سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

عکس و بیوگرافی بلا حدید زیباترین زن جهان

بلا حدید سوپر مدل آمریکایی است که تصویر او بارها روس مجله هاس معروف مثل : Vogue, Harper’s Bazaar و…رفته است. بلا در هفته های مد و رانوی ها بسیار درخشیده و برای اکثر برند های مشهور مانند فرگامو، فندس و ورساچه مدلینگ کرده است. او در سال ۲۰۱۶ به عنوان مدل سال انتخاب شد؛ امروز می خواهیم در مورد این مدل مشهور و استایل او با شما صحبت کنیم.

بلا حدید، زیباترین زن جهان؟ دکتر جولین دو سیلوا، جراح زیبایی، بلا حدید را با در نظر گرفتن اندازه گیری‌های هندسی که از نسبت طلایی (عدد فی) سرچشمه گرفته زیباترین زن جهان می‌داند. هنرمندان و معماران در دوران رنسانس از نسبت طلایی برای خلق شاهکارهای هنری خود استفاده می کردند.

بر اساس معیار و مقیاس دکتر دوسیلوا، بلا حدید ۲۳ ساله، زیباترین صورت را دارد و بعد از او بیانسه، امبر هرد، و آریانا گرانده زیباترین زنان جهان هستند.

بیوگرافی بلا حدید

بلا متولد سال ١٩٩۶ پدرش فلسطینی (محمد حدید)، مادرش هلندى (یولاندا فاستر-مدل) و نامادری او (همسر محمد) یک ایرانی به نام شیوا صفایی ست. بلا با قد ١٧۵ یکی از مدل های مطرح دنیا است. نام کامل او ایزابلا خیر حدید است، اما به نام بلا حدید شهرت دارد. به گفته خودش مسلمان است و از این بابت بسیار خوشحال است. یک خواهر به نام جى جى و یک برادر به نام انوار دارد. بلا در دانشگاه پارسونز نیویورک در رشته عکاسی تحصیل کرده است ولی نهایتا تصمیم گرفته که حرفه مادر و خواهرش یعنی مدلینگ رو ادامه دهد. او با خواهرش جى جى بسیار صمیمی است و با کندال جنر دوست هاى نزدیکی هستند و رابطه خوبی با هم دارند.

حرفه مدلینگ و بلا حدید

بلا سفیر برند هاى دیور و بولگارى و نایکی می باشد و به تازگی برای حضور در شو سالانه ویکتوریا سکرت دوباره از او دعوت به عمل آماده است. بلا حدید و جى جى حدید اولین خواهرانی هستند که با هم براى ویکتوریا سکرت راه رفتند.  همچنین او براى برند هاى شنل، ورساچه، فندى، مایکل کورس، الکساندر ونگ، تامى هیلفیگر، میو میو، ژیوانشى، کارولینا هررا و … راه رفته است. بلا رابطه خوبی با کارل لاگرفلد داشته و طراحی های او برای شنل و فندی را هم پوشیده و ارائه می دهد.
 


او در رشته اسب سواری هم مهارت داشته و تصمیم داشت در سال ٢٠١۶ در مسابقات اسب سواری المپیک شرکت کند اما به دلیل پیشرفت بیماری لایم که از آن رنج می برد، نتوانست به این هدف دست یابد (بیمارى لایم یک بیماری شایع در نیم کره شمالی است که ناقل آن نوعی کنه می باشد؛ مهمترین علائم آن تب، سردرد، خستگى، افسردگی و خارش پوست است).

استایل بلا حدید

اگر  مد و ترند های امسال رو خوانده و دنبال کرده باشید،  یکى از این ترند ها تلفیق استایل اسپرت با استایل روزمره است که بلا هم از پیشکسوتان این ترند است. بلا حدید مانند خواهرش جی جی به پوشیدن لباس هاى مونوکروم (سرتاپا یک رنگ) علاقه دارد و مخصوصا این ترند رو  برای استایل های اسپرت انتخاب میکند. بلا علاقه زیادی به کتانی هاى نایک دارد و متعددا از آن ها در استایل روزمره خود استفاده می کند. بلا علاقه زیادی هم به استفاده از شلوار جین دارد و مثل جی جی اکثر وقت ها استایلش رو با یک عینک آفتابى کامل می کند که یکى از مهمترین بخش های استایل اون هستش. رنگ مورد علاقه بلا مشکی ست و معمولا هم اکثر لباس هاش رو مشکى انتخاب کرده ولی از بقیه رنگ ها هم حتما استفاده می کند.
 


برند آرایشی مورد علاقه بلا حدید ، دیور هست و به گفته او یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین موارد لوازم آرایش که در انتخاب اون باید دقت داشت ریمل است. جالب است بدانید رنگ اصلی موهای بلا مانند جی جی روشن است. اما در مصاحبه اى با مجله Vogue گفت برای اینکه با خواهرش تفاوتی داشته باشد رنگ موهاى خود را تیره کرده و  از رنگ موهایش بسیار راضی و خوشحال است. چرا که دارای شخصیت مرموز و تاریکیست که با موهای تیره اش بیشتر سازگار است.

عکس های بلا حدید سوپر مدل آمریکایی

بلا حدید - bella hadid بلا حدید - bella hadid بلا حدید - bella hadid زیباترین زن جهان بلا حدید - bella hadid سوپر مدل بلا حدید - bella hadidbella hadid The most beautiful woman in the world

منبع : مدوپدیا – عکس های پیج اینستاگرام بلا حدید

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 35, میانگین امتیاز: 4,26 از 5)
Loading...