سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

فال ماهانه » طالع بینی فروردین ۱۴۰۳ (پیش بینی اتفاقات این ماه)

در این بخش طالع بینی ماهانه هر فرد را، با توجه به ماه تولد، آورده ایم. اگر شما هم دوست دارید که از فال و طالع بینی فروردین ماه ۱۴۰۳ خود آگاه شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 فال ماهانه اسفند 1402 - طالع بینی ماهانه تصویر زندگی

♈ فال و طالع بینی ماهانه متولدین فروردین

در این ماه تلاش مضاعف خود را روی چیزی به کار بگیرید که ارزش آن را داشته باشد وگرنه نیروی خود را به هدر می دهید. برای اوج گرفتن باید بارتان را کم کنید. با خودتان رو راست باشید خطایتان را بپذیرید و درصدد جبران بر بیایید. با مشکلات مالی این ماه فعلا کنار بیایید، اوضاع به زودی روبراه خواهد شد. اجازه ندهید خودخواهی شخصی در اطرافتان دامن شما را بگیرد. رعایت انصاف و عدالت شما سبب می شود که برای حل اختلاف و به عنوان حکم به شما مراجعه کنند، از دهن بینی بپرهیزید و از حیله و مکر یکی از اطرافیان غافل نباشید. اگر همه چیز را از پنجره خوش بینی بنگرید خیلی زود پشیمان خواهید شد.

بهترین روز ماه برای شما: ۳ فروردین

بدترین روز ماه برای شما: ۲۲ فروردین


♉ فال ماهانه متولدین اردیبهشت

در اولین ماه بهاری و ماه های بعد ورزش و تفریحات سالم را فراموش نکنید. دلتنگ مسافری راه دور هستید که به زودی به دیدارتان خواهد آمد و دلتان به دیدنش روشن می شود. لجبازی بیش از حد فقط باعث می شود در یک دور باطل بچرخید، کوتاه بیایید و قدر امروزتان را بدانید که فردا به هیچ کس قول داده نشده. در این ماه از جایی خبری به شما خواهد رسید که برایتان باورنکردنی است. برای یک هدیه خساست به خرج ندهید، بهتر است سر کیسه را شل کنید. شما احساسات لطیفی دارید اما شخصی در اطرافتان این را به عنوان نقطه ضعف شما محسوب می کند آن هم در حالی که بسیار قدرتمند و با پشتکار هستید.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۳ فروردین
بدترین روز ماه برای شما: ۳۱ فروردین


♊ فال ماهانه متولدین خرداد

طبع لطیف را تنها برای شخصی که ظرفیت آن را دارد و از آن سو استفاده نمی کند به کار بگیرید. در این ماه در برابر دو پیشنهاد مردد خواهید بود، پیشنهادی را انتخاب کنید که همان اول نظرتان را به خود جلب کرده بود. هرچه بیشتر فکر کنید خودتان را گیج می کنید که نتیجه خوبی در پی نخواهد داشت. با رسیدن نامه یا خبری شیرینی خواهید داد. از خطای کوچک دوستتان دلگیر نشوید و بزرگوارانه با آن برخورد کنید. قبل از هر کاری سلامت روحی و جسمی خود را مد نظر داشته باشید و سعی کنید عصبی نشوید. خوشبختانه شما به خوبی می دانید از طرف مقابلتان چه می خواهید و چه توقعی دارید، بی  رو دربایستی با او صحبت و خواسته تان را مطرح کنید.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۰ فروردین

بدترین روز ماه برای شما: ۲۶ فروردین


♋ فال و طالع بینی ماهانه متولدین تیر

وقت آن رسیده که با شروع سال جدید شخصی که در گوش تان دائم حرف های یاس آور می زند را از خودتان دور کنید. این روحیه شکست خورده و افسرده برازنده شما نیست، خیلی ها به شما نگاه می کنند. نتیجه مهربانی ای که به شخصی کرده اید به زودی می بینید. برای گذشتن از یک مرحله باید به کارهایتان سرعت بیشتری بدهید. نتیجه شگفت زده تان می کند. در مورد درگیری عاطفی تان بهتر است به خودتان سخت نگیرید و فعلا کمی صبورتر باشید. در مورد مسئله کاری به یک همکاری دراز مدت پایان خواهید داد. معاشرت با شخصی بیش از آنچه که فکر می کنید به شما انرژی و انگیزه می دهد. فروردین ماه منتظر اتفاقات جالبی باشید. تغییرات را با آغوش باز بپذیرید.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۷ فروردین

