شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

فال ماهانه » طالع بینی اردیبهشت ۱۴۰۳ (پیش بینی اتفاقات این ماه)

در این بخش طالع بینی ماهانه هر فرد را، با توجه به ماه تولد، آورده ایم. اگر شما هم دوست دارید که از فال و طالع بینی اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ خود آگاه شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 فال ماهانه اردیبهشت 1402 - طالع بینی ماهانه تصویر زندگی

♈ فال و طالع بینی ماهانه متولدین فروردین

اهداف خود را فراموش نکنید و یادتان باشد فرصت خوبی برای رسیدن به آنها دارید. این ماه با اراده پیش بروید و از سختی های مسیر نترسید. مادیات و معنویات باید در کنار یکدیگر باشند نه یکی فدای دیگری. حواستان به خودتان باشد تا دیگران حواسشان به شما جمع بشود. فکر می کنید برای انجام کاری دیگر دیر شده و شما زمان را از دست داده اید، اشتباه می کنید شما هنوز فرصت دارید. دلتنگ کسی هستید، دلتنگی از دلخوری تان کم می کند اما حواستان به خواسته هایتان باشد. راه افراط و تفریط را پیمودن عاقلانه نیست، معتدل باشید و میانه روی را پیشه کنید.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۵ اردیبهشت

بدترین روز ماه برای شما: ۲۹ اردیبهشت


♉ فال ماهانه متولدین اردیبهشت

اگر بخواهید فقط دنیا و مادیات را در نظر بگیرید ضرر خواهید کرد. در انتخاب دوست حواستان را جمع کنید و با هر کسی دست دوستی ندهید. اردیبهشت ماه یک مسئله کاری یا مالی با سرعت پیش خواهد رفت. یک موقعیت خوب برای سرمایه گذاری پیدا می کنید. برای گفتن حرف دلتان بهتر است فعلا صبر کنید. سری را که درد نمی کند دستمال نبندید. این روزها اضطراب کلافه تان کرده، یک تلفن از اضطرابتان کم می کند. برای رسیدن به خواسته تان حرفی نزنید که بعدا پشیمان شوید. در یک معامله سودی خواهید کرد که بیش از توقعتان است. به جای دائم گله کردن قدر داشته هایتان را بدانید.

بهترین روز ماه برای شما: ۲۱ اردیبهشت
بدترین روز ماه برای شما: ۲ اردیبهشت


♊ فال ماهانه متولدین خرداد

برای انجام یک کار خیر پیش قدم می شوید. یک دوست قدمی سراغتان را می گیرد. خبری از راه دور می شنوید که خوشحالتان می کند. رفتار شخصی به خنده تان می اندازد و حواستان را از فشاری که روی شانه هایتان است پرت می کند. اختلافتان با دوستی را با صحبت کردن از بین ببرید، او هم منتظر شماست. از معاشرت با افراد جدید هراس دارید، در حالی که آشنا شدن با افراد متعدد می توانید موقعیت های خوبی برایتان ایجاد کند. شیوه خود را تغییر دهید و با روی خوش به استقبال دوستان جدید بروید. در این ماه فعالیت تازه ای به شما پیشنهاد می شود که باید تمام شرایط را بررسی کنید و بی دلیل آن را نپذیرید.

بهترین روز ماه برای شما: ۲۳ اردیبهشت

بدترین روز ماه برای شما: ۱۲ اردیبهشت


♋ فال و طالع بینی ماهانه متولدین تیر

در مورد رابطه عاطفی تان اول حرف را بسنجید و بعد به زبان بیاورید، بعدا پشیمانی سودی ندارد و ممکن است راه بازگشتی هم وجود نداشته باشد. نقشه هایی در سر دارید که برای پیاده کردنشان نیاز به زمان بیشتری است. بنابراین بی گدار به آب نزنید. اردیبهشت ماه منتظر مهمانی ناخوانده باشید، او با خودش برای شما شادی می آورد. اجازه ندهید یک اتفاق کوچک بین شما و کسی که دوستش دارید فاصله بیندازد. کدورت ها را با صحبت کردن از بین ببرید خستگی مفرط جسمی تان برایتان دردسر ساز می شود، هر چه زودتر کمی به خودتان استراحت بدهید و برای خستگی هایتان کاری بکنید. برای پذیرفتن یک دعوت دست دست نکنید.

