سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

فال درخت بر اساس تاریخ تولد (طالع بینی درخت روز تولد شما)

فال درخت روز تولد

فال و طالع بینی درخت متولدین ماه های مختلف سال

ابتدا با توجه به روز تولد خود از جدول زیر، درخت ماه تولد خودتون رو پیدا کنید و سپس در پایین جدول فال مربوط به درخت خود را ببینید.

درخت بلوط

۱ فروردین

درخت فندق

۲ فروردین الی ۱۱ فروردین

درخت سماق کوهی

۱۲ فروردین الی ۲۱ فروردین

درخت افرا

۲۲ فروردین الی ۳۱ فروردین

درخت گردو

۱ اردیبهشت الی ۱۰ اردیبهشت

درخت سپیدار

۱۱ اردیبهشت الی ۲۴ اردیبهشت

درخت شاه بلوط
۲۵ اردیبهشت الی ۳ خرداد
درخت زبان گنجشک
۴ خرداد الی ۱۳ خرداد
درخت آلش
۱۴ خرداد الی ۲۳ خرداد
درخت انجیر
۲۴ خرداد الی ۲ تیر
درخت توس
۳ تیر
درخت سیب
۴ تیر الی ۱۳ تیر
درخت صنوبر
۱۴ تیر الی ۲۳ تیر
درخت نارون
۲۴ تیر الی ۳ مرداد
درخت سرو
۴ مرداد الی ۱۳مرداد
درخت سپیدار
۱۴ مرداد الی ۲۲ مرداد
درخت سدر
۲۳ مرداد الی ۱ شهریور
درخت کاج
۲ شهریور الی ۱۱ شهریور
درخت بید مجنون
۱۲ شهریور الی ۲۱ شهریور
درخت لیمو ترش
۲۲ شهریور الی ۳۱ شهریور
درخت زیتون
۱ مهر
درخت فندق
۲ مهر الی ۱۱ مهر
درخت سماق کوهی
۱۲ مهر الی ۲۱ مهر
درخت افرا
۲۲ مهر الی ۱ آبان
درخت گردو
۲ آبان الی ۲۰ آبان
درخت شاه بلوط
۲۱ آبان الی ۳۰ آبان
درخت زبان گنجشک
۱ آذر الی ۱۰ آذر
درخت آلش
۱۱ آذر الی ۲۰ آذر
درخت انجیر
۲۱ آذر الی ۳۰ آذر
درخت راش
۱ دی
درخت سیب
۲ دی الی ۱۰ دی
درخت صنوبر
۱۱دی الی ۲۱ دی
درخت نارون
۲۲ دی الی ۴ بهمن
درخت سرو
۵ بهمن الی ۱۴ بهمن
درخت سپیدار
۱۵ بهمن الی ۱۹ بهمن
درخت سدر
۲۰ بهمن الی ۲۹ بهمن
درخت کاج
۳۰ بهمن الی ۹ اسفند
درخت بید مجنون
۱۰ اسفند الی ۱۹ اسفند
درخت لیمو ترش
۲۰ اسفند الی ۲۰ اسفند

درخت توس ( الهام پذیر)

با نشاط و خوش پوش مهربان و در عین حال متظاهر افراط در هیچ کاری را دوست ندارند. از ابتذال متنفرند و زندگی در طبیعت و آرامش را دوست دارند…. خیلی احساساتی نمی باشند. کمی بلند پرواز و پر از قوه تخیل می باشند. و از وجودی آرام و راضی کننده سود می برند.


درخت راش (خلاق)

دارای سلیقه خوب و دارای قدرت سازماندهی بسیار بالایی در زندگی و شغل خود می باشند. همیشه نگران وضعیت ظاهری خود می باشند آنها رهبران خوبی هستند که غالباً ریسکهای غیر ضروری انجام نمی دهند . این گروه به تناسب اندام خود از طریق رژیم, ورزش و غیره بسیار علاقه مندند.


درخت زبان گنجشک (بلند پرواز)

پر نشاط و سر زنده و به میزان بسیار زیاد جذاب می باشد این گروه از روی انگیزه آنی و بدون فکر قبلی عمل می کند , پافشاری در هر کاری از خصوصیات آنهاست. از انتظار واهمه ای ندارد. جاه طلب و باهوش و پر استعداد و علاقه مند به بازی با سرنوشت می باشند اصولاً دارای تمایلات خود خواهانه و در عین حال بسیار قابل اعتماد و درستکار می باشد آنها چون عاشقی محتاطند که بعضی اوقات مغزش بر قلب حکم رانی می کند.


