جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

آموزش نرم افزار های معماری Lumion،Revit،Vray،۳dsMax

یادگیری نرم افزارهای معماری یک امر مهم و لازم برای هر معمار، طراح، دانشجو، انیمیشن ساز و به طور کلی هر شخصی که به نوعی با طراحی سر و کار دارد می باشد. در واقع نرم افزار های معماری ابزار کاری برای آن ها محسوب می شود. همه طراحان نیاز دارند به نوعی ایده ها و طرح های خود را به تصویر در بیاورند. در گذشته این کار با استفاده از ترسیم روی کاغذ انجام می شد، اما امروزه وجود کامپیوتر ها این امر را بسیار آسان تر کرده اند و محدودیت های کاغذ را ندارند چرا که می توان طرح را به صورت سه بعدی و حتی با ساخت فیلم و انیمیشن به نمایش گذاشت.

مجموعه دارک آفیس از اساتید و فارغ التحصیلان معماری تشکیل شده است که در کار خود بسیار حرفه ای می باشند و سعی بر این داشته اند که در فضایی صمیمی و دوستانه و با زبانی ساده آموزش نرم افزارهای معماری را به شما عزیزان ارائه نمایند و افرادی حرفه ای را به بازار کار معرفی کنند.

پکیج های آموزشی نرم افزارهایی چون تری دی مکس، لومیون، رویت و ویری با بیش از ۹۰ ساعت آموزش تهیه شده و در اختیار معماران و طراحان محترم قرار دارد. چندین آموزش رایگان نیز در سایت موجود می باشد که مکمل یادگیری شما خواهد بود. همچنین این مجموعه افتخار دارد اولین مجموعه در تولید آموزش نرم افزار آنریل انجین در حوزه معماری باشد.

برخی از پکیج های آموزش نرم افزارهای معماری دارک آفیس

 

پکیج آموزش نرم افزار تری دی مکس

آموزش تری دی مکس همیشه از چالش های معماران و دانشجویان و تمام کسانی که با این نرم افزار سر و کار دارند بوده است. ما در این پکیج از مبتدی تا پیشرفته تری دی مکس را با زبان بسیار ساده به شما آموزش خواهیم داد. این آموزش در قالب یک پروژه به شما ارائه می شود و تمام آیتم های تری دی مکس در این آموزش پوشش داده خواهد شد. در پایان علاوه بر اینکه شما یک پروژه را بسته اید یک حرفه ای نیز خواهید شد.

پکیج آموزش نرم افزار ویری و ویری نکست

برای ورود به بازار کار قطعا مسلط بودن فقط به یک نرم افزار مدل سازی کافی نیست. شما باید به مباحث نورپردازی، دوربین و متریال دهی و همچنین رندر گیری آشنا باشید تا بتوانید یک پروژه واقعی را به کارفرمای خود تحویل دهید. در این پکیج در قالب یک پروژه می آموزید چگونه یک رندر رئال ایجاد کنید.

پکیج آموزش نرم افزار لومیون

لومیون نرم افزار جذابی است که سرعت را برای کاربران به ارمغان آورده است. یادگیری آن جذاب و بسیار ساده است. کسانی که می خواهند مدل های خود را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت پرداخت کرده و یا از آن انیمیشن بسازند نیاز به آموزش لومیون دارند. ما در این پکیج صفر تا صد لومیون را از آنچه تصور می کنید ساده تر به شما خواهیم آموخت.

Lumion

پکیج آموزش نرم افزار رویت

رویت نرم افزار محبوب مهندسان است. به دلیل قابلیت های بالا و امکانات بسیار زیاد این نرم افزار امروزه بسیاری از مهندسان از اتوکد به رویت کوچ کرده اند پس برای هر مهندس معمار،عمران و یا تاسیسات یادگیری این نرم افزار از ملزومات است. در این پکیج نیز مانند دیگر پکیج ها، آموزش در قالب پروژه و از مبتدی تا پیشرفته است.

مجموعه دارک آفیس بنیانگذار سبک نوینی از آموزش نرم افزار به زبانی ساده و صمیمی می باشد. تمامی آموزش ها در قالب پروژه و برای آمادگی ورود به بازار کار و با این دیدگاه تهیه شده اند. تاکنون بیش از ۴۰۰۰ دانشجو از آموزش نرم افزارهای معماری این مجموعه استفاده کرده اند و تعدادی از آن ها نیز وارد بازار کار شده اند. مجموعه ما با پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمامی حوزه ها در خدمت شما همراهان گرامی می باشد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 3, میانگین امتیاز: 4,67 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.