سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

در سال نو زیباتر به نظر برسید

در سال نو زیباتر به نظر برسید, ماسک صورت,پوست صورت,زیباترین آرایش,پوست های خشک,پوست چرب, روشن کننده پوست, ماسک روشن کننده, جذابترین و زیباترین آرایش, مدل مو

در شب سال نو زیباتر به نظر برسید

معولا بانوان دوست دارند در شب سال نو و موقعیت های خاص، زیباتر و جذاب تر به نظر برسند. ولی آیا فقط زیبا به نظر رسیدن کافی است؟

خیر. ما باید علاوه برظاهر، به باطن و احساس خود نیز رجوع کنیم و سعی کنیم این شب سال نو  و روزهای زیبا را با احساسی شگرف به یاد ماندنی کنیم.

 

برای زیبایی بیشتر در شب سال نو باما همراه باشید:
پس از اکنون سعی کنیم، آرامش و احساس خوب خود را دوباره به خود و دیگران برگردانیم و سعی کنیم  هیچ استرس و ناراحتی این روزهای زیبا را از ما نگیرد.

هم چنین به یاد داشته باشید لباس، مدل مو، آرایش و …نیز بسیار مهم است و باید به آنها توجه داشته باشیم.

و اگر شما می خواهید جذابترین و زیباترین آرایش را روی صورت خود داشته باشید، ابتدا باید پوستی سالم و با طراوت داشته باشید.

ابتدا باید قبل از گذاشتن هر گونه ماسک روی صورت خود، پوستتان را عاری از هر مواد آرایشی کنید.

ساده ترین روش برای طراوت بخشیدن به پوست های خشک مالیدن قطعه هایی از یخ روی پوست است. و سپس اجازه دهید به صورت طبیعی خشک شود، این عمل را هر ۱۰ دقیقه یک بار برای ۳ یا ۴ بار انجام دهید.بعد از آن شما می توانید از ماسک مورد نظر استفاده نمایید.

برای این نوع مدل پوست ما می توانیم یک ماسک ساخته شده از یک یا ۲ قاشق غذاخوری خامه ترش مخلوط با چند قطره آب پرتقال تازه توصیه کنیم.و بعد از آن شما می توانید آرایشی بی نقص و زیبا روی صورت خود داشته باشید.

اگر دارای پوستی چرب هستید، بهتر است  پوست خود را با لوسیون گلاب و عصاره الکلی اسطو خودوس بشویید و بعد از پاک کردن این ماده از روی صورت خود ماسک را بروی صورت خود بگذارید.

ابتدا برای ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صورت خود را با گل گندم مالش دهید و انگشتان خود را به صورت دایره ای روی صورت خود حرکت دهید. و سپس آن را با آب سرد بشویید. میتوانید چند قطره لیمو هم به آن اضافه کنید.

هم چنین اگر شما احساس می کنید نیاز دارید که پوستتان کمی روشن تر و سفید تر شود میتوانید ماسک روشن کننده پوست برای خود تهیه کنید.

شما میتوانید چند قرص آسپرین خرد شده را با یک قاشق غذاخوری خامه ترش مخلوط کرده و به مدت ۱۵ االی ۲۰ دقیقه روی صورت خود بگذازید.

اکنون شما برای آرایشی رویایی آماده اید.

در آخر فراموش نکنید که هیچ چیز در این روزهای زیبا به اندازه ی لبخند و مهربانی برای شما زیبایی به ارمغان نمی آورد.

 

منبع : آرایشیک

 

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 5, میانگین امتیاز: 3,60 از 5)
Loading...