پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

نتایج آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی اعلام شد + لینک اسامی

(۱۴۰۲/۰۵/۰۴) اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص اعلام نتایج نهایی نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۴۰۰ به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام (بجُز وزارت آموزش و پرورش) اعلام شد.

براین اساس، به اطلاع متقاضیان شرکت‌کننده در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور (بجز وزارت آموزش و پرورش) که در تاریخ ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار شد، می‌رساند که نتایج نهایی متقاضیان آزمون متقاضیان هر یک از دستگاه‌های اجرایی شامل: وزارت کشور و سازمان مدیریت و برنامه ­ریزی استان سیستان و بلوچستان شامل: استانداری سیستان و بلوچستان در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ‌سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار گرفته است.

متقاضیان هریک از دستگاه‌های اجرایی مذکور پس از دریافت نتیجه آزمون، در صورتی که بر اساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جزء پذیرفته‌شدگان هستند، موظفند برای اقدامات بعدی از روز سه‌شنبه به تاریخ دهم مردادماه به آدرس درگاه اطلاع‌رسانی دستگاه مورد نظر مراجعه و بر اساس توضیحات و زمان‌بندی‌های مندرج در اطلاعیه دستگاه، اقدام کنند.

عدم مراجعه داوطلب در مهلت تعیین شده بر اساس اطلاعیه اعلام شده توسط دستگاه اجرایی، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می‌شود.

وزارت کشور moi.ir

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سیستان و بلوچستان sb.mporg.ir


(۱۴۰۲/۰۴/۲۰) امروز (سه شنبه) نتایج دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور اعلام شد متقاضیان می‌توانند نتایج را در سایت جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir مشاهده نمایند.

دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برای جذب نیرو در دستگاه‌های وزارت راه‌وشهرسازی، سازمان امورمالیاتی، پست‌بانک،

شرکت ارتباطات زیرساخت، گمرک جمهوری اسلامی ایران، سازمان پزشکی قانونی کشور، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان شیلات ایران، سازمان ملی استاندارد، سازمان ملی بهره‌وری، پژوهشکده علوم‌زمین و برخی از دستگاه‌های اجرایی استان سیستان و بلوچستان است.

نتایج آزمون استخدامی دستگاه‌‌های اجرایی

(۱۴۰۲/۰۱/۱۹) نتیجه نهایی نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی سال ۱۴۰۰ – سایر دستگاه‌ها به جز آموزش و پرورش اعلام شد.

به گزارش تصویر زندگی به نقل از فارس، نتیجه نهایی نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی سال ۱۴۰۰ – سایر دستگاه‌ها به جز آموزش و پرورش اعلام شد.

سازمان سنجش آموزش کشور نتایج آزمون استخدامی را در لینک https://result2.sanjesh.org/RSEmp/Emp9Oth/ اعلام کرد و بر این اساس داوطلبان می توانند با وارد کردن اطلاعات شخصی خود، از نتیجه آزمون مطلع شوند.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 4, میانگین امتیاز: 4,00 از 5)
Loading...