سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

فال میوه محبوب شما؛ طالع بینی با میوه مورد علاقه

فال میوه، طالع بینی میوه محبوب

آیا می دانید که می توانید از روی میوه های انتخاب شده شخصیت آدمها را بشناسید و بر اساس میوه های مورد نظر بگویید که شرایط روحی و روانی اشخاص مختلف چگونه است؟ پس میوه دلخواه خود را انتخاب کنید و به رازهای شخصیتی خود و دوستانتان پی ببرید.

 

اگر پرتقال میوه محبوب شماست: 🍊

اگر پرتقال میوه محبوب شماست شما آدمی پر قدرت و بسیار صبورید و دوست دارید کارها را به آرامی و با متانت اما درعین حال با درایت کامل و جسارت به انجام برسانید. سخت کوش و پر تلاش و کمی خجالتی هستید اما در دوستی می توان به شما اعتماد کرد. شما دوستان خود را با دقت انتخاب کرده وبا تمام وجود به انها عشق می ورزید و از درگیری و تنش به هر قیمت پرهیز میکنید.

اگر سیب میوه محبوب شماست: 🍎

چنانچه سیب میوه محبوب شماست فردی اسرافکار و بسیار رُک گو هستید. اگر چه ممکن است شخصاً بهترین سازمان دهنده و مدیر نباشید اما می توانید رهبر یک تیم کوچک باشید که با تلاش زیاد تیم را به موفقیتهای بزرگ میرسانید. در بیشتر موقعیتها میتوانید به سرعت و به درستی تصمیم بگیرید. شما از سفرهای کوتاه و غیر منتظره لذت میبرید. زمانی که با شریک زندگی خود به سر می برید جذاب و خون گرم بنظر می آیید و به شدت عاشق زندگی به مفهوم واقعی آن هستید.

اگر آناناس میوه محبوب شماست: 🍍

بسیار سریع تصمیم میگیرید و سریعتر از آن عمل می کنید. در تغییر شغل و خطر کردن در زمینه اجتماعی شجاع و بی باک هستید. شما دارای یک توانایی استثنایی در مدیریت می باشید و نمی گذارید کار روی دستتان بماند.

اگر موز میوه محبوب شماست: 🍌

عاشقان موز افرادی دوست داشتنی آرام گرم و طبیعتا با احساس هستید. شما غالبا از نداشتن اعتماد به نفس و خجالتی بودن در رنج هستید. دیگران از طبع آرام و شیرینتان سوء استفاده کرده و سعی می کنند به این وسیله برای خود موقعیتهای جالبی را رقم بزنند. عاشق شریک زندگی خود در تمام زمینه ها هستید و این عشق بخاطر زیبایی جسمی و روحی اوست! بخاطر روشی که دارید روابط شما با او همواره دریک هماهنگی کامل است.

اگر نارگیل میوه محبوب شماست: 🥥

شما دوستداران این میوه سنگین و کمیاب افرادی جدی با فکر وبا شعور هستید. از روابط اجتماعی لذت می برید و بویژه روی همراهان و دوستان خود حساسیت خاصی دارید. ممکن است کمی خودخواه بنظر آیید اما لزوما چنین صفتی در شما برجسته نمی شود. شما فردی سریع الانتقال آگاه و گوش بزنگ هستید که در این زمینه شغلی همیشه در بالاترین رده قرار داشته و به بهترین نحو کارها را انجام می دهید. شما نیاز به شریکی عاقل داشته و عقل و احساس را باهم در این مسئله دخالت نمی دهید.

اگر گلابی میوه محبوب شماست: 🍐

چنانچه فکر خود را معطوف به انجام کاری میکنید میتوانید آن را با موفقیت به انجام برسانید. شما دوست دارید که نتیجه تلاشهایتان را به سرعت ببینید. از انگیزه های مفید ذهنی لذت برده و دنباله رو آن هستید. کمی خجالتی به نظر میرسید و در بیان احساسات خود چندان راحت نیستید. زمانی که بدنبال شریک زندگی هستید به هوش سرشار دید وسیع و دل دریایی اش اهمیت میدهد.

اگر گیلاس میوه محبوب شماست: 🍒

چنانچه گیلاس میوه محبوب شماست زندگی همیشه به شیرینی که در نظر دارید خود را به شما نشان نمی دهد. فراز و فرود در زندگیتان زیاد است بویژه در موقعیتهای حرفه ای و کاری . شما همیشه و در هر پروژه ای کمی پول بدست می آورید و نه به مقدار زیاد. ذهنی فعال و خلاق داشته و غالبا بدنبال چیزهای نو هستید. شما شریکی صمیمی و وفادار هستید اما اثر گذاشتن بر احساسات شما کار ساده ای نیست. خانه تان برای شما بمنزله بهشت است و هیچ چیزی را بیشتر از این دوست ندارید که در منزل باشید و دوستان و آشنایان و افراد خانواده شما را دوره کنند.

اگر انگور سیاه میوه محبوب شماست: 🍇

بطور کلی آدمی مودب و خوشرو هستید اما گاهی اوقات سریع و بشدت عصبانی می شوید هرچند به همان سرعت نیز عصبانیت شما فروکش می کند. از زیبایی ها به هر شکلی که باشد لذت می برید. بسیار محبوب و مورد علاقه دیگران هستید و این محبوبیت بعلت طبیعت گرم شماست. شور و شوق و علاقه وافری به زندگی دارید و از هر کاری که می کنید لذت می برید اعم از لباس پوشیدن خوردن و خوابیدن. شریک شما باید در تمام شور و علاقه شما سهیم باشد تا بتواند از تمام چیزی که به او هدیه می دهید لذت ببرد!

 

اگر هلو میوه محبوب شماست: 🍑

درست مثل هلو شما از عصاره زندگی لذت میبرید. فردی رک گو بوده و روشی دوستانه دارید در بخشش و فراموش کردن نظیر ندارید و برای دوستیها ارزش بسیار زیادی قائل هستید. حس استقلال طلبی در شما بسیار قوی است و این امر از شما فردی راستگو ساخته است. عاشقی ایده آل صبور صمیمی و یک رنگ هستید با این حال به هیچ وجه دوست ندارید احساسات خود را در ملاء عام بروز دهید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 89, میانگین امتیاز: 4,00 از 5)
Loading...