جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

تجربه خاص داشتن معلم خصوصی زبان برای مهاجرت

معلم خصوصی زبان برای مهاجرت

در انتخاب معلم خصوصی زبان، انگیزه معلم برای تدریس، علاقه او به زبان، کاریزما و تجربه او از مهم‌ترین خصوصیاتی است که باید در معلم خصوصی زبان جستجو شود. این خصوصیات در سفیر موردتوجه معلمان است.معلم خصوصی زبان برای افرادی که در حال مهاجرت هستند یا به‌صورت فوری برای ارتقاء شغل یا مسائل دیگر نیاز به بالا بردن سطح زبان خود دارند پیشنهاد می‌شود. همچنین افرادی که مطالعه انفرادی از حوصله آن‌ها خارج است و نیاز به یک مشوق برای ادامه مداوم یادگیری زبان‌دارند اهمیت معلم خصوصی زبان را بیشتر درک می‌کنند. بر کسی پوشیده نیست که یادگیری زبان یک فعالیت جمعی و اجتماعی است که حداقل در یک گروه دونفره نتیجه بهتری خواهد داشت.
در ادامه برخی از مزایای معلم خصوصی زبان را بخوانید.

یادگیری نفربه ‌نفر

مزیت اصلی معلم خصوصی زبان برای مهاجرت به‌ صورت آنلاین یا حضوری تدریس یک‌ به‌ یک است. مطالعات مختلف نشان داده است که کاهش اندازه کلاس به‌طور قابل‌ توجهی بر یادگیری دانش‌آموز تأثیر دارد، پس تصور کنید زمانی که اندازه کلاس تنها به یک نفر کاهش می‌یابد تأثیر یادگیری چقدر بیشتر می‌شود. با معلم خصوصی زبان می‌توانید تمام توجه معلم را در طول کلاس به خود داشته باشید. علاوه بر این حس داشتن یک معلم خصوصی و تجربه تدریس یک‌به‌یک احساس لاکچری هست که باید تجربه کنید!

همسو کردن درس‌ها و فعالیت‌ها با سبک یادگیری خودتان

اکثر معلمان خصوصی زبان با انواع دانش آموزان کار کرده‌اند بنابراین بر اساس سبک‌های یادگیری مختلف می‌توانند تدریس را انجام دهند. پس معلم خصوصی زبان شما می‌تواند مطالب را به‌طور اختصاصی به‌گونه‌ای طرح کند که مناسب شما باشد. مثلاً اگر شما مطالب حفظی را بهتر یاد می‌گیرید، معلم از شما می‌خواهد تا الگوهای مختلف جملات را حفظ کنید اما اگر شما با یادگیری تصویری راحت‌تر هستید در این صورت از جداول و محتوای تصویری بیشتر استفاده می‌شود.
همچنین معلم خصوصی زبان می‌تواند به شما کمک کند تا سریع‌تر به هدف خود برسید. مثلاً اگر قصد شما مهاجرت و برقراری ارتباط کلامی با افراد به‌صورت مستقیم باشد، معلم خصوصی زبان می‌تواند بر تلفظ و صحبت کردن شما تمرکز کند.

کمک می‌کند تا صدای خود را داشته باشید

هرکس گفتار خاص خود را دارد. گفتار شما این اجازه را به شما می‌دهد که مطالب و داستانتان را با کلمات خودتان یا به‌اصطلاح با امضای کلامی خودتان بیان کنید. اما باید در نظر داشت که یافتن گفتار شخصی در یک‌زبان غیربومی کار راحتی نیست.
معلمان خصوصی زبان شمارا به سطح روانی از‌ گفتار و نوشتار بومی نزدیک می‌کنند تا بتوانید شخصیتی مستقل و محکم در زبان مورد یادگیری‌تان برای خود ایجاد کنید.

 برنامه‌ریزی و مدیریت زمان

در آخر اینکه معلم خصوصی زبان برای زمانی که برنامه متراکمی دارید بسیار مناسب است. شما می‌توانید تصمیم بگیرید که چند جلسه در هفته جلسه داشته باشید و مدت آن را نیز تعیین کنید. اگر برنامه شما تغییر کرد، می‌توانید معلم خود را در جریان کار خود قرار دهید تا وقت دیگری را برای شما در نظر بگیرد یا اگر به زمان مقرری نزدیک می‌شوید مثلاً مصاحبه‌ای در پیش دارید یا سفر شما نزدیک است می‌توانید از معلم خصوصی زبان خود بخواهید تا تعداد جلسات را برای شما بیشتر کند و به سطح مطلوب خود برسید.