درخت سیب (عاشق)

این افراد فریبنده, جذاب و سراسر پر از انرژی مثبت می باشند.اهل خوش و بش حادثه جو حساس و همیشه عاشق اند. دوست دارند عاشق باشند و همیشه عاشقشان باشند. با وفا زوجی پر محبت- بسیار بخشنده و پر استعداد و اصولاً برای امروز زندگی می کنند – آنها فیلسوفانی با فکر آزاد می باشند که دارای قوه تخیل بسیار بالا هستند.


فال ماهانه

فال pmc

فال روزانه

فال سال


درخت نارون (شریف)

دارای سرشتی مثبت بوده و با سلیقه لباس می پوشند علاقه ای به بخشیدن خطاهای دیگران ندارند . همواره بشاش و علاقه ای به رهبری کردن دارند و دوست ندارند از کسی اطاعت کنند.شریکی صادق و مهربانند که دوست دارند برای دیگران تصمیم بگیرند – نجیب زاده – دست و دلباز و طبع خوبی برای شوخی دارند.


درخت شاه بلوط (صادق)

این گروه سیاستمدارانی مادرزادند دارای توان بالا در قضاوت بوده و علاقه مند به تاثیر گذاری بر روی دیگران می باشند . اغلب فکر می کنند که دیگران آنها را درک نمی کنند فقط یک بار عاشق می شوند و برای پیدا کردن جفت خود دچار مشکلات زیادی می شوند.


درخت سرو (با وفا)

قوی,عضلانی سازگار و قانع به آنچه که زندگی به آنها می دهد . خوشبین و خوشنود بوده و بسیار علاقه مند به پول و دانش می باشند و از تنهایی متنفرند.عاشقی احساساتی اند که هرگز نمی توانند راضی گردند. بسیار مهربان بوده سرکش و بی دقتند و سریع خشمگین می شوند.


درخت سدر (صمیمی)

دارای زیبایی نادری می باشند و میدانند چگونه با محیط سازگار شوند – به تجملات علاقه دارند و از سلامتی خوبی برخوردارند. فردی خجالتی نمی باشند. غالباً دیگران را کمتر از خود می بینند و دارای اعتماد به نفس بسیار بالایی هستند. مصمم و علاقه مند به گروه افرادی زبردست و دارای خوش بینی سالم می باشند. همواره منتظر یک عشق واقعی اند و قادر به گرفتن تصمیم های سریع هستند.


درخت فندق (غیرعادی)

دلربا – بی صبر و خیلی فهیم می باشند. مبارزی فعال برای جنبش های اجتماعی بوده محبوب و عاشقی دم دمی مزاج به حساب می آیند. این گروه شریکی بردبار و در قضاوت بسیار دقیق می باشند.


درخت گردو (پر شور)

سخت گیر عجیب و پر از تضاد بوده و اغلب خودخواه می باشند. پرخاشجو دارای عکس العمل های غیر منتظره می باشند. افراد این گروه نجیب و دارای افقی گسترده می باشند که فی البداهه عمل می کنند. بلند پروازی آنها نامحدود بوده و هرگز انعطاف پذیر نمی باشند. آنها شریکی دشوار و غیر عادی بوده که اغلب دوستشان ندارند ولی همواره مورد تحسین قرار می گیرند. بسیار حسود و احساساتی بوده و هرگز اهل مصالحه نمی باشند.


درخت سماق کوهی (احساساتی)

پر از بشاشیت و دارای موهبت خودخواه نبودن می باشند.. جنب و جوش ناآرامی و پیچیدگیها را دوست دارند.. هم وابسته و هم مستقل اند. سلیقه خوبی داشته و هنرمندان احساساتی می باشند. آنها می توانند شریک خوبی برای زندگی باشند که متاسفانه قدرت بخشش آنها بسیار کم است.


درخت انجیر (حساس)

خیلی قوی و مستقل بوده و به تناقضات و حرفهای نامربوط میدان نمی دهند – زندگی را دوست دارند و همینطور خانواده – بچه ها و حیواناتشان را – شوخ طبع بوده و تنبلی و بطالت علاقه ای ندارند این گروه دارای استعداد و هوش بالفطره می باشند.


درخت زیتون (خردمند)

عاشق خورشید و گرما می باشند. آنها افرادی معقول و متعادل بوده که از پرخاش و خشونت خود دوری می کنند. بردبارند و بشاش و در صحنه های زندگی بسیار خونسرد رفتار می کنند.این گروه بسیار حساس بوده و فارغ از حسادت می باشند. آنها عاشق خواندن و شرکت کردن در جمع مردم خبره می باشند.


