سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

بیوگرافی دارا حیایی بازیگر سریال از سرنوشت + عکس پسر امین حیایی

دارا حیایی بازیگر جوان سینما و پسر امین حیایی که یکی از بازیگران مطرح و پرطرفدار سینمای ایران است یازدهم شهریور ماه سال ۱۳۷۵ در تهران به دنیا آمد. مادر دارا، مونا بانکی پور هم یکی از بازیگران مطرح سینما است.

دارا حیایی پسر امین حیایی

بیوگرافی دارا حیایی پسر امین حیایی

دارا حیایی پسر امین حیایی که یکی از بازیگران مطرح و پرطرفدار سینمای ایران است یازدهم شهریور ماه سال ۱۳۷۵ در تهران به دنیا آمد.

مادر دارا، مونا بانکی پور هم یکی از بازیگران مطرح سینما است. سال ۱۳۷۵ مونا از امین جدا شد و حضانت دارا را به عهده گرفت. مادر و پسر سالها در خارج از کشور به سر بردند و چند سال قبل به ایران بازگشتند.

دارا هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

دارا به واسطه چهره جذاب و شیرینش مدلینگ بود و تصاویر او در بیلبوردهای تبلیغاتی دیده می شد.

اکنون او نیز حرفه پدر و مادر را در پیش گرفته است. البته فرزانه داوری، مادر بزرگ دارا حیایی نیز از بازیگران قبل از انقلاب می باشد.

دارا به پیشنهاد پدرش در کلاس های بازیگری و فن بیان حضور می یابد و با خواندن کتاب و پیگیری علمی تر این رشته در حال تلاش برای کسب تجربه است.

 

دارا حیایی گفت: شک نکنید نام امین حیایی نام بزرگی است ولی این را بدانید می خواهم از تجربیات پدرم استفاده کنم و نه از اسمش هیچ وقت نمی خواهم پشت نام پدرم کار کنم.

 

بازی در فیلم شعله ور 

وی در سال ۱۳۹۵ به دعوت حمید نعمت الهی کارگردان فیلم شعله ور، با پدرش امین حیایی همبازی شد و مورد تحسین منتقدین قرار گرفت.

دارا در خصوص بازی در فیلم شعله ور چنین گفت : من مستقیما از سوی حمید نعمت الله برای این نقش انتخاب شدم و در این میان پدر و پسر بودن دو شخصیت اول برای کارگردان مهم بود. من برای این نقش تست دادم و اینطور نبود که پدرم باعث انتخاب من در این فیلم باشد.

 

دارا می گوید از تمام تجربیات پدرم استفاده می کنم و سعی کرده ام به عنوان یک بازیگر تمام رفتار و حرکات خود را اصلاح کنم. برای من تبدیل به اسم و سلبریتی شدن اهمیتی ندارد. نمی خواهم همیشه روی پرده سینما باشم اما از من به بدی یاد شود. می خواهم در آینده حتی اگر یک کار میکنم آن کار قابل دفاع و ارزشمند باشد.

 

بازی در سریال از سرنوشت

دارا با چهره و نقشی متفاوت در سریال از سرنوشت نقش آفرینی کرده است. در اولین لوکیشن فصل اول این سریال در پرورشگاهی سمت جنوب تهران است و فصل دوم آن در خیابن‌های تهران تصویربرداری می‌شود.

مجید واشقانی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، فریبا نادری، علیرضا استادی، مهدی صبائی، مائده طهماسبی و علیرضا آرا از بازیگرانی هستند که در دو فصل این سریال به ایفای نقش می‌پردازند و به تناسب داستان بازیگران چهره دیگری نیز به این سریال اضافه خواهند شد. همچنین گروه تولید به دنبال بازیگری برای جایگزینی امین تارخ هستند.

راستین عزیزپور، امیررضا فرامرزی از دو بازیگر نقش کودک در فصل اول هستند که دارا حیایی و کیسان دیباج ادامه نقش آنها را در سنین جوانی بازی می‌کنند. همچنین فاطیما بهارمست، مرضیه موسوی از بازیگران نوجوان این سریال هستند.

این سریال ۵۰ قسمتی توسط جمعی از نویسندگان روح ا… صدیقی، سارا خسرو آبادی و مسعود کرمی به نگارش درآمده است و برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید خواهد شد.

قصه «از سرنوشت» به تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان پیرامون سرنوشت دو کودک از سن کم تا جوانی است و زندگی آنها را در پرورشگاه نشان می‌دهد.

محوریت این سریال امید بخشی و تلاش برای رسیدن به آمال و آرزوها است.

سریال ۵۰ قسمتی «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان در سه فصل برای پخش از شبکه دو سیما تهیه می‌شود.

 

اینستاگرام دارا حیایی 

instagram.com/darahayaei

عکس های دارا حیائی

گریم دارا حیایی در سریال از سرنوشت

دارا حیایی در صحنه فیلم عکس دارا حیایی

عکس های جدید پسر امین حیایی

عکس دارا حیایی عکس دارا حیایی

دارا و پدرش امین حیایی

امین حیایی و پسرش دارا حیایی عکس دارا حیایی عکس دارا حیایی عکس دارا حیایی عکس دارا حیایی عکس پسر امین حیایی کودکی دارا حیایی در کنار امین حیایی

عکس کودکی دارا

کودکی دارا حیایی

دارا در کنار همسر پدرش نیلوفر خوش خلق

دارا حیایی و مادرش مونا بانکی

عکس جدید و بیوگرافی دارا حیایی

عکس دارا حیایی

عکس کودکی پسر امین حیایی

کودکی دارا حیایی دارا حیائی هنرپیشه  دارا حیایی

عکس دارا و مادرش مونا بانکی پور

دارا حیایی و مادرش مونا بانکی

عکس جدید دارا و پدرش امین حیایی

دارا حیایی و پدرش امین حیایی

جشن تولد ۲۵ سالگی دارا حیایی در کنار پدرش امین حیایی

جشن تولد ۲۵ سالگی دارا حیایی در کنار پدرش امین حیایی

مدل موی دارا حیایی و مادرش ست شد! جشن تولد ۲۶ سالگی پسر امین حیایی در ترکیه

دارا حیایی عکسی از جشن تولد ۲۶ سالگی خود در کنار مادرش مونا بانکی پور که در ترکیه برگزار شده است منتشر کرد. مدل موی دارا حیایی و مادرش در این عکس مشابه یکدیگر است که همین موضوع تبدیل به یکی از سوژه های داغ اینستاگرام شده است!
جشن تولد دارا حیایی در ترکیه / استایل ست پسر و همسر سابق امین حیایی

چرا مونا بانکی پور تیپ مردانه می زند؟

مونا بانکی پور فرزند فرزانه داوری هنرپیشه قبل از انقلاب و همسر سابق امین حیایی است. او در سال های اخیر به خاطر تغییر سبک استایلش و تیپ های مردانه مورد انتقاد قرار گرفته است. او چند سال پیش درباره دلیل پوشش مردانه خود گفته بود: من یک مادر و یک زن هستم با این تفاوت که من برای پسرم به مدت ۲۲ سال هم مادر بودم و هم پدر!

تغییر جنسیت همسر سابق امین حیایی؟

تیپ مردانه مونا بانکی پور به شایعه تغییر جنسیت او دامن زده است. در حالیکه تاکنون چنین ادعایی از سمت خود او مورد تایید قرار نگرفته و بیشتر رنگ و بویی نزدیک به شایعه دارد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 236, میانگین امتیاز: 4,62 از 5)
Loading...