دوره TTC سفیر برای تربیت معلمان متخصص

معلمان خوب این قدرت جادویی را دارند که مردم را به بهترین شکل ممکنشان تبدیل کنند! حرفه معلمی، حرفه پررونق و الهام بخشی است. اگر بخواهید این حرفه را به‌عنوان شغل خود انتخاب کنید لازمه آن گذراندن دوره‌ TTC است.
همان‌طور که می‌دانیم TTC مخفف عبارت Teacher Training Course است یعنی دوره تربیت مدرس. از طرفی چون این دوره‌ها مدرکی را برای تدریس در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد، TTC را می‌توان مخفف عبارت Teacher Training Certificate یعنی مدرک تربیت مدرس نیز در نظر گرفت. دوره‌های TTC برای سطوح مختلف تدریس برگزار می‌شوند که شرکت‌کنندگان را برای آموزش در سطوح مقدماتی، متوسطه و پیشرفته آماده می‌کنند. با شرکت در دوره TTC  سفیر می‌توانید با صرف زمان کوتاه و هزینه مناسب به یک مدرس زبان تبدیل شوید.
دوره‌های  TTCدارای مزیت‌های زیادی است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

۱. دریافت مدرک معتبر

مهم‌ترین مزیت شرکت در دوره‌های تربیت مدرس زبان سفیر دریافت مدرک تدریس است. می‌دانیم برای تصاحب شغل‌های تدریس  به مدارک دانشگاهی نیاز است اما در بعضی از شرایط به‌ویژه برای تدریس زبان، تحصیلات عالی برای افرادی که به دنبال معلمی زبان هستند مقدور نیست و در این لحظه پای دوره‌های تربیت مدرس زبان به میدان باز می‌شود. دوره‌های TTC سفیر مدرک معتبری را به شرکت‌کنندگان ارائه می‌دهد. مدت‌زمان این دوره‌ها بسته به نوع دوره متفاوت است اما قابل‌ مقایسه با زمانی که صرف گرفتن مدرک عالی در دانشگاه می‌شود نیست.

۲. دوره‌های TTC حتی برای معلمان باسابقه

دوره‌های آموزش معلمی حتی برای معلمان باسابقه و معتبر نیز یک ضرورت محسوب می‌شود. نسل جدید دانش آموزان در قرن حاضر با روش‌های سنتی تدریس ارتباط برقرار نمی‌کنند. حتی امکان تدریس دانش آموزان با روش‌های قدیمی در بعضی از موارد وجود ندارد. دانش آموزان امروزی در امر آموزش نیاز به شخصی‌سازی دارند. سیستم‌های آموزش قدیمی تدریس را به‌صورت یک کلاس جامع در نظر می‌گرفتند درحالی‌که امروزه ضرورت تدریس فردی به‌خوبی احساس می‌شود. در دوره‌های  TTC سفیر امکان دسترسی به پلتفرم‌های آموزش آنلاین فراهم‌ شده است.

۳. ایجاد موقعیت شغلی بهتر

یکی دیگر از مزایای دوره‌های TTC این است که صاحبان آن می‌توانند پیشنهادهای شغلی بهتری دریافت کنند یا در کار خود موقعیت بهتری داشته باشند. به‌عنوان‌مثال کارمندی که در اداره یا سازمان بزرگی مشغول به کار است یا دانشجویی که در حال تحصیل در رشته خاصی است در صورت پیشامد می‌تواند به‌عنوان کاندیدی برای تدریس برای همکاران و یا همکلاسی‌های خود در نظر گرفته شود.
بنابراین از شرکت در کلاس‌های TTC سفیر غافل نشوید.
در زمان انتخاب معلم خصوصی زبان، انگیزه معلم برای تدریس، علاقه او به زبان، کاریزما و تجربه او از مهم‌ترین خصوصیاتی است که باید در معلم خصوصی زبان جستجو شود. این خصوصیات در سفیر موردتوجه معلمان است.

دوره ttc

معلم خصوصی زبان برای مهاجرت در آموزشگاه سفیر

بنابراین در هر موقعیتی که هستید اقدام برای شرکت در کلاس‌های تربیت مدرس و استفاده از معلم خصوصی زبان یک حرکت مثبت و خالی از ضرر محسوب می‌شود. چون در دنیای امروزی کسب مهارت آموزش دادن و استفاده از زبان‌های گوناگون یک ضرورت برای یک شخص موفق است. موسسه سفیر به‌ عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز آموزش زبان ایران خدمات زیادی را برای مشتاقان یادگیری زبان ارائه می‌دهد.

شماره تماس:۰۲۱۸۴۳۴۶
آدرس اینترنتی: gosafir.com 

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 4, میانگین امتیاز: 1,75 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.