پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

باز هم توهین بی شرمانه تتلو به دختران ایرانی!

تتلو صحبت های جدیدی درباره انتخاب دوست دختر خارجی و تصمیم نهایی خود در این باره صحبت های جدیدی را در توئیتر بیان کرده است. تتلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ می باشد. تتلو رکورد دار دستگیری و اتهام در ایران می باشد. صفحه رسمی تتلو چندین بار بسته شده و بار آخر اعلام شد که او اجازه استفاده از این برنامه را ندارد. تتلو برای دریافت مجوز آهنگ هایی با مضمونه های انرژی هسته ای، شهادت و …. خوانده است. در حال حاضر تتلو در ترکیه زندگی می کند و اجازه حضور در ایران را ندارد.

حواشی تتلو و سحر قریشی:

تتلو که به تازگی و با حواشی زیادی از سحر قریشی جدا شده و چندین بار به شیوه هایی مختلف از جدایی خود ابراز خوشحالی کرده در پست جدیدی در توئیتر نوشت:

خلاصه که من نوازنده هامم خارجی پیدا کردم. دوست دخترامم میخوام خارجی پیدا کنم دیگه. احساس میکنم واقعا دخترای ایرانی هیچ امیدی بهشون نیست مگر یه عده کمی که اروپا و آمریکا زندگی کرده باشن مدت طولانی! کلا دخترای ایرانی همه شون به دست پدر و مادرهاشون کشته شدن! اما خب ده درصد خوب هم داریم ولی گیر منو شما نمیاد همه شوهر دارن.

از دیشب تا حالا با پنج تا دختر ایرانی بحثم شد و گفتم برین و خودشون و دوستاشون و هرکی معرفیشون کرده بود حذف کردم!! این یه آلارمه دارم میدم، دخترای ایرانی نود درصد زامبی هستن!! مواظب باشید طعمه نشین

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 8, میانگین امتیاز: 4,25 از 5)
Loading...