پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

ساعت شروع مدارس در شب های قدر

ساعت شروع مدارس در شب های قدر

تاخیر مدارس فردا ۲۱ فروردین ماه

آموزش‌و‌پرورش: فردا فعالیت مدارس ابتدایی ۱۰ صبح و دوره اول و دوم متوسطه ساعت ۹:۳۰ آغاز می‌شود

همچنین بر اساس تبصره ماده ۱۰۰ آیین نامه اجرایی مدارس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش، برگزاری امتحان در روزهای ۱۹ و ۲۳ ماه مبارک رمضان مجاز نیست.

فعالیت مدارس استان تهران در شب های قدر

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اعلام کرد: به منظور بهره مندی از فیوضات معنوی شب قدر ساعت آغاز فعالیت ادارات آموزش و پرورش و مدارس شهرستان‌های استان تهران، در روز دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ (نوزدهم ماه مبارک رمضان) از  ساعت ۹ صبح خواهد بود.

برگزاری امتحان در روزهای ۱۹ و ۲۳ ماه رمضان مجاز نیست

اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به فرارسیدن شب‌های قدر و به منظور بهره‌مندی از فیوضات معنوی شب قدر، آغاز ساعت کاری ادارات آموزش و پرورش شهر تهران در روز دوشنبه ۲۱ فروردین‌ماه از ساعت ۹ صبح خواهد بود.

شایان ذکر است، بر اساس تبصره ماده ۱۰۰ آیین نامه اجرایی مدارس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش، در روزهای ۱۹ و ۲۳ ماه مبارک رمضان کلاس‌های نوبت صبح مدارس با ۲ ساعت تاخیر شروع می‌شود و برگزاری امتحان در این ۲ روز مجاز نیست.

ساعت آغاز مدارس استان قزوین در ۱۹ رمضان اعلام شد

اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به فرارسیدن شب‌های قدر، آغاز ساعت کاری مدارس استان در روز دوشنبه بیست‌ویکم فروردین‌ ۱۴۰۲ از ساعت ۹:۰۰ صبح خواهد بود.

تاخیر یک‌ ساعته در آغاز به کار مدارس زنجان به مناسبت شب قدر

معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار زنجان گفت: با توجه به فرارسیدن شب‌های قدر و ایام سوگواری مولای متقیان حضرت علی (ع)، مطابق سال‌های گذشته زمان شروع به کار دستگاه‌های اجرایی طی روز دوشنبه (۲۱ فروردین‌ماه) با تاخیر آغاز می‌شود.

وی افزود: طبق تصمیمات اتخاذ شده، دستگاه‌های اجرایی، مدارس، بانک‌ها و بیمه‌های استان زنجان با یک‌ساعت تاخیر شروع به کار خواهند کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: امسال بانک‌ها و بیمه‌های هم شامل این شروع با تاخیر خواهند بود ولی مراکز بهداشتی، اورژانس و خدمات ضروری که شیفت هستند، استثنا بوده و به شکل ۲۴ ساعته به ارائه خدمات‌شان ادامه خواهند داد.

مدارس خوزستان فردا از ساعت ۹ صبح فعال هستند

به گزارش تصویر زندگی به نقل از اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، به منظور بهره‌مندی از ارج و معنویات شب قدر، ساعت آغاز فعالیت ادارات آموزش و پرورش و مدارس استان خوزستان، در روز دوشنبه ۲۱ فروردین ماه (نوزدهم ماه مبارک رمضان) از ۹ صبح خواهد بود.

ساعات کاری مدارس کردستان در ایام شب‌ قدر اعلام شد

با توجه به فرا رسیدن شب‌های قدر و سوگواری مولای متقیان حضرت علی (ع)، به منظور توفیق هرچه بیشتر در احیا و بهره بردن از ثمرات معنوی این شب‌های پرفضیلت، مطابق سنوات گذشته زمان شروع به کار تمام ادارات‌، سازمان‌ها، بانک‌ها، بیمه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و مؤسسات دولتی در استان کردستان در روز نوزدهم ماه مبارک رمضان (دوشنبه ۲۱ فروردین) با دو ساعت تأخیر ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

تغییر ساعت فعالیت مدارس گلستان در روزهای پس از شب قدر

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان: با توجه به فرارسیدن شب‌های قدر، آغاز ساعت کاری ادارات آموزش و پرورش و مدارس استان گلستان در روز دوشنبه (۲۱ فروردین ماه) از ساعت ۹ صبح خواهد بود.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان افزود: ضرورت دارد مدیران به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که آغاز فعالیت آموزشی و پرورشی مدارس در این روز از ساعت ۹ صبح آغاز شود.

گفتنی است ساعت کاری روزهای عادی برای مدارس طبق روال قبل و از ساعت ۷:۳۰ صبح خواهد بود.

ساعت فعالیت مدارس کهگیلویه و بویراحمد در روزهای پس از لیالی قدر

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدارس و ادارات کهگیلویه و بویراحمد در روزهای پس از شب‌های قدر با تأخیر شروع به کار می‌کنند.

وی ابراز داشت: به منظور بهره مندی از فیوضات و ظرفیت شب‌های معنوی قدر، ساعت آغاز فعالیت ادارات و مراکز آموزشی کهگیلویه و بویراحمد فردا دوشنبه «۲۱ فروردین مصادف با ۱۹ رمضان» از ساعت ۹ صبح خواهد بود

پیوند تصریح کرد: مدیران به نحوی برنامه ریزی کنند تا فعالیت ادارات و مدارس در ساعت ۹ آغاز شود.

پیوند خاطرنشان کرد: کارکنان در این ساعت در محل خدمت حاضر باشند که ضمن فراهم شدن شرایط بهره‌مندی از برکات شب‌های قدر، خدمات رسانی به مردم نیز با خللی مواجه نشود.

مدارس نوبت صبح خراسان رضوی فردا با ۲ ساعت تاخیر آغاز می شود

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی: با توجه به برگزاری نخستین شب  قدر ماه مبارک رمضان  مدارس در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در نوبت فردا صبح در ساعت ۹ صبح فعالیت آموزشی خود را آغاز می‌کنند.

ساعت شروع مدارس در هرمزگان فردا ۹ صبح

قویدل مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: با توجه به برگزاری مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و شب زنده داری خانواده‌ها فردا مدارس ساعت ۹ بازگشایی می‌شود.

آغاز فعالیت مدارس استان کرمانشاه فردا با تاخیر

سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه : فردا دوشنبه( ۲۱ فروردین ) مصادف با ۱۹ رمضان و سالروز ضربت خوردن مولای متقیان حضرت علی (ع) مدارس استان کرمانشاه ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

ساعت کار مدارس آذربایجان غربی پس از شب‌های قدر اعلام شد

بر اساس اطلاعیه آموزش و پرورش آذربایجان غربی، با توجه به فرا رسیدن شب‌های قدر، آغاز ساعت کاری ادارات آموزش و پرورش و مدارس استان در روز دوشنبه ۲۱ فروردین از ساعت ۹ صبح است.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 15, میانگین امتیاز: 3,93 از 5)
Loading...