جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

چگونه برای مهاجرت به کلگری کانادا، از وکیل مهاجرت کمک بگیریم؟

calgary

بنا به گزارش سایت وکلای مهاجرت به آمریکا و کانادا (IranianLawyer.info)

برای اغلب کسانی که اقدام به انجام کارهای مهاجرت خود می‌کنند، ممکن است پیش بیاید که در گفتگو به زبان انگلیسی دچار مشکل شوند، هر چقدر هم که ادعای زبان دانی داشته باشید، تا وقتی که از آن به طور مستمر استفاده نکنید، نمی توانید با خیال راحت در خصوص مهاجرت صحبت کنید.

 

وکلای مهاجرت در شهر کلگری کانادا به طور مستمر با کسانی سر و کار دارند که انگلیسی نمی‌دانند و قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارند. دانستن یک زبان سوم علاوه بر انگلیسی برای وکلای مهاجرت خوب است چرا که در زمینه ی شغلی آنها با افرادی از فرهنگ‌های مختلف مواجه هستند، برقراری ارتباط درست از چالش‌های اصلی این افراد است.

 

پرونده‌های مهاجرتی از چالش برانگیز‌ترین، پرونده‌های حقوقی هر کشوری محسوب می‌شوند. در هر پرونده کلی اطلاعات مستند و غیر مستند وجود دارد که یک وکیل مهاجرت باید از پس بررسی آنها بر بیاید و بتواند از این همه اطلاعات به نفع موکل خود استفاده کند.

 

شما برای گرفتن پذیرش و اقامت در شهر کلگری کانادا، بهتر است در کنار زبان انگلیسی، به زبان فرانسوی هم مسلط باشید.  این شهر با اینکه انگلیسی زبان است، اما دانستن زبان فرانسوی برای انجام کارهای اداری به شما کمک خواهد کرد.

کلگری در جنوب غربی کانادا در استان آلبرتا واقع شده است. این شهر مرکز انرژی و فعالیت‌های نفتی کشور کانادا به شمار می‌آید.

مهمترین دانشگاه این شهر، دانشگاه کلگری است که در مرکز شهر واقع شهر واقع است. یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کانادا نیز به شمار می‌رود.

اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید؛ وکیل مهاجرت در شهر کلگری کانادا مورد نیاز شما است، باید توجه داشته باشید که وکیل مهاجرت در چه خصوصی می‌تواند به شما کمک کند:

  • گرفتن پذیرش از دانشگاه‌های این کشور
  •  اخذ ویزای کار
  • کمک به سرمایه‌گذاری و تاسیس شرکت در کلگری
  • درخواست پناهندگی سیاسی
  • تقاضای شهروندی کانادا

ممکن است فرایند قانونی برخی از این درخواست‌ها، حتی تا چند سال به طول بینجامد. در چنین شرایطی داشتن یک وکیل که شرایط را زیر نظر داشته باشند و مشاوره‌های خوبی ارائه دهد لازم است.

وکیل مهاجرت به شما جهت ارائۀ مدارک و اسناد به دادگاه مهاجرتی کمک می‌کند، شرایط کاری را تحت نظر می‌گیرد و ترتیبی می‌دهد که شما در اسرع وقت پذیرش شوید.

 

نقش وکلای مهاجرتی در مقایسه با سایر وکلا بسیار منحصر به فرد است. بیشتر وکلای مهاجرت زمان خود را صرف کمک به افرادی می‌کنند که در رسیدگی به الزامات مهاجرتی مشکلی دارند.

منبع: سایت وکیل مهاجرت به آمریکا و کانادا (IranianLawyer.info)

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 5,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.