سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

مدل‌ های هودی و سویشرت زنانه و مردانه ۲۰۲۰ برای پاییز سرد امسال

با خنک شدن هوا، وقت پوشیدن سویشرت و هودی فرا رسیده است. در واقع می‌توان گفت هودی و سویشرت، همراه روز های سرد شما هستند. سویشرت را می‌توان با تمام لباس ها، از لباس‌های خنک تابستانی گرفته تا پولیور‌های بافتنی پوشید.

در ادامه این مقاله چند مدل سوئیشرت مردانه و زنانه برایتان جمع آوری کرده ایم که برای پاییز مناسب خواهد بود. .


چند مدل هودی و سویشرت زنانه


هودی طوسی با طرح صورتی و سبزآبی

این هودی با ترکیب رنگی که دارد می‌تواند با طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها ترکیب شود. برای ست کردن آن می‌توانید دیگر آیتم‌های استایل خود را به رنگ طوسی تیره، صورتی کمرنگ، یا سبزآبی انتخاب کنید. همانطور که مشاهده می‌کنید این مدل هودی شامل ۲ عدد جیب و یک کلاه است.

هودی طوسی با طرح صورتی و سبزآبی - مدل سویشرت مردانه

 


سویشرت ورزشی مشکی سفید

یک مدل جذاب برای افرادی که به استایل‌های اسپرت و ورزشی علاقه دارند. این سویشرت از جنس پلی استر بوده و یک آستر پلی استری نیز دارند. بهتر است این مدل سویشرت را با شلوار گرمکن، کتانی و یک مانتوی کاملا اسپرت ست کنید. در انتخاب رنگ این آیتم‌ها نیز از رنگ‌های سفید، مشکی و طوسی استفاده کنید.

سویشرت ورزشی مشکی سفید

 


سویشرت آبی با نوار پلنگی

یک سویشرت ساده مناسب افراد ساده دوست. این سویشرت برای استایل‌های مختلف، از استایل‌های رسمی‌تر گرفته تا استایل‌های ورزشی کاملا مناسب خواهد بود. نوار پلنگی کار شده در قسمت‌های کناری این سویشرت، آن را تا حدودی از سادگی خارج می‌کند. برای ست کردن آن می‌توانید از آیتم‌های طرح دار نیز استفاده کنید.

 

سویشرت آبی با نوار پلنگی

 


سویشرت سرمه‌ای با طرح قلب

این سویشرت با رنگ و طرح مناسبی که دارد برای استایل‌های مختلف و همچنین سنین مختلف، مناسب و قابل استفاده است. این سویشرت را می‌توان هم با شلوار جین و هم با شلوار ورزشی ست کنید. قد این سویشرت نسبتا بلند بوده و تا روی باسن است. جنس آن نیز از نخ و پلی استر می‌باشد.

 

سویشرت سرمه‌ای با طرح قلب


سویشرت طوسی دریم کچر

طرح روی این مدل سویشرت نسبتا خاص و متفاوت بوده و ترکیب رنگ آن نیز بسیار جذاب می‌باشد. پر‌های دریم کچر‌های این سویشرت، زرد، سبز، آبی، سرمه‌ای و بنفش است و از این رو می‌توانید آن را با تمام این رنگ‌ها ست کنید. جنس این سویشرت از پلی استر بوده و قد آن تا روی باسن است. اگر به دنبال یک سویشرت ساده با طرح خاص هستید، این آیتم مناسب شما خواهد بود.

سویشرت طوسی دریم کچر

 


سویشرت زرشکی اسپرت

این رنگ سویشرت جذابیت خاصی برای خانم‌ها دارد. قسمت سرآستین، یقه و کمر این سویشرت به صورت کشباف بوده و قد آن تا روی کمر است. این مدل سویشرت را با استایل مشکی ترکیب کنید تا جذابیت آن از بین نرود.

سویشرت زرشکی اسپرت

 


سویشرت صورتی کمرنگ

این سویشرت صورتی ملیح با جنس فوق العاده خوب و قد مناسب (تا روی باسن) خود، یکی از گزینه‌های پرطرفدار برای خانم هاست. برای ترکیب این آیتم می‌توانید از آیتم‌های طوسی، سرمه ای، مشکی و حتی سفید استفاده کنید. این سویشرت برای موقعیت‌های مختلفی قابل استفاده است.

 

سویشرت زنانه صورتی کمرنگ


هودی با طرح ریز

این هودی با قیمت بسیار مناسب خود و رنگ و طرح جذابی که دارد می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای خانم‌ها باشد. این هودی دارای یک کلاه و دو جیب بوده و استایل نسبتا اسپرت و امروزی دارد. برای ترکیب آن نیز می‌توانید از رنگ سفید و مشکی استفاده کنید.

 

هودی با طرح ریز


سویشرت پشمی قرمز ساده

این مدل سویشرت با جنس گرم و نرمی که دارد می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای روز‌های سرد سال باشد. همچنین، یقه ایستاده و نسبتا بلند آن نیز گردن شما را از یرما در امان نگه خواهد داشت. قد این سویشرت تا روی کمر بوده و به کمک زیپ باز و بسته می‌شود.

 

سویشرت زنانه پشمی قرمز ساده


هودی قرمز نارنجی آزاد

این هودی، ظاهر بسیار اسپرت و امروزی و شیکی دارد. رنگ آن بسیار خاص بوده و نوشته روی آن نیز ظاهر جذابی برایش خلق کرده است. فرم این سویشرت به صورت آزاد بوده و قد آن تا روی باسن است. ترکیب این سویشرت با شلوار جین، بسیار شیک و جذاب خواهد بود.

