جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
×

غذای سگ نامناسب که باعث بیماری حیوانات خانگی می شود

خرید غذای سگ در پی کی پت

اگر که شما حیوان خانگی دارید به خصوص سگ باید حتما یکسری نکات را رعایت کنید. نکات مختلفی است که هر کسی که سگ دارند باید به آنها دقت کنید اما اکنون می خواهیم درباره مهم ترین موضوع یعنی تغذیه سگ و حیوانات خانگی صحبت کنیم. یکی از مهمترین موضوعاتی که باید به آن دقت کرد غذای سگ است. غذای خشک سگ باید برند و پیشینه خوبی داشته باشد چرا که ممکن است باعث بیماری های مختلفی در سگ ها شود. اگر که میخواهید سگ شما همیشه سالم و سلامت باشد و همیشه با اطمینان خرید غذای سگ رو انجام بدید حتما در ادامه با ما همراه باشید.

غذای خشک سگ خوب چه ویژگی هایی دارد؟

غذای خشک سگ باید برند معروف و با سابقه خوب باشد. به عنوان مثال یکی از برند های معروفی که در ایران هم بسیار زیاد است رویال کنین است. غذای خشک رویال کنین یکی از غذا های محبوب است که می توانید برای سگ و یا حیوانات خانگی خود استفاده کنید. البته دقت کنید که برند رویال کنین تنها برند خوب بازار نیست خیلی از برند های دیگری هم وجود دارد که در ادامه با هم بررسی میکنیم و کیفیت عالی دارند. غذای خشک سگ برای اینکه خوب باشد باید ابتدا بدانید که آیا برای نژاد سگ شما مناسب هست یا خیر! اگر دقت کرده باشید هر برند از غذای خشک سگ مناسب برای یک نوع نژاد هستند که این نژاد ها را با هم بررسی میکنیم.

خرید غذای سگ در پی کی پت

غذای خشک سگ مدل های مختلف دارد که یکی از این مدل ها “پاپی” است. مدل پاپی در غذای خشک سگ مناسب برای سگ هایی هست که کوچک هستند و به اصطلاح توله سگ هستند. مدل دیگری که ممکن است زیاد شنیده باشید، مدل “ادالت” است که این مدل برای سگ های بالغ است و تنها این مدل را باید به سگ هایی که بالغ داد. البته ممکن است در برخی برند ها خیلی دقیق تر و برای هر نوع نژادی یک مدل درست کرده باشند. به عنوان مثال مینی پاپی برای سگ هایی که سن کمی دارند و سایز کوچکی هم دارند مناسب است. پس حتما باید به این مدل غذای های خشک سگ هم دقت داشته باشید.

برند های غذای خشک سگ

غذای های خشک سگ برند های مختلفی دارد. برند های خارجی که عموما در میان ایرانیان محبوب تر است و طرفدار بیشتری هم دارند. برند های خارجی مثل رویال کنین، هیلز، Taste of the wild، بوش، هپی داگ و… که ممکن است اسمشان به گوشتان خورده باشه. البته باید دقت داشتید که متاسفانه این برند ها تقلبی هم در بازار هست که حتما باید از جاهای مطمئن خریداری کنید که مشکلی به وجود نیاید.

خرید غذای خشک رویال کنین

رویال کنین

غذای خشک رویال کنین یکی از غذا های محبوب برای حیوانات خانگی است. رویال کنین یک برند فرانسوی است که با تولید غذای های با کیفیت توانسته نظر خیلی از افراد را به خودش جلب کند. در پشت بسته بندی غذای های رویال کنین جدول تغذیه کاملی چاپ شده است که شما با خواندن آن می توانید متوجه شوید که کدام نوع و چه مقدار برای حیوانات خانگی شما مناسب است. غذای خشک رویال کنین شامل چندین مدل مختلف است که میتوانید برای اطلاع از قیمت و خرید غذای خشک رویال کنین به سایت پی کی پت مراجعه کنید. غذا های رویال کنین شامل دسته بندی های مختلف می باشد که در ادامه با هم بررسی میکنیم.

HEALTH NUTRITION : این نوع دسته بندی برای شرایط مختلف سنی ، نژادی و حساسیت های مختلف طراحی شده است.

LIFESTYLE HEALTH NUTRITION : این دسته بندی برای نوع سبک زندگی سگ های مختلف طراحی شده است.

BREED NUTRITION : این نوع دسته بندی هم برای حساسیت های مختلف در سگ ها و گربه ها طراحی شده است.

VETERINARY CARE NUTRITION : این نو دسته بندی برای حیوانات خانگی مناسب است که حساسیت خیلی شدیدی دارند. باید توجه داشته باشید که این نوع دسته بندی توسط دامپزشک ارائه می شود.

VETERINARY DIET : دسته بندی آخر بر اساس بیماری ها می باشد که این دسته هم با هماهنگی دامپزشک قابل استفاده است.

نتیجه گیری

غذای خشک برند های مختلفی دارد که با توجه به خواسته شما قابل استفاده می باشد. یکی از برند های محبوب رویال کنین است که بسته به نوع نژاد و سن حیوانات خانگی شما غذای های مختلفی دارد. حتما باید توجه داشته باشید که از غذای های خشک با برند های خوب استفاده کنید و از اصل بودن محصولات اطمینان داشته باشید چرا که ممکن است دچار بیماری در حیوانات خانگی شما شود.برای خرید غذای سگ می توانید وارد سایت https://pkpet-shop.com شوید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 3,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.