شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

جزئیات فروش اقساطی گوشی موبایل توسط همراه اول

فروش اقساطی گوشی موبایل

فروش اقساطی گوشی موبایل و مودم به اعتبار سیم کارت همراه اول در الکامپ ۱۴۰۲ آغاز شد. در ادامه با جزئیات این طرح فروش همراه اول آشنا می‌شویم.

اپراتور همراه اول در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ علاوه بر اینکه سرویس‌ها و پلتفرم‌های دیجیتال خود را به معرض نمایش گذاشته است، طرح فروش اقساطی گوشی تلفن همراه و مودم با ارزش گذاری سیم کارت دائمی را نیز در این نمایشگاه عرضه کرد.

جزئیات فروش اقساطی گوشی موبایل و مودم

آن دسته از مشترکان همراه اول که سیم کارت دائمی دارند می‌توانند به غرفه این اپراتور در سالن ۳۵ نمایشگاه الکامپ مراجعه کرده و گوشی های پرطرفدار برندهای معتبر را به شکل قسطی خریداری کنند.

همراه اول بازه اقساط این طرح را در حال حاضر ۶ ماهه در نظر گرفته است که طبق اعتبار اختصاص یافته به شماره مشترک و قیمت گوشی، ۱۵ تا ۵۵ درصد مبلغی به عنوان پیش‌پرداخت از مشتریان دریافت خواهد شد.

گفتنی است عدم نیاز به ضامن یا ارائه چک و سفته به عنوان ویژگی‌های مهم این طرح محسوب می‌شود که آن را نسبت به سایر طرح‌های مشابه فروش اقساطی متمایز می‌کند و تجربه خریدی آسان و بی‌دردسر را به همراه دارد.

متقاضیان با همراه داشتن سیم کارت دائمی همراه اول و کارت ملی خود می‌توانند به غرفه این اپراتور در سالن ۳۵ نمایشگاه الکامپ مراجعه کنند و فرایند خرید گوشی موبایل و مودم را انجام دهند.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 6, میانگین امتیاز: 3,00 از 5)
Loading...