سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

تمرینی برای درمان زود انزالی

درمان زودانزالی

تمرینی برای رهایی از زود انزالی

 

نوعی تمرین روی ماهیچه‌هایی که مسئول نعوظ و انزال در مردان هستند می تواند درمانگر این مسئله باشد. برای تمرین عضله ها در حین ادرار کردن، ادرار خود را نگاه دارید و سپس‌‌ رها کنید. نتیجه این تمرین ها حداقل پس از شش ماه اگر بطور مرتب انجام شوند بروز می کنند.

 

تقویت ماهیچه لگنی
این تمرین روی ماهیچه هایی کار می کند که مسئول نعوظ و انزال در مردان هستند. برای پیدا کردن آن ها در حین ادرار کردن، ادرار خود را نگاه دارید و سپس رها کنید. ممکن است مدتی طول بکشد تا این عضله ها را پیدا کنید و بتوانید آن ها را کنترل کنید. بعد از شناسایی این ماهیچه ها حتی در حالت عادی هم (در حین دیدن تلویزیون، کار و غیره) می توانید مرتبا آن ها را منقبض کرده برای چند ثانیه نگاه دارید و سپس رها کنید.

 

پس اول مدتی وقت صرف کنید تا این عضلات را پیدا کنید. بعد که دیگر بدون ادرار کردن هم آن ها را تحت کنترل داشتید می توانید از دو سری ۱۰ تایی صبح و شب یعنی ۲۰ تا صبح و ۲۰ تا شب شروع کنید و عضلاتتان را منقبض کنید، برای ۱ تا ۳ ثانیه نگهدارید و بعد رها کنید. هر هفته ۱۰ تا به این تمرین ها اضافه کنید زمانی که تعداد آن ها رسید به ۵۰ یا ۶۰ تا صبح و ۵۰ تا ۶۰ تا شب همین عدد آن را نگهدارید.

 

وقتی که به انجام تمرین ها عادت می کنید دیگر حتی لازم نیست که فقط صبح آن ها را انجام دهید می توانید در طول روز نیز این تمرینها را تکرار کنید.
در ضمن اگر عضلات کف لگن قوی داشته باشید دچار عوارض بالا رفتن سن هم نخواهید شد چون اکثرا در افراد کهنسال قدرت نعوظ کم می شود و زاویه آلت به سمت پایین تغییر می کند اما با داشتن عضلات کف لگن قوی این عوارض بسیار کمتر می شوند.این را هم تاکید کنیم که نتیجه این تمرین ها حداقل پس از شش ماه اگر بطور مرتب انجام شوند بروز می کنند. توقع تاثیر یک شبه نداشته باشید.

 

منبع : delgarm.com

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 36, میانگین امتیاز: 3,31 از 5)
Loading...