چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

فال هفتگی میلادی (فال هفته آینده ۱ تا ۷ آبان)

در بخش انواع فال و طالع بینی مجله تصویر زندگی در کنار فال هفته پی ام سی و فال هفته عشق❤️ با فال هفتگی میلادی در خدمت شما همراهان همیشگی مجله هستیم. سعی می کنیم اول هر هفته این فال رو برای شما آماده کنید تا بتونید نیم نگاهی به فال هفته آینده و اتفاقاتی که شرایط کیهانی براتون رقم میزنه داشته باشید.

فال هفته میلادی October 23 to October 29

فال هفتگی میلادی

Your Weekly Horoscope

فال هفته آینده (هفته اول آبان)

♈ فال هفتگی میلادی برای متولدین فروردین:

مدتی است دخل و خرج تان با هم جور نیست دست روی دست گذاشتن دردی را دوا نمی کند، سخت است اما با اولویت بندی مخارج می توانید این شرایط را تغییر دهید و مشکلات را حل کنید اگر نسبت به این موضوع بی توجه بمانید همین مشکل ساده در آینده تبدیل به یک معضل بزرگ و باعث دردسرتان می شود. مراقب باشید سفره دلتان را پیش همه کس باز نکنید. یکی از دوستان قدیم را به طور اتفاقی و بعد از مدتها بی خبری ملاقات می کنید، این آغاز یک اتفاق خوب برایتان خواهد شد. یکی از دوستان یا اعضا خانواده تان شما را وارد مسئله ای کرده که تا مدتها درگیر آن خواهید بود. اگر در محیط کاری موقعیتی پیش آمد آن را غنیمت بدانید و برای ارتقا مقام درخواست کنید.

❤️❤️❤️

♉ فال هفتگی میلادی برای متولدین اردیبهشت:

در محل کار تحت فشار هستید به صلاحتان هست تا بین تعهداتی که می پذیرید و کارایی خود توازن ایجاد کنید. برای یافتن کار جدید انرژی صرف کنید تا از این وضع خلاص شوید. برای تجدید قوا و تمرکز بیشتر، پیشنهاد سفری که به شما شده را جدی بگیرید. وقت آن رسیده که زمانی را به خود و خانواده تان اختصاص بدهید. شخصی با قصد و منظور خبری را به شما می رساند، زرنگ باشید از این گوش بگیرید و از آن گوش بیرون کنید، دور از هیاهوی جاری قدری انرژی و توان برای روزهای آینده ذخیره کنید. دوری عزیزی موجب دلواپسی تان شده، بهتر است همانطور که تا به حال صبر پیشه کرده اید همین روند را ادامه بدهید، به زودی خبر های بسیار خوبی از او خواهید شنید.

❤️❤️❤️

♊ فال هفتگی میلادی برای متولدین خرداد:

این روزها دچار حالت هایی از افسردگی شده اید، بهترست همین حالا کاری برای خودتان بکنید تا قدری خلق و خویتان بهتر شود. برای این که کاری را آغاز کنید دنبال محرک بیرونی نباشید، شما باید در وجود خودتان به این باور برسید که تغییر و تحول باید در وجودتان ایجاد شود. دل در گروی کسی دارید که متاسفانه به شما کاملا بی توجه است. مشکلات خودتان را به گردن دیگران نیندازید و عاقلانه تصمیم گیری کنید. هفته پر کاری را پیش رو دارید که البته موقتی است و شرایط بعد از این هفته به روال عادی بر می گردد. با جذابیت های ظاهری و سطحی تحت تاثیر قرار نگیرید، شما باهوش تر از این حرف ها هستید. شنونده خوبی باشید اما هرچه می شنوید باور نکنید.

⚡️ فال حافظ صوتی❤️ فال ماهانه
💥فال ابجد روزانه☕️ فال قهوه
☀️ استخاره آنلاین با قرآن❤️ فال هفتگی عشق
⭐️ فال روزانه🕯️ فال شمع
❤️ فال سال👳‍♂️ فال انبیا الهی

♋ فال هفتگی میلادی برای متولدین تیر:

تحت تأثیر یک اتفاق، کارهای عام المنفعه انجام می دهید که حس و حالتان را بهتر می کند. ترک کردن عادتی منفی که تبدیل به بخشی از رفتار شما شده، کار آسانی نیست و نیاز به صرف وقت و تمرین بیشتری دارد. در مورد نیتی که در ذهن دارید نا امید نباشید شما می توانید به خواسته تان برسید. نذری دارید که بهتر است زودتر ادا کنید. برای رسیدن به نیتتان برداشتن یک قدم کوچک در مسیر درست اما طولانی از تلاش برای میانبر زدن موثر تر است، فکر می کنید که جلو می افتید بیشتر شما را از رسیدن به هدفتان دور می کند. اگر قصد تغییر یا جابجایی دارید نباید این کار شما را نگران بکند. به مرور زمان آنچه که می خواهید انجام می شود.

