جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
×

خرید بک لینک

اهمیت حضور سایت در نتایج اول جستجوی موتورهای جستجو اعم از گوگل بر هیچکس پوشیده نیست. در این مطلب قصد داریم مزایای خرید بک لینک و تاثیر آن بر ارتقای سئوی سایت و کسب رتبه بهتر در جستجوی گوگل را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

 

Reportage

سئو چیست؟

سئو که اختصار سه حرف SEO به انگلیسی است که به معنی بهینه سازی برای موتورهای جستجو (Search Engine Optimization) است. به طور خلاصه سئو به هر فعالیتی که برای ارتقای رتبه ی سایت در موتورهای جستجو از جمله گوگل انجام شود ، گفته می شود. این فعالیتها به ترتیب اولویت می توانیم به چهار دسته ی اصلی و مهم زیر تقسیم کنیم:

۱- بک لینک

۲- تولید محتوای بروز و مرتبط بصورت مداوم

۳- بهینه سازی فنی سایت

۴- فعالیت مستمر در شبکه های اجتماعی

از دیدگاه دیگر می توان فعالیت های سئو را به دو بخش داخلی و خارجی تقسیم کرد، که فعالیت های داخلی سئو شامل تولید محتوای بروز و بهینه سازی فنی سایت، و فعالیت های خارجی سئو شامل خرید بک لینک و فعالیت مستمر در شبکه های اجتماعی می شود.

 

Reportage

بک لینک چیست؟

هر لینکی که از سایتی به سایت دیگر داده می شود، بک لینک نام دارد. بک لینک اهمیت زیادی در سئو دارد و اگر سئو را به یک شطرنج تشبیه کنیم، بک لینک ها مثل مهره ها خواهند بود، تا حدی که کارشناسان بر این اعتقادند که سئوی بدون بک لینک هیچ است.

 

چرا خرید بک لینک مهم است؟

اگر شما تا حدودی با اصول سئو آشنا باشید، حتما با وبمستر تولز گوگل آشنایی دارید. توصیه اکید ما به شما اینست که حتما سایت خود را در وبمستر تولز گوگل معرفی کنید و از توصیه های آن برای ارتقای رتبه سایت در گوگل بهره بگیرید. وقتی سایت خود را معرفی کنید، مهمترین توصیه گوگل به شما اینست که مطمئن شوید به سایت شما در سایتهای دیگر اعم از سایتهای محلی و سایتهای خبری اشاره شده است. منظور از این اشاره گرفتن بک لینک است و یکی از روشهای مطمئن و متداول برای این کار، خرید بک لینک است. توصیه دوم گوگل بعد از بک لینک، بهینه سازی وب سایت است. این بهینه سازی شامل کارهای زیادی است که در مقاله ای با عنوان علاوه بر بک لینک چه عواملی در سئوی سایت موثرند ، مفصل به آنها اشاره شده است.

 

از کجا بک لینک بخرم؟

پاسخ به این سوال را می توان در سه نکته خلاصه کرد:

۱- اول اینکه از سایتهایی بک لینک بخرید که بک لینک خروجی آنها خیلی زیاد نباشد (به طور مثال سایتی که ۵۰ لینک به سایتهای دیگر در صفحه اصلی خود دارد انتخاب خیلی خوبی برای خرید بک لینک نیست، و یا همچنین وبلاگهایی که در کامنت آنها هزاران لینک وجود دارد را انتخاب نکنید). متاسفانه سایتهایی که بک لینک در سایتهای خارجی می فروشند غالبا به این شکل عمل می کنند که در وبلاگهای سایتهای خارجی (که معمولا غیرفعال هستند) برای شما کامنتی شامل لینک سایت شما می گذارند. این کامنت ممکن است مدت کوتاهی روی آن وبلاگ باقی بماند و پس از آن توسط مدیر وبلاگ اسپم تشخیص داده شده و حذف شود، و حذف بک لینک به سایت شما صدمه وارد می کند. بنابراین دور این سایتها را خط بکشید.

۲- دوم اینکه سایتی را برای خرید بک لینک انتخاب کنید که فعال باشد. به راحتی می توانید ببینید آخرین مطلبی که یک سایت گذاشته است مربوط به چه تاریخی است. طبیعتا سعی کنید سایتهایی که مدت زیادی از آخرین مطلب و به روز رسانی آنها می گذرد (یک هفته و بیشتر) انتخاب نکنید.

۳- از جایی بک لینک بخرید که لیست سایتهایی که قرار است بک لینک شما در آن سایتها گذاشته شود را از قبل به شما بدهند و خودتان سایتها را با در نظر گرفتن دو توضیح قبل بررسی کنید. همینطور خرید بک لینک در سایتهای با زبان مشترک با وب سایت شما و در مرحله بعد با موضوع نزدیک با وب سایت شما می تواند تاثیر بهتری در کسب رتبه گوگل برای سایت شما داشته باشد.

 

سایت لینک بگیر دات کام با در اختیار داشتن بیش از ۲۰۰ وب سایت فعال و معتبر ایرانی که روزانه آپدیت می شوند و لینکهای خروجی کمی دارند و تمام صفحات آنها در گوگل ایندکس شده است، در پکیج های مختلف بک لینک عمومی و بک لینک تخصصی با تعداد سایتهای گوناگون برای بودجه های مختلف (که لیست سایتهای هر پکیج قبل از خرید بک لینک برای شما قابل مشاهده است) آماده کمک به ارتقای رتبه سایت شما در گوگل است.

همچنین خرید بک لینک دائمی نیز در سایت لینک بگیر دات کام به صورت امکان خرید رپورتاژ آگهی مقدور می باشد. به این صورت که مطلبی شامل معرفی خدمات و محصولات سایت شما که حاوی بک لینک به سایت شما نیز هست در سایتهایی که در پکیج خریداری شده توسط شما هست قرار می گیرد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 3, میانگین امتیاز: 4,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.