بدترین روز ماه برای شما: ۳۰ فروردین

فال ماهانه تصویر زندگی " فروردین 1403 "


♌ فال ماهانه متولدین مرداد

ممکن است دوستی قدیمی را ببینید که مدتها از او بیخبر بوده اید. درا این ماه به موقعیت بهتری از نظر کاری دست خواهید یافت. با شخصی جدید به زودی آشنا می شوید. شما خیلی اهل پس انداز کردن نیستید و هر چه قدر پول درمی آورید خرج می کنید. یادتان باشد شما برای همیشه نمی توانید مثل حالا کار کنید. روزهای سختی را پیش رو دارید و باید تصمیم های مهمی بگیرید. در مورد رابطه عاطفی تان فرصتی به دست می آورید تا حرف دلتان را بزنید. این فرصت را از دست ندهید. حرف تان را لای زر ورق بپیچید و اما بگویید. شخصی قولی به شما داده نگران نباشید، او به قولش عمل خواهد کرد.

بهترین روز ماه برای شما: ۸ فروردین

بدترین روز ماه برای شما: ۱۹ فروردین


♍ فال و طالع بینی ماهانه متولدین شهریور

برای رفتن به جایی دو دل خواهید شد، تا زمانی که مطمئن نشدید حرفی در مورد آن نزنید. برای اتفاقی که نیفتاده بیش از حد نگرانید و بی تابی می کنید. سرتان را به کار مشغول کنید و کمتر فکر کنید. در مورد رابطه تان با شخصی یادتان باشد که جلوی ضرر را از هر کجا که بگیرید منفعت است. حرف تان را رک و واضح بگویید تا جواب درست بشنوید. یک کار نیمه تمام را که مدتهاست روی دستتان مانده بایستی در این ماه تمام کنید. روزهایی پر از شادی و هیجان خواهید داشت و می توانید منتظر اتفاقاتی متفاوت باشید. سفری کوتاه مدت پیش رو دارید. میهمانی خوش قدم پا به منزلتان خواهد گذاشت.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۲ فروردین

بدترین روز ماه برای شما: ۲۴ فروردین

 ⚡️ فال امروز

فال روزانه

 💥 هفته

فال pmc

 ⭐️ سال

فال سال ۱۴۰۲

👳‍♂️ طالع بینی

فال حافظ

☀️ فال با قرآن

استخاره با قرآن


♎ طالع بینی ماهانه متولدین مهر

رقابت با شخصی باعث می شود شما با انگیزه و کوشاتر بشوید و زودتر به آنچه که می خواهید برسید. بیشتر از آنکه به ظاهر توجه کنید به باطن طرف مقابل بیاندیشید. در روزهای سخت  شخصی مثل یک فرشته درست سر بزنگاه به کمکتان خواهد آمد، شاکر باشید که خطر از بیخ گوشتان خواهد گذشت. معامله ای که مدتهاست در فکر انجامش هستید بهتر است همین ماه انجام دهید و کارهایش را بیش از این به تعویق نیندازید. شخصی برایتان کار مهمی انجام داده تا می توانید از او تشکر کنید. پیشنهادی به شما می شود که بهتر است به سادگی نپذیرید و در مورد آن پرس و جو کنید. آزادی تان را ارزان نفروشید.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۵ فروردین

بدترین روز ماه برای شما: ۵ فروردین


♏ فال ماهانه متولدین آبان

آرام بودن و گوشه گیر بودن را با هم یکی نکنید، در این ماه سعی کنید با دیگران همکاری و فعالیت داشته باشید گوشه گیری شما را منزوی می کند. در مقابل شخصی که دائم دنبال ایراد گرفتن و محکوم کردن شماست آرام و متین رفتار کنید اما از او فاصله بگیرید، او خیر شما را نمی خواهد. به خاطر کمکی که چند وقت پیش به کسی کرده بودید و باعث نجات او از یک مخمصه شده بودید از شما تقدیر شایسته ای می شود. در کار یا تحصیل به موفقیت بزرگی می رسید. با توجه به خصوصیاتی که از نظر روحی و جسمی دارید شما این روزها نیاز مبرمی به حضور در فضای سبز دارید.