❤️❤️❤️

♌ فال هفتگی میلادی برای متولدین مرداد:

باید در زمان تعیین شده جایی می بودید که نرفته اید دلیل اصلی آن را توضیح بدهید و بیهوده طفره نروید. بخاطر موقعیت اجتماعی که دارید شخصی که شما را می شناسد به موقعیت شما غبطه می خورد، از این نگرش او نسبت به خودتان سود ببرید و سعی کنید قدر خودتان را بیشتر بدانید. افکار منفی که آفت زندگی تان شده از خودتان دور کنید.  درجا نزنید عمرتان را بیهوده تلف نکنید این روزها غالبا احساس خستگی می کنید مسافرت می تواند آرامش لازم را برای شما ایجاد کند. کارهای عقب افتاده فکرتان را مشغول کرده با رسیدگی و انجام آنها از استرس و نگرانی شما کاسته خواهد شد. از هرگونه تصمیم گیری ناشی از لجاجت و سرسختی اکیدا خودداری کنید.

❤️❤️❤️

♍ فال هفتگی میلادی برای متولدین شهریور:

اگر پاسخ پیشنهادی که به شما شده را با دقت ندهید هیچکس جز شما متضرر نمی شود. ایده ای سازنده برای ایجاد تغییرات مثبت در شرایط زندگی به ذهنتان خطور کرده، حالا که بستر لازم برای آن فراهم نیست، ضرورت دارد تا به جای نا امیدی قدم به قدم در مسیر رسیدن به ایده تان گام بردارید. عجول نباشید، این کار زمان زیادی می برد. زنگ تلفن برای دادن خبری مهم و شادی آفرین به صدا در می آید، تا مدتها قلبتان بابت خبری که خواهید شنید مسرور خواهد بود. قدم در راهی خواهید گذاشت و با سختی ها و مسائل فراوانی دست و پنجه نرم خواهید کرد از سختی های راه ترس به دل خود راه ندهید این راه برای شما بسیار روشن است و موفقیت به ارمغان می آورد.

❤️❤️❤️

♎ فال هفته میلادی برای متولدین مهر:

از روبرو شدن و ملاقات با شخصی واهمه دارید، بهتر است با او روبرو شوید نتیجه هرچه که باشد از اینکه این همه دلواپسی را هر روز به دوش بکشید بهتر است. طرح ها و نقشه های که در ذهن دارید کاملا سود بخش هستند، مطمئن باشید چند قدم بیشتر با موفقیت فاصله ندارید، در اطراف تان اشخاصی هستند که دوست ندارند شاهد پیشرفت شما باشند. شخصی سعی دارد با مطرح کردن بعضی از مسائل شما را نسبت به تصمیمتان دل سرد کند اما شما در عوض دوستی واقعی را که با انتقاد اصولی می خواسته راهنمایی تان کند تا در مسیر صحیح و درست قدم بردارید از خود می رنجانید، سعی کنید دوباره با او ارتباط را برقرار کنید. در مورد مسائل عاطفی بگذارید آتش عشق همواره روشن باشد گهگاهی هدیه ای بخرید.

❤️❤️❤️

♏ فال هفته میلادی برای متولدین آبان:

دست از خود خواهی بردارید برازنده ی شما نیست، شک نیست که زندگی فراز و فرود و بالا و پایین دارد، شما هم که حالا در اوج موفقیت به سر می برید سختی ها و مشکلات فراوانی را پشت سر گذاشته اید، یک شکست جزئی دیگر نباید این همه بر شما و احوالات تان تاثیر بگذارد کمی خوددار تر باشید و به مسایل از زاویه ی دیگر نگاه کنید. شخصی بی ملاحظه خبری را به شما می رساند که از شنیدنش خوشحال نخواهید شد، خودتان را نبازید همه چیز به برخورد شما با این خبر بستگی دارد، اتفاقی که افتاده می تواند به نفع تان هم باشد، همین روزها کسی به سراغ تان می آید که قدم بسیار سبکی دارد، مشورت با او می تواند شما را در مسیر صحیح و اصولی قرار بدهد و در تصمیم گیری برای کاری کمکتان کند.