 

هودی قرمز نارنجی آزاد


چند مدل سویشرت و هودی مردانه


سویشرت مردانه مشکی

این سویشرت با جنس نه خیلی نازک و نه خیلی ضخیم خود، گزینه مناسبی برای پاییز است. همچنین در فصل بهار نیز می‌توان از آن استفاده کرد. این مدل سویشرت ۲ عدد جیب و یک کلاه دارد. پیشنهاد می‌کنیم آن را بیشتر با استایل‌های نیمه رسمی و رسمی ست کنید.

 

چند مدل سویشرت و هودی مردانه


هودی طوسی فروهر

از مهم‌ترین ویژگی‌های این هودی می‌توان بع نس گرم، طرح شیک و خاص و در عین حال، قیمت بسیار بسیار بسیار مناسب اشاره کرد. این هودی از جنس پشم و پلی استر بوده و دارای جیب و کلاه نیز می‌باشد. استفاده از این آیتم برای آقایانی که طرفدار استایل‌های اسپرت و شیک هستند، کاملا مناسب خواهد بود.

 

هودی مردانه طوسی فروهر


سویشرت طوسی مشکی

یک سویشرت مردانه بسیار شیک و در عین حال ساده برای آقایان شیک پوش. این سویشرت با بسیاری از آیتم‌های کمد لباس شما همخوانی داشته و قابل استفاده برای اکثر موقعیت‌ها و اماکن است. ست کردن آن با شلوار جین ذغالی یا طوسی، بسیار جذاب و مناسب خواهد بود.

 

سویشرت مردانه طوسی مشکی


هودی سرمه‌ای با آستین طرح دار

این هودی که برای آقایان جوان بسیار مناسب است، طرح ساده‌ای دارد؛ اما اضافه شدن آستین‌هایی سفید رنگ با طرح شلوغ، این آیتم را از سادگی خارج کرده و جذابیت آن را بیشتر کرده است. پبشنهاد می‌کنیم این آیتم را با شلوار جین یا شلوار کتان سرمه‌ای ست کنید.

 

هودی مردانه سرمه‌ای با آستین طرح دار


سویشرت زرشکی و طوسی

اگر از طرفداران آیتم‌های رنگی برای آقایان هستید، این گزینه کاملا برای شما مناسب خواهد بود. سویشرت زرشکی و ترکیب آن با طوسی، ترکیب جذابی را خلق کرده است. این آیتم را با شلوار طوسی یا ذغالی ترکیب کنید. اگر به دنبال یک استایل هماهنگ هستید، می‌توانید از یک جفت کتانی زرشکی کمک بگیرید.

 

سویشرت زرشکی و طوسی


هودی سرمه‌ای با طرح سفید

این هودی نسبتا اسپرت، مناسب استایل‌های روزمره خواهد بود. طرح‌های کوچک سفید رنگ روی آن باعث شده تا این آیتم از سادگی خارج شود. این آیتم را می‌توانید با شلوار جین و کتان همراه کنید تا استایل تان همخوانی خوبی داشته باشد. برای تکمیل استایل خود، از یک جفت کتانی سفید استفاده کنید.

 

هودی سرمه‌ای با طرح سفید


سویشرت مشکی و طوسی

در این سویشرت از دو رنگ کاملا معمول که جزء رنگ‌های مورد علاقه آقایان است، استفاده شده است. این آیتم را با شلوار طوسی و مشکی ست کرده و در زیر آن نیز هر رنگ لباسی که دوست داشتید بپوشید! این آیتم فاقد کلاه بوده؛ اما دو جیب دارد.

 

سویشرت مشکی و طوسی


سویشرت سرمه‌ای و آبی

این سویشرت با ترکیب رنگ شیک خود، گزینه‌ای مناسب برای استایل‌های مردانه و اسپرت است. استفاده از دو رنگ در این سویشرت، آن را ازسادگی بیش از حد خارج کرده و باعث شده تا بتواند با شلوار جین، ترکیب جذابی را خلق کند.

 

سویشرت سرمه‌ای و آبی


هودی طوسی طرح دار

این هودی جوانانه، با طرح خاصی که دارد، توانسته ترکیب جذابی را به وجود آورد. این هودی مطمئنا برای آقایان جوان و کم سن مناسب بوده و با رنگ‌هایی مثل آبی، طوسی و مشکی همخوانی خوبی خواهد داشت. این هودی دارای کلاه و جیب می‌باشد که به این ترتیب، علاوه بر بدن شما، دست‌ها و سرتان را نیز گرم خواهد کرد.

 

هودی مردانه طوسی طرح دار


سویشرت طوسی سفید

این سویشرت در عین سادگی، جذابیت خاصی داشته و جزء آیتم‌هایی است که تقریبا تمام آقایان به آن احتیاج خواهند داشت. ترکیب آن نیز با تمام رنگ‌ها ممکن بوده و هیچ رنگی نیست که با آن ست نشود! این سویشرت فاقد کلاه بوده و دو جیب خارجی دارد. همچنین فرم یقه آن نیز به صورت گرد است.

 

سویشرت طوسی سفید

برترین ها – عکس ها برگرفته از دیجی کالا

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 12, میانگین امتیاز: 4,33 از 5)
Loading...