درخت بلوط (شجاع)

طبعی قوی دارند دلیر و نیرومند می باشند و در کارها بسیار سختگیر و مستقل عمل می کنند . حساس بوده و به تغییر علاقه ای ندارند.. همیشه پایشان را روی زمین نگه می دارند و اهل عمل می باشند.


درخت آلش (خوش سلیقه)

دارای زیبایی آرامش بخش بوده و همواره نگران وضع ظاهر خود می باشند. خوش سلیقه بوده و تا جایی که امکان دارد به خود سخت نمی گیرند همواره یک زندگی منظم و معقول را هدایت می کنند. این گروه به ندرت با احساسات خود خوشحال می شوند و همیشه به دنبال مهربانی و آگاهی در یک شریک احساساتی می باشند. اغلب به مردم بد گمان بوده و هیچ وقت به تصمیمات خود اعتماد ندارند. افراد این دسته بسیار با وجدان می باشند.


درخت صنوبر (مرموز)

دارای سلیقه ای غیر عادی و خوب بوده که تا حدی دارای گرایشات خود خواهانه می باشند. این افراد با نزدیکان خود مدارا نموده و تا اندازه ای فروتن می باشند. آنها خلاق کله شق بوده و دارای دوستان بسیار زیاد و بلند پروازی آنها بسیار زیاد می باشد این دسته از مردم بسیار قابل اعتماد می باشند.


درخت افرا (مستقل)

یک فرد معمولی نمی باشند. آنها پر از تخیل و ابتکارند ولی در عین حال خجالتی و محتاط و کم حرف می باشند. این گروه مغرور و دارای اعتماد به نفس بالایی می باشند آنها تشنه تجربیات جدید بوده که در بعضی اوقات عصبی می شوند.افراد این دسته دارای پیچیدگی های فراوان بوده و از نعمت حافظه خوب برخوردار می باشند. آنها براحتی یاد می گیرند که زندگی عشق پیچیده دارد ولی می خواهند همواره تاثیر گذار باشند.


درخت بید مجنون ( مالیخولیایی و رویایی )

زیبا و پر از مالیخولیا. جذاب و بسیار وابسته به حس تلقین می باشند. از هرچیز زیبا و پر سلیقه خوششان می آید عاشق سفر بوده و می توانند تحت تاثیر قرار گیرند. آنها دم دمی مزاج صادق- خیال باف و بی قرارند ولی در عین حال پرتوقع و دارای بصیرتی بالا می باشند . همواره رنج می کشند ولی اغلب شریکی محکم پیدا می کنند.


درخت لیمو ترش (دودل)

آنچه را زندگی برایش مقرر ساخته خونسردانه می پذیرد. از جنگیدن استرس و رنج کشیدن بیزار است و از تنبلی و بطالت خوشش نمی آید. این گروه اغلب ملایم و دل رحم بوده و برای دوستان خود بسیار وفادار می باشند . با استعداد بوده ولی از پشتکار کمی برخوردار می باشند و برای همین کمتر استعداد خود را به شکوفایی می رسانند. اغلب در حال شکایت کردن بوده و از درجه حسادت بالایی برخوردارند.


درخت سپیدار (بلاتکلیف)

بسیار اهل تجمل به نظر می رسند. خیلی اعتماد به نفس ندارند ولی وقتی لازم باشد از خود جرات نشان می دهند. آنها طالب محیطی گرم می باشند. در انتخاب خود بسیار وسواس دارند و اغلب تنهاست. این گروه دارای طبعی هنرمندانه می باشند و گرایشی به سمت فلسفه دارند. دارای سازماندهی خوبی است و در هر موقعیتی قابل اعتماد است و روابط را بسیار جدی می گیرد.


درخت کاج( منحصر به فرد)

به شراکت های موافق عشق می ورزند. آنها میدانند که زندگی را چگونه راحت بگیرند. بسیار فعال و طبیعت گرا می باشند. این گروه افرادی قابل اعتماد و اهل عملند که بسادگی عاشق می شوند ولی احساسات سریعاً او را می سوزاند و تا رمانی که ایده آل خود را نیابد همه چیز برای او نا امید کننده است. در روابط عاشقانه باید مراقب قلب ساده و صمیمی آنها بود که شکسته نشود.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 249, میانگین امتیاز: 4,31 از 5)
Loading...