❤️❤️❤️

♐ فال هفته میلادی برای متولدین آذر:

مبلغی به دست تان می رسد در خرج کردن آن دقت کنید و بی گدار به آب نزنید، شما حاضرید زندگی تان را به پای میهمان بریزید و کاری کنید که تمام لحظات برایش شادی بخش و نشاط انگیز باشد، گرامی داشتن مهمان خصلت پسندیده است اما آنچه مهم است اینکه نباید در هیچ موردی زیاده روی کنید اندازه نگه دارید او پیشنهادی می دهد که قبلا به آن فکر هم نکردید. شرایط مالی این روزهای شما اجازه ی بریز و بپاش های بیش از حد را نمی دهد. خبر یک تصادف برنامه هایتان را بهم می ریزد. از شخصی خبرچین در اطرافتان دوری کنید، اگر فکر می کنید او فقط برای شما خبر می آورد و اخبار مربوط به شما را به دیگران نمی گوید سخت در اشتباهید، برای اشتباهی که نکرده اید عذرخواهی بی مورد نکنید.

❤️❤️❤️

♑ فال هفته میلادی برای متولدین دی:

شاید بد نباشد که به طبیعت سری بزنید حالتان بهترخواهدشد. مدتی است از اعضای خانواده غافل شده اید آنها تصور می کنند به کلی فراموششان کرده اید؛ هیچ کس به اندازه شما از دلتان خبر ندارد سراغشان را بگیرید تا ببینید چقدر احوالتان بهترخواهدشد. این اواخر بی وقفه کار کرده اید، وقت آن رسیده تا به خودتان کمی استراحت بدهید. دلیل بدخلقی های اخیرتان دلتنگی است هرچه زودتر که می توانید کار را ولو برای یک هفته تعطیل کنید و راهی سفر شوید پس از سفر مطمئن باشید که با روحیه ای صد چندان بالاتر نسبت به قبل فرصت دارید تا به کارهایتان بپردازید. در محیط کاری شخصی به شدت از دستتان ناراحت و عصبانی است بهتر است بیخود برای خودتان دشمن درست نکنید.

❤️❤️❤️

♒ فال هفته میلادی برای متولدین بهمن:

 درحالی که روزهای خوب و آرامی رو سپری می کردید یک حادثه غیرمترقبه اوضاع روحی تان را بهم می ریزد باید این حقیقت رو بپذیرید که چنین حوادثی برای همگان رخ می دهد باید حواستان باشد راهی پیدا کنید تا روحیه خود را نبازید، اگر به گوشه گیری ادامه بدهید نه فقط خودتان افسرده خاطر می شوید بلکه به اطرافیان هم آسیب می رسانید. وقتتان را با مطالعه ی کتاب یا رفتن به سینما پرکنید. با اخلاق تندتان معاشرت با دیگران این روزها به صلاحتان نیست. به زودی خبری دریافت می کنید که می تواند تاثیر زیادی روی روحیه تان بگذارد از این فرصت استفاده کنید و خواسته دلتان را به طور منطقی مطرح کنید.آنچه به دیگران می گویید در یادشان می ماند مراقب انتخاب کلماتتان باشید.

❤️❤️❤️

♓ فال هفته میلادی برای متولدین اسفند:

خودتان را درگیر بازی دیگران نکنید قصدتان خیر است اما شما از تمام جریان باخبر نیستید، نهایتا” پشیمان می شوید. از کسی که انتظار ندارید خبری خواهید شنید که خوشحالتان می کند. حواستان به سلامت یکی از اطرافیانتان باشد حتی اگر به نظرتان مسئله مهمی نیست، بهتر است شما به او اجازه بی توجهی بیش از حد به خودش را ندهید. قولى براى همکارى داده اید پاى حرف و قول تان بایستید و تا جایى که می توانید او را کمک کنید دست از لجبازى بردارید و با مسائل جدى تر برخورد کنید. در رانندگى احتیاط کنید خصوصاً اگر جایى را با عصبانیت ترک کرده اید. پرونده یا مسأله اى که فکر می کردید بسته شده، دوباره باز خواهد شد حواستان را معطوف به جزئیات کنید تا گرهِ کار را پیدا کنید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 316, میانگین امتیاز: 4,18 از 5)
Loading...