بهترین روز ماه برای شما: ۹ اردیبهشت

بدترین روز ماه برای شما: ۲۶ اردیبهشت

فال ماهانه تصویر زندگی " اردیبهشت 1403 "


♌ فال ماهانه متولدین مرداد

برای خراب کردن عجله نکنید!! علیرغم عصبانیت تان حرف را مزه مزه کنید و بعد به زبان بیاورید. از قفسی که برای خودتان ساخته اید، بیرون بیایید. زندگی را زندگی کنید. غمتان را به کاری تبدیل کنید که به درد خودتان و دیگران بخورد. گرهی که در کارتان پیش آمده با حضور شخصی باز می شود. از دوستی قدیمی یاد کنید و سراغش را بگیرید. در این ماه رسیدن یک مدرک یا نامه بسیار خوشحالتان می کند. نذرتان را ادا کنید. خاطراتی را پشت سر می گذارید که گذشتن از آنها برای تان سخت است. اما بهتر است چشمتان به جلو و آینده باشد. خودتان را دست کم نگیرید. شما فرد بسیار خواستنی ای هستید.

بهترین روز ماه برای شما: ۴ اردیبهشت

بدترین روز ماه برای شما: ۲۰ اردیبهشت


♍ فال و طالع بینی ماهانه متولدین شهریور

برای شرکت در یک امر خیر از شما دعوت می شود، سزاوار است از فرصت پیش آمده استفاده کنید و با همراهی تان دیگران را شاد کنید. با بروز یک اتفاق خوشایند، زندگی دوباره به روی تان لبخند می زند و طراوت و تازگی جایگزین روزمرگی می شود. نذری دارید که هنوز موفق به ادای آن نشده اید. با کوشش و تلاش بیشتر می توانید به نیت تان برسید. شما دل صاف و مهربانی دارید و خواهان کمک به دیگران هستید. اما از همین نقطه بارها ضربه خورده اید، چون بعضی ها از مهربانی شما سوء استفاده کرده اند. از گذشته درس بگیرید، اما مهربان بمانید. اجازه ندهید شما را دست کم بگیرند.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۵ اردیبهشت

بدترین روز ماه برای شما: ۲۷ اردیبهشت

 ⚡️ فال امروز

فال روزانه

 💥 هفته

فال pmc

 ⭐️ سال

فال سال ۱۴۰۲

👳‍♂️ طالع بینی

فال حافظ

☀️ فال با قرآن

استخاره با قرآن


♎ طالع بینی ماهانه متولدین مهر

ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است، بیش از این بهای حضور اشتباهتان در یک رابطه را ندهید. در مورد مشکل پیش آمده شما اشتباه می کنید، بپذیرید و تغییری در رفتارتان بدهید. جلو شخصی که تهدیدتان می کند بایستید، تاوانش هر چه باشد بهتر از هر روز مردن و زنده شدن است. بیماری که نگرانش هستید خوب می شود. حالا وقت ایستادگی است جا نزنید، حواستان به خودتان و خواسته تان باشد تا همیشه نتیجه کار بر وفق مرادتان باشد. در امر تحصیل یا کار به موفقیتی دست می یابید که حیرت سایرین را بر می انگیزد، به خاطر داشته باشید که هرگز نباید مغرور بشوید، غرور بین شما و اطرافیان فاصله می اندازد.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۹ اردیبهشت

بدترین روز ماه برای شما: ۱۴ اردیبهشت


♏ فال ماهانه متولدین آبان

بهتر است حرفی که عمل کردن به آن برایتان سخت است جلوی دیگران راحت به زبان نیاورید. چشم به در بسته ای دوخته اید و غصه می خورید، کافیست سرتان را برگردانید در دیگری به روی شما باز است که بسیار برایتان پر منفعت است، روحی و مالی. با درخواست شما برای انجام کاری موافقت خواهد شد کمی صبر کنید. در رابطه عاطفی تان طرف مقابل از شما دلخور است و شما به روی خودتان نمی آورید، اگر همین طور ادامه بدهید با مشکلات بزرگتری روبرو خواهید شد. در این ماه یک خرید را بهتر است بیش از این عقب نیندازید. صداقتتان بهترین راه پیروزی شماست. شما در طلب چیزی یا کسی هستید که می خواهید بی رنج و زحمت بدست آورید.