بهترین روز ماه برای شما: ۱ فروردین

بدترین روز ماه برای شما: ۲۷ فروردین

 

فال این ماه جدید


♐ طالع بینی ماهانه متولدین آذر

در مورد مسئله ای عاطفی امروز و فردا کردن شرط عقل و تدبیر نیست. قدر لحظه ها را بدانید و آن ها رو بیهوده از دست ندهید. به پدر و مادرتان بیشتر توجه کنید. فروردین ماه برای خرید یا نقل مکان خوب است هرچه زودتر تصمیم بگیرید، کار را برای خودتان سخت تر نکنید. شما کارهای واجب تر دارید. شما ذاتا خوش سلیقه هستید، از این خصوصیت تان در زمان مناسب استفاده خوبی خواهید کرد. به عقب برنگردید، چشمتان به افق های روبرو باشد، نه فرصت های از دست رفته. در این ماه تلاش های شما بالاخره جواب خواهد داد، گرچه کارها با سرعتی که شما توقع دارید. پیش نمی رود. بهتر است کمی صبور باشید.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۷ فروردین

بدترین روز ماه برای شما: ۹ فروردین


♑ فال ماهانه متولدین دی

در جمعی مراقب زبانتان باشید، گاهی لزومی ندارد هر چیزی که به ذهن تان می رسد، به زبان هم بیاورید. شما انسانی بخشنده و بدون کینه هستید، همین خصوصیت تان این روزها در مورد شخصی به کمک تان می آید. در مورد سفر جدی تر فکر کنید، به آرامش تان کمک می کند. یک تماس را بی جواب گذاشته اید. مراقب شخصی چاپلوس باشید که برای پیشرفت مقاصد خود می خواهد شما را به بالاترین نقطه برساند، اما بعد ناگهان رهایتان کند. خودتان را درگیر مسائل دیگران نکنید. پیاده روی به صورت روزانه را اگر یک عادت قرار دهید برای تان بسیار مفید خواهد بود. به روح و جسمتان کمک می کنید.

بهترین روز ماه برای شما: ۲۳ فروردین

بدترین روز ماه برای شما: ۱۵ فروردین  


♒ طالع بینی ماهانه متولدین بهمن

برای گفتگو به جمعی دعوت خواهید شد، مراقب باشید بحث از کنترل تان خارج نشود. برای خرید یک هدیه فکرتان مشغول می شود. در نوشیدن و خوردن حد اعتدال را نگه دارید. مسئولیت مهمی به عهده شماست حواستان باشد تا رسیدن به نتیجه مطلوب به آن رسیدگی کنید. لزومی ندارد که بخواهید دائم خودتان را به دیگران ثابت کنید. در این ماه در مورد مسائل کاری تان متوجه تغییرات اوضاع باشید، گرچه دیگران در مقابله با تغییرات ناگهانی انعطاف ناپذیر می شوند، اما شما با تمام وجود آماده اید تا راه را برای تغییرات مثبت باز کنید.

بهترین روز ماه برای شما: ۲۰ فروردین

بدترین روز ماه برای شما: ۶ فروردین


♓ فال و طالع بینی ماهانه متولدین اسفند

برای یک تصمیم گیری بهتر است با شخصی مشورت کنید. مطالعه و تحقیق را کنار نگذارید، چرا که برای پیشرفت تان در کار به آن احتیاج دارید. اگر می خواهید مشکل کسی را حل کنید باید مطمئن باشید که قادر به این کار هستید، وگرنه انرژی خود را هدر می دهید و در ضمن توقع بی جهت و دلخوری هم ایجاد می کنید. از انجام کاری که به شما اضطراب می دهد پرهیز کنید. یادتان باشد خدمت به دیگران باید در حد توان انسان باشد، نه بالاتر از آن. از حقیقت ترس نداشته باشید، حتی اگر موقتا باعث دلخوری شود. از خودتان غافل نشوید، برای خودتان و انجام کارهایی که دوست دارید وقت بگذارید.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۱ فروردین

بدترین روز ماه برای شما: ۲۱ فروردین

طالع بینی ماهانه تصویر زندگی

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2,430, میانگین امتیاز: 4,25 از 5)
Loading...