پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

نوبت به تغییر جنسیت سحر قریشی رسید؟

سحر قریشی بازیگر پر حاشیه در فضای مجازی است. بعد شایعه ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی و تکذیب آن نوبت به رابطه عاشقانه او با امیر مقصودلو (معروف به تتلو) رسید. رابطه سحر قریشی با تتلو از فیلمی که او در ویلای شخصی امیر تتلو و در کنار او منتشر کرد علنی شد. البته این رابطه (نمایش چند صد میلیاردی در پایین بخوانید) دیری نپایید و این دو مرغ خط خطی از هم جدا شدند..

افشای راز ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو

اخیرا یک فعال رسانه ای ادعا کرده بود ازدواج سحر قریشی و تتلو یک برنامه تبلیغاتی بوده است. اما به نظر نمی رسد این حرف درست باشد. قریشی از پروژه های جدیدش در ترکیه می گوید و ظاهرا قرار است یک شرکت تبلیغاتی تاسیس کند. این روزها او در امارات است و استوری های زیادی از خودش و برنامه هایش می گذارد. هرچند سحر قریشی ممنوع الکار نیست اما بعید است بتواند به راحتی دوباره به سینمای ایران برگردد.

 

بازگشت سحر قریشی درباره به ایران

سحر قریشی بعد از مدتی سکوت بعد از جدایی از تتلو حالا در حال پاسخ دادن به پرسش های جنجالی و اعلام پروژه های جدید در پیج اینستاگرامی خود است. سحر قریشی در پاسخ به یکی از کاربران که از پرسیده بود قصد بازگشت به ایران را دارد؟ از عدم تمایل به بازگشت به ایران خبر داد. او همچنین می گوید در مدت اقامت در دبی ۱۰ کیلو وزن کم کرده است.

 

دلیل کوتاه کردن موی سحر قریشی

بعد از خبر جنجالی تغییر جنسیت شهره لرستانی (مازیار لرستانی) ظاهرا افراد بیشتری به استایل پسرانه علاقمند شده اند. در این بین سحر قریشی هم از چهره جدید پسرانه خود پرده برداشت که عکس سحر خانم جنجالی با موی کوتاه پسرانه رو پایین می بینید.

تغییر جنسیت سحر قریشی

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 43, میانگین امتیاز: 3,77 از 5)
Loading...