جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

هزینه کاشت ابرو در سال ۱۴۰۱ چقدر است؟

هزینه کاشت ابرو در کلینیک ره یا

ابروها تاثیر بسیار زیادی در زیبایی چهره افراد دارند. زیرا سن و فرم صورت تا حد زیادی به فرم ابروها بستگی دارد. متأسفانه دلایل مختلفی مانند ژنتیک، سن، استفاده مداوم از لوازم آرایشی و تراشیدن زیاد ابروها به مرور زمان باعث افتادگی و باریک شدن ابروها می شود. یکی از راه‌هایی که می‌توانید برای همیشه از تشکیل ابروهای پرپشت و بی‌نقص برای شما اطمینان حاصل کنید، کاشت ابرو است.

هزینه کاشت ابرو به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای اطلاع از هزینه کاشت ابرو در کلینیک پوست و مو ره یا مهم ترین عوامل موثر در محاسبه قیمت ها شما را به ادامه مطلب دعوت می کنیم.

علل ریزش ابرو

دانستن دلایل ریزش ابروها می تواند به شما در پیشگیری از این مشکل یا انتخاب بهترین درمان کمک کند. یکی از مهم ترین دلایلی که می تواند باعث ریزش ابرو شود.

  • بیماری های پوستی و التهابی پوست مانند پسوریازیس، سبورئیک و آتوپیک
  • بیماری های داخلی مانند تغییرات هورمونی، بیماری های عفونی، کمبود آهن و اختلالات تیروئید
  • رژیم غذایی فاقد اسیدهای چرب و پروتئین هایی را دنبال کنید که برای رشد ابروها مفید هستند
  • مصرف برخی داروها مانند داروهای روانگردان، تشنج، ضد التهاب و کاهش وزن
  • سرطان های پوست مانند سرطان سینه و سرطان پوست
  • عفونت های قارچی، شپش سر و هانسن فولیکول ها و ساقه های مو را آلوده می کنند.
  • تریکوتیلومانیا وضعیتی است که در آن فرد موهای ابرو را کوتاه می کند.
  • ضربه های فیزیکی، سوختگی، حوادث، گرما و عوامل شیمیایی
  • برداشتن ابروهای بیش از حد در سالهای متوالی
  • افزایش سن
  • حساسیت به برخی از لوازم آرایشی
  • ابتلا به بیماری های خود ایمنی مانند طاسی موضعی

عوامل موثر بر هزینه کاشت ابرو

  1. مدل ابروی انتخاب و در نتیجه تعداد فولیکول مورد نیاز
  2. دستمزد متخصص و هزینه کلینیک
  3. روش انتخابی
  4. هزینه مربوط به تجهیزات

پزشک متخصص انتخابی شما:

مسلماً دکتر هر چه باتجربه و مشهورتر باشد در کارش تخصص بیشتری دارد و قطعا هزینه بیشتری خواهد داشت.

محل کلینیک و تجهیز بودن آن:

انتخاب کلینیک نیز در کاشت ابرو بسیار مهم است، زیرا تکنولوژی کاشت مو دائما در حال پیشرفت است. هر چه کلینیک مجهز به جدیدترین تجهیزات یا تکنسین های ماهر باشد، نتیجه بهتری حاصل می شود، بنابراین کاشت ابرو مقرون به صرفه خواهد بود.

روش کاشت:

قیمت بسته به روش کاشت ابرویی که انتخاب می کنید متفاوت است. گاهی و از جهاتی متخصص مجبور می شود فقط برای رشد ابروهای شما از وسیله خاصی استفاده کند و آنها را دور بیندازد و گاهی اوقات دستگاه های پیشرفته بدون دخالت دست کاشت را برمی دارند که برای کاشت ابرو مقرون به صرفه است.

تراکم مورد نیاز برای کاشت:

اگر ابروهای شما کم است و نیاز به برداشتن و کاشت موهای زائد زیادی دارد، قطعا هزینه آن افزایش می یابد، زیرا هم کاشت ابرو شما زمان زیادی می برد و هم به کار زیادی نیاز دارد.

