سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

رازهای موفقیت در روابط زناشویی

 

رازهای موفقیت در روابط زناشویی - همسران موفق - همسران خوشبخت - موفقیت در زندگی زناشویی

روابط زناشویی موفق با بکار گیری ۷ ایده ی الهام بخش

 

بهبود بخشیدن به روابط زناشویی مستلزم زمان گذاشتن برای آن است . رابطه ها هم مثل آدم ها ، اگر به اندازه ی کافی مورد توجه محبت آمیز و دلسوزانه قرار نگیرند ، وضعشان به سرعت رو به وخامت می گذارد . روابط زناشویی یکی از این رابطه ها ست که نیاز به این توجه محبت آمیز و دلسوزانه دارد تا رشد کند و قوی تر شود .بنابراین برای موفقیت و بهبود روابط زناشویی باید دست به کار شوید و زمانی را با همسرتان به فراگیری آموزش روابط زناشویی اختصاص دهید .

 

روابط زناشویی موفق میان همسران
میزان صمیمیتی که زن وشوهر در زندگی زناشویی دارند اغلب نمایانگر میزان سلامت رابطه شان است . زوج هایی که از مصاحبت با هم لذت می برند و خیلی راحت درباره ی افکار و احساساتشان با هم حرف می زنند در روابط زناشویی بیشتر به یکدیگر احساس نزدیکی و همبستگی می کنند . زن و شوهرهایی که در روابط زناشویی خود چندان کار مشترکی انجام نمی دهند ممکن است میان شان فاصله بیفتد . چرا که آنها انگیزه ی خاصی برای نزدیک تر شدن به هم ندارند . در زیرچند ایده ی الهام بخش را  برای بهبود روابط زناشویی ذکر کرده ایم :

 

۱ – روابط زناشویی خود را در الویت قرار دهید :
در الویت قرار دادن روابط زناشویی و خلق اوقاتی خوش در کنار هم کمک میکند رابطه تان حرکتی رو به رشد داشته باشد . در این صورت نه تنها عشق و محبت در شما شعله ور تر می شود ، بلکه تعهد تان برای رویارویی مشترک با مشکلات تان نیز قوت می گیرد .

 

۲ – روابط جنسی خود را از یکنواختی در بیاورید :
با گذشت زمان گاهی روابط جنسی یکنواخت می شود اما راه های بی شماری برای شعله ور کردن این آتش وجود دارد مثل :

پوشیدن لباس های زیر جذاب و تحریک کننده

 امتحان جای گیری های متفاوت در روابط زناشویی

تغییر زمان و مکان رابطه ی جنسی

دوش گرفتن با یکدیگر

 

۳ – همدیگر را لمس کنید :
دانشمندان معتقدند هر چه بیشتر همدیگر را لمس کنید اکسی توسین بیشتری تولید می کنید و پیوندتان نزدیک تر می شود . بنابراین این عادات را روزانه در روابط زناشویی خود رعایت کنید :

ماچ کردن گونه و بوسیدن یکدیگر

نوازش بازو و پاها

ماساژ دادن یکدیگر

در آغوش کشیدن یکدیگر

داشتن رابطه جنسی

 

۴ – زمان تان را شش دانگ به همسرتان اختصاص دهید :
بسیاری از زوج هایی که در روابط زناشویی خود دچار مشکل شده اند وقتی دقت می کنند می بینند مدت زمانی که به یکدیگر اختصاص داده اند به مرور محدود و محدود تر شده است . وقتی زمان با هم بودن دیگر لذت بخش و جذاب نباشد ، دو طرف به جای اینکه با هم وقت بگذرانند کارهای دیگری برای انجام دادن و سرگرم شدن پیدا می کنند .

 

۵ – کارهای کوچک رمانتیک و عاشقانه انجام دهید :
شما می توانید با انجام چند حرکت کوچک عاشقانه مثل پیاده روی با یکدیگر ، خرید هدیه ای کوچک ، هدیه دادن یک شاخه گل رز ، گوش دادن به آهنگ های رمانتیک به روابط زناشویی تان حس زندگی و خاص بودن بدهید .

 

۶ – سرگرمی های مفرح ایجاد کنید :
سرگرمی های مفرح نه تنها پیوند میان شما را محکم تر می کند ، بلکه به روابط زناشویی تان شور وحال بیشتری می بخشد و باعث می شود بخواهید زمان را با هم بگذرانید . هم جنین طبق شواهد بسیار ، بازی و خنده تنش و اضطراب را کم می کند و به سلامت شما کمک می کند و همچنین خلاقیت تان را بالا می برد .

 

۷ – فعالیت های مربوط به خانه را انجام دهید :
این فعالیت ها نیازمند کار تیمی هستند و کمک می کنند حس کنید هدف و ریشه های مشترک دارید . مثل خرید کردن ، غذا پختن ، رسیدن به باغچه و چیدمان منزل

امیدوارم با رعایت نکات بالا روابط زناشویی خود را بهبود ببخشید و از بودن در کنار یکدیگر لذت ببرید .

 

مجله اینترنتی موفق باشی

 

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 19, میانگین امتیاز: 3,58 از 5)
Loading...