جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

آموزش دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام

با insta downloader به راحتی از اینستاگرام دانلود کنید

InstaDownloader - آموزش دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام

 

کسانی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام عضو هستند از عدم دانلود عکس ها و ویدئو ها در این اپلیکیشن خبر دارند اما در ادامه قصد معرفی اپلیکیشنی را داریم که این کار را عملی می سازد.
این اپ یکی از محبوب ترین اپلیکیشنی هایی است که می تواند با چند اشاره ساده به ذخیره سازی عکس و ویدئوهای بارگذاری شده در این شبکه اجتماعی بپردازد.
وقتی مشغول زیر و رو کردن فید تصاویر در اینستاگرام هستید، ممکن است به ویدئو یا عکس جالبی بربخورید و بخواهید کپی آن را در گالری موبایلتان داشته باشید. برای این کار کافیست روی آیکن سه نقطه در گوشه هر تصویر کلیک کرده و سپس گزینه Copy Share URL را انتخاب نمایید.
اکنون قادر هستید Insta Downloader را باز کنید و در فیلد خالی منوی اصلی، لینک کپی شده را پیست کنید. اپلیکیشن پس از چک کردن این لینک در سرورهای اینستاگرام، آن را پیدا می کند و حالا می توانید با فشردن آیکن Save در انتهای صفحه، محتوای مورد نظر را در حافظه موبایل ذخیره کنید.
البته گفتنی است که براساس قانون اینستاگرام، اپلیکیشن های شخص ثالثی همچون Insta Downloader فقط قادر به ذخیره سازی محتوای حساب های کاربری عمومی هستند و مجوز دانلود از اکانت های خصوصی را ندارند.
به غیر از ذخیره عکس و ویدئو، از طریق همین اپ می توانید بدون وقفه آنها را در اپلیکیشن های دیگری همچون واتس اپ، تلگرام، فیسبوک، توئیتر و … هم به اشتراک بگذارید.

InstaDownloader - آموزش دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام

 

منبع:ویکی جوان

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 5, میانگین امتیاز: 4,20 از 5)
Loading...