مدل ابروی انتخابی شما و تعداد گرافت های مورد نیاز:

گاهی برای پرکردن شکاف ابرو چند گرافت کافی است اما گاهی نیاز به گرافت زیاد است، هزینه کاشت موی ابرو تا حد زیادی به تعداد پیوندهای موجود در هر ابرو بستگی دارد که می تواند بین ۵۰ تا ۴۰۰ عدد متغیر باشد باشد.

کاشت ابرو در کلینیک ره یا

مقایسه کاشت ابرو با روش های دیگر پرپشت کردن ابرو

میکروبلیدینگ

آیا تا به حال هنگام بررسی هزینه کاشت ابرو و مقایسه آن با سایر روش های پرپشت کردن ابرو با موضوع کاشت ابرو یا میکروبلیدینگ مواجه شده اید؟ زیرا میکروبلیدینگ نتایج طبیعی و طولانی مدت دارد و در عین حال هزینه کمتری نسبت به پیوند برای شما خواهد داشت. برای پاسخ به این سوال باید بگوییم اگر به دنبال راهی برای از بین بردن دائمی ابروها هستید؛ ما به شما پیوند ابرو را پیشنهاد می کنیم. اما اگر هزینه برای شما بسیار مهم است و نمی توانید تمام هزینه های کاشت ابرو را یک جا بپردازید؛ برای پرپشت شدن ابروها می توانید از روش میکروبلیدینگ استفاده کنید.

البته باید بدانید که در موارد میکروبلید از تنتور برای پرپشت شدن ابروها استفاده می شود. به همین دلیل، نتایج به دست آمده از این روش ممکن است به خوبی پیوندهای معمولی نباشد. به علاوه این نتایج پس از مدتی از بین می روند و برای بازگشت ابروها به حالت اولیه خود باید تمامی مراحل قبل و بعد از آن را انجام دهید و عوارض ناشی از این روش را تحمل کنید.

تتو ابرو یا هاشور

تتو ابر یکی از محبوب ترین روش ها برای فرم دادن و پرپشت کردن ابروها است. در هر دو روش از رنگ برای تشدید ابرو استفاده می شود. به همین دلیل است که پس از مدتی ظاهر اصلی ابروها از بین می رود. علاوه بر این، تتو و هاشور معمولا باعث درد زیادی می شود. اما نتیجه طبیعی نیست. به همین دلیل است که بسیاری از افرادی که قبلا تتو کرده اند یا هاشور داشته اند، به کاشت ابرو روی اورده اند. زیرا نتایج حاصل از پیوند بسیار طبیعی بوده و نیازی به تمدید نخواهد بود.

آیا کاشت ابرو بر روی تتو امکان پذیر است؟

افرادی که قبلا از تتو برای برداشتن ابروهای خود استفاده می کردند. هنگام درخواست کاشت با این سوال مواجه می شوند که آیا امکان کاشت ابرو روی تاتو وجود دارد یا خیر؟

باید بدانید که تتو نه تنها مانعی برای کاشت ابرو ایجاد نمی کند، بلکه در برخی موارد به عنوان پیش نیاز انجام این کار شناخته می شود. به عنوان مثال، بسیاری از جراحی های کاشت ابرو، متقاضیان را ملزم به استفاده از تتو یا میکروبلیدینگ برای پرکردن ابروهای خود قبل از کاشت می کنند. به این ترتیب هیچ فاصله ای بین ابروها ایجاد نمی شود و می توان با دقت زیادی حالت دلخواه را انجام داد.

البته نمی توانید بلافاصله پس از تتو ابروها را داخل آن قرار دهید. زیرا تتو باعث ایجاد زخم در ابروها و ملتهب شدن آنها می شود. در نتیجه باید منتظر بمانید تا التهاب برطرف شود و زخم ها خوب شوند. اما معمولا بعد از دو هفته می توانید کاشت را شروع کنید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 3,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.