پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

روش دانلود از گوگل پلی (Google Play) بر روی کامپیوتر

google play

 

با استفاده از این ترفند می توانید به راحتی به واسطه کامپیوتر، نرم افزار های مورد نظر خود را از گوگل پلی دانلود کنید.

گوگل پلی یکی از معتبر ترین مارکت ها و فروشگاه های دانلود نرم افزار و بازی برای سیستم عامل های اندروید است. همانطور که می دانید با کامپیوتر به طور مستقیم نمی توانید از گوگل پلی دانلود کنید و این کار فقط به واسطه موبایل امکان پذیر است. اگر به واسطه موبایل فایلی را از این پلی استور دانلود کنید هیچگاه به فایل خام آن نرم افزار دسترسی نخواهید داشت و اگر آن برنامه از گوشی شما حذف شود، شما مجبورید آن را دوباره دانلود کنید.

 

 

با استفاده از این ترفند می توانید نرم افزار های گوگل پلی را در کامپیوتر دانلود و ذخیره و برای دیگران ارسال کنید.

ابتدا وارد سایت گوگل پلی شوید و نرم افزار مورد علاقه خود را جستجو و پیدا کنید. زمانی که برنامه مورد نظر خود را پیدا کردید آدرس آن صفحه را کپی کنید.

 

چگونه با کامپیوتر از گوگل پلی دانلود کنیم؟

 

پس از کپی کردن آدرس مورد نظر خود، وارد سایت https://apkcombo.com شوید( باید با VPN باز کنید ) و آن را در جستجوگر سایت که مطابق شکل برای شما نمایش داده شده است را وارد کنید.

پس از وارد کردن آدرس نرم افزار مورد نظر خود بر روی گزینه Search کلیک کنید. اینجا ما لینک دانلود اینستاگرام رو وارد کردیم. همانطور که در تصویر می بینید زیر باکس جستجو آیکون اینستاگرام ظاهر شد . روی آن کلیک می کنیم

 

 

بعد از کلیک بر روی آیکون به صفحه وارد صفحه زیر می شود که می توانید آخرین نسخه یا نسخه های قبلی (OlderVersion) این اپلیکیشن رو دانلود کنید.

چگونه از گوگل پلی دانلود کنیم

 

بعد از اینکه روی (Latest Version (APK کلیک می کنیم وارد صفحه زیر می شویم همانطور که در تصویر مشخص هست سعی کنید از تب Google Play استفاده کنید.

دانلود گوگل پلی برای کامپیوتر

 

امیدواریم این آموزش مفید واقع شده باشه هرگونه سوال در زمینه دانلود اپلیکیشن از گوگل پلی بر روی کامپیوتر داشتید از طریق قسمت نظرات پایین همین صفحه می توانید با ما در میان بگذارید.

این آموزش برای دانلود اپ های اندرویدی بر روی کامپیوتر می باشد. برا اجرای اپ های اندرویدی بر روی سیستم عامل خود  نیاز به نصب شبیه سازهای اندروید مثل BlueStacks دارید.

 

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1,075, میانگین امتیاز: 3,44 از 5)
Loading...