پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

واریز حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان کشوری با افزایش

افزایش حقوق بازنشستگان کشوری اعمال شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اعمال افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و تأمین اجتماعی در حقوق فروردین ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، سید صولت مرتضوی در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با افزایش حقوق بازنشستگان گفت: حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری مرمت و حق مسکن و اولاد آنها نیز اضافه، ابلاغ و در حقوق فروردین ماه آنها اعمال شد.

وی افزود: پرداختی مستمری بگیران‌ تامین اجتماعی نیز با احتساب حقوق فروردین از روز گذشته در حال انجام است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: طبق محاسبات سازمان تامین اجتماعی تا پایان اردیبهشت ماه ۵۰ هزار میلیارد تومان پرداختی خواهد داشت.

واریز حقوق بازنشستگان کشوری

اطلاعیه صندوق بازنشستگی درباره حقوق بازنشستگان

صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه ای اعلام کرد: حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری با احتساب افزایش ۲۰ درصدی مصوب دولت به حساب کلیه بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش این صندوق واریز شد.

زمان افزایش حق عائله‌مندی و اولاد اعلام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این اطلاعیه آمده است: حق عائله مندی و اولاد در این ماه همانند اسفندماه پرداخت شده و مابه‌التفاوت افزایش حق اولاد و عائله‌مندی فروردین ماه به همراه حقوق ماه بعد به حساب بازنشستگان عزیز کشوری واریز خواهد شد.

در عین حال، بازنشستگان لشگری یا همان مستمری‌بگیران صندوق تامین اجتماعی نیروهای مسلح نیز از واریز حقوق بازنشستگان لشگری فروردین خود با بیست درصد افزایش مصوب خبر می‌دهند؛ ظاهراً کف حقوق این بازنشستگان بدون حق اولاد و مزایا، هفت میلیون و نهصد هزار تومان است.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 15, میانگین امتیاز: 3,20 از 5)
Loading...