سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

با کمک کلینیک ستاره زندگی معنای واقعی زندگی را تجربه کنید

مرکز مشاوره ستاره زندگی با ارائه خدمات نوین روانشناسی کار خود را آغاز کرده است و تاکنون موفق بوده خدمات روانشناسی را با بهترین کیفیت ارائه دهد. مهم ترین علت برتری مرکز مشاوره روانشناسی ستاره زندگی ارائه خدمات برتر توسط روانشناسان متخصص می باشد.

هنوز دیر نشده است، وقت آن است که رویش دوباره را تجربه کنی و طعم زندگی بهتر را بچشی.

مرکز مشاوره و روانشناسی تخصصی ستاره زندگی با فراهم کردن فضایی مناسب به صورتی طراحی شده است که تمامی خدمات مشاوره فردی، گروه درمانی، برگزاری کارگاه روانشناسی، خانواده درمانی، روان درمانی، زوج درمانی و اتاق بازی برای مراجعین فراهم است.

برترین خدمات مرکز در زمینه مشاوره ازدواج و پیش از ازدواج است.

مرکز مشاوره ستاره زندگی

اتاق مخصوص خانواده درمانی، دکتر روانشناس بالینی می تواند به همراه روانپزشک جهت درمان وسواس، افسردگی، اضطراب، فوبیا، وسواس و مشکلات و اختلالات خلقی حضور یابد.

خوش بختانه در طی سال ها با تلاش های فراوان توانسته ایم در زمینه های مشاوره کودک و مشاوره نوجوان با استفاده از اتاق بازی کودکان فضایی امن، مناسب و خلاق برای تمام رده های سنی مختلف کودک ایجاد کنیم.

گاهی اوقات در اتاق بازی کودکان علاوه بر دکتر روانشناس کودک از متخصصان مجرب و با تجربه نیز کمک گرفته می شود، با این کار مشاور کودک می تواند از یک اتاق دیگر، بازی و رفتار کودک را زیر نظر گرفته، آن را بررسی کند تا به مرور مهارت ها و تکنیک هایی را به والدین آموزش دهد که به برای تربیت  فرزندشان به آن ها کمک کند.

زمینه های فعالیت مرکز مشاوره ستاره زندگی

یکی دیگر از زمینه های فعالیت مرکز مشاوره ستاره زندگی برگزاری دوره های مشاوره می باشد. تمام دوره های مشاوره برنامه مشخصی داشته و با حضور مجرب ترین متخصصان روانشناسی صورت می گیرد.

کلینیک تخصصی روانشناسی ستاره زندگی به منظور رفاه حال مردم عزیز خدمات تلفنی را جهت مشاوره تلفنی در زمینه های مختلف از جمله مشاوره شغلی، مشاوره ازدواج، افسردگی، مشاوره تحصیلی، سکس تراپی و مشاوره در نظر گرفته است تا در صورت نیاز بتوانید به کمک مشاوره تلفنی مشکلات خود را حل کنید.

مرکز مشاوره خانواده ستاره زندگی یکی از بهترین مراکز مشاوره در سطح تهران و ایران می باشد. علاوه بر موفقیت در زمینه مشاوره موق شدیم تا در زمینه برگزاری کارگاه روانشناسی نیز استاندارد های لازم را رعایت کرده و با موفقیت این جلسات را برگزار کنیم، در انتهای جلسات مدرک معتبری از سازمان نظام روانشناسی به افراد ارائه می شود.

زندگی شاد، سالم و دلخواه تان را در کنار خانواده را در مرکز تخصصی مشاوره و روانشناسی ستاره زندگی تجربه کنید.

آدرس وب سایت رسمی ستاره زندگی : https://www.mmsiz.com

امروزه خدمات روانشناسی و مشاوره از جایگاه و اولیت خاصی در میان خانواده برخوردار هستند و ما روزانه شاهد تمایل بیش تر افراد برای دریافت مشاوره از مراکز مشاوره و دکتر روانشناس می باشیم. در کلینیک تخصصی روانشناسی مشاوره ستاره زندگی ما پاسخگوی سوالات، نظرات و مشکلات شما در زمینه های مختلف می باشیم. به منظور ایجاد رفاه و امنیت مراجعین عزیز خدمات مشاوره را می توانید به صورت حضوری و توسط دکتر متخصص روانشناس و روانکاوی دریافت کنید، خدمات ارائه شده در ادامه ذکر شده است :

مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج، مشاوره زناشویی ، مشاوره جنسی، مشاوره کودک، مشاوره نوجوان، مشاوره طلاق ، مشاوره فردی، مشاور خیانت ، نوروفیدبک و …

کلینیک ستاره زندگی

یکی از اهداف مرکز مشاوره ستاره زندگی ایجاد مجموعه ای کاربردی برای خدمات مشاوره نام برده می باشد. به طور مثال پیش از مشاوره کودک و نوجوان، شما می توانید همراه با دکتر روانشناس کودک خود را با استفاده از تست های تعیین شده ارزیابی می کنید، سپس در طول جلسات درمانی در صورت احتیاج کودک به اتاق بازی می رود و از طریق بازی درمانی فرایند درمان به بهترین شکل  انجام می شود.

گاهی اوقات به دلیل تشخیص دقیق روانشناس کودک و نوجوان نیاز است که در کنار کار روان درمانی به روانپزشک نیز مراجعه شود.

توجه داشته باشید که در درمان گروهی که در مرکز روانشناسی ستاره ایرانیان انجام می شود مشاوران بعد از چند جلسه نتایج حاصل شده از درمان را در جلسات گروهی بررسی کرده و بهترین نتایج را بدست می آورند.

یکی دیگر از تیم های تخصصی ما در زمینه بالینی می باشد که هر کدام به صورت تخصصی با روانپزشک کار درمان را انجام می دهند. به طور مثال هر کدام از درمانگران به صورت تخصصی تر در زمینه درمان وسواس ، درمان افسردگی ، درمان اضطراب، درمان استرس، درمان ترس کار درمانی را انجام می دهد.

مجموعه درمانی بالینی شامل (دکتر متخصص روانشناس، روانپزشک، درمانگر، روانکاو، نوروفیدبک، بیوفیدبک و گروه درمانی ) می باشد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 3,50 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.