بهترین روز ماه برای شما: ۳۱ اردیبهشت

بدترین روز ماه برای شما: ۶ اردیبهشت

 

فال این ماه جدید


♐ طالع بینی ماهانه متولدین آذر

انجام کاری که فکرتان را مشغول کرده توام با سختی و دردسر است. گوشتان بدهکار حرف های حسودان و بداندیشان نباشد و نگرانی به دل راه ندهید، کار خودتان را بکنید. شما ذاتاً مهربان هستید دیگران را با زخم زبان و عصبانیت خود نرنجانید. چیزی که از دست داده اید به زودی بدست می آورید. این روزها طرف مقابل تان خسته و تند مزاج است، باید با او آرامتر رفتار کنید. نرمی سنگ را آب می کند. در سایه تلاش و کوشش بی وقفه شما شرایط مالی و مادی تان رو به بهبودی است. با استفاده از این موقعیت دریچه ای به سوی آرامش و نشاط باز کنید. روزهای سختی تان را فراموش نکنید.

بهترین روز ماه برای شما: ۲۹ اردیبهشت

بدترین روز ماه برای شما: ۱۸ اردیبهشت


♑ فال ماهانه متولدین دی

کسی که دائم از شما توقعات مختلف دارد، متوجه رفتارش کنید و از خواسته های خودتان با او صحبت کنید. زیر بار انجام کاری که بلد نیستید و سر رشته ای از ان ندارید نروید. عذر خواهی کنید تا به خودتان و دیگران بدهکار نشوید. در مورد مسئله ای اوضاع آن طور که پیش بینی کرده بودید پیش نخواهد رفت. دست پاچه نشوید. خودتان را برای تغییر آماده کنید. این تغییر می تواند به نفع تان باشد، به شرط آن که نسبت به آن به موقع و درست عمل کنید. در مورد یک مسئله عاطفی دائم گذشته را مرور و مقایسه نکنید. شرایط جدید شما با گذشته فرق می کند. شخصی از شما کمک مالی می خواهد. چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۰ اردیبهشت

بدترین روز ماه برای شما: ۳ اردیبهشت  


♒ طالع بینی ماهانه متولدین بهمن

در مورد مسائل عاشقانه و عاطفی شرط بندی نکنید، هیچ کس قابل پیش بینی نیست. شنیدن یک خبر می تواند روی تصمیم گیری مالی تان اثر بگذارید. از دوستی هدیه ای خواهید گرفت که شما را به هم نزدیک تر می کند. برای رفتن به جایی و انجام کاری خیر از شما دعوت می شود، در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست. دوستی قدیمی به سراغ تان خواهد آمد با او سرد برخورد نکنید. او به شما پیشنهادی خواهد داد. در این ماه برای کسب یک مجوز به جایی مراجعه خواهید کرد و مجبور می شوید خلاف میل تان کاری را انجام دهید. برای انجام کاری که درباره آن تجربه کاری ندارید، موافقت نکنید. اعتبار خودتان را پیش دیگران زیر سوال می برید.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۱ اردیبهشت

بدترین روز ماه برای شما: ۱۹ اردیبهشت


♓ فال و طالع بینی ماهانه متولدین اسفند

در رابطه عاطفی تان قدر و جایگاه تان را بشناسید، شخصی با حضورش به زندگی تان نور و برکت می بخشد. برای رسیدن به نیتی که در دل دارید، بهتر است اول با خودتان و طرف مقابل تان صادق باشید و خواسته تان را به طور صریح بیان کنید. برای انجام کاری مجبور به گرفتن کمک مالی از دیگران هستید. در رابطه عاطفی تان شرایطی پیش خواهد آمد که مجبور به یک تصمیم گیری می شوید. اگر می خواهید دیگران در کارتان دخالت نکنند، بهتر است در کارشان دخالت نکنید. یک اتفاق ساده شما را به یاد گذشته ای می اندازد که از آن فراری هستید. برای رفتن به یک سفر بهتر است هر چه زودتر برنامه ریزی کنید. شنیدن حرفی از یک دوست به هم تان می ریزد.

بهترین روز ماه برای شما: ۵ اردیبهشت

بدترین روز ماه برای شما: ۲۳ اردیبهشت

طالع بینی ماهانه تصویر زندگی

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2,444, میانگین امتیاز: 4,24 از 5)
Loading...