پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

رفع موهای زائد با لیزر در بهترین کلینیک زیبایی شرق تهران

آیا شما هم از اینکه زمان زیادی را برای رفع موهای زائد صرف می کنید، کلافه هستید؟ انجام لیزر در کلینیک زیبایی کمک می کند به راحتی از شر این موها خلاص شوید و وقت خود را صرف امور دیگر کنید. آیا اطلاعاتی از انجام لیزر دارید؟

این روزها تبلیغات بسیار گسترده ای در سطوح مختلف زندگی ما وجود دارد. حتما ذهن شما هم با این حجم از تبلیغات اشباع شده است و دیگر نمی دانید برای کار خود کدام مرکز را باید انتخاب کنید. شاید ندانید ولی برای انجام لیزر مراکز و دستگاه های مختلفی وجود دارد که کارایی هر کدام نیز با دیگری متفاوت است.

اگر ساکن تهران هستید و قصد انجام لیزر موهای زائد خود را دارید، توصیه می شود با ما همراه باشید و متن پیش رو را مطالعه کنید. بدین ترتیب با دیدگاه بازتری تصمیم به انجام این کار خواهید گرفت.

لیزر موهای زائد

به بیان ساده طی یک فرآیند ریشه موهای زائد در مقابل نور لیزر قرار می گیرد و به این ترتیب فولیکول آن را نابود می کند. در واقع لیزر یک شیوه پزشکی به حساب می آید که با آسیب به ریشه مو موجب اختلال در تولید مو می شود.

یک باور اشتباه وجود دارد که مردم تصور می کنند موها با لیزر به صورت کامل حذف می شود؛ ولی اینطور نیست و حذف صد در صدی اتفاق نمی افتد.  برخی از نواحی بدن بیشتر برای انجام لیزر انتخاب می شوند و بعد از آن دیگر نیازی به حذف دستی نیست.

علاوه بر این نواحی برای کل قسمت های بدن به جز چشم ها و قسمت های اطراف آن لیزر قابل استفاده است. اگر کمی مطالعه در خصوص لیزر داشته باشید احتمالا می دانید که رنگ موها و پوست فرد کاندید شده به میزان زیادی در نتیجه دهی موثر هستند.

آنچه در پروسه انجام لیزر مهم جلوه می کند این است که نور آن باید توسط رنگدانه مو جذب شود. این موضوع ارتباطی با رنگ پوست ندارد ولی تضاد رنگی پوست و مو اغلب بیشترین پاسخ دهی به لیزر را نشان می دهد. در گذشته هرچه رنگ مو و پوست با هم برابری بیشتری داشت، احتمال صدمه به پوست افزایش پیدا می کرد. این روزها با پیشروی در علم و ساخت دستگاه ها با فناوری های جدید مردم نتایج خوبی از لیزر موهای زائد می گیرند.

مزایای لیزر موهای زائد بدن

آیا ساکن منطقه شرق تهران هستید و می خواهید لیزر موهای زائد بدن انجام دهید؟ چقدر از امتیازات این کار اطلاع دارید؟ قبل از هرچیزی باید کلینیک زیبایی مناسبی را برای این کار انتخاب کنید و بدین ترتیب از مزیت های انجام آن لذت ببرید.

مزایای لیزر موهای زائد

  • حذف موهای زیر پوستی؛
  • لطیف تر شدن پوست؛
  • نتیجه دائمی و دقیق؛
  • صرفه جویی در هزینه.

حذف موهای زیر پوستی

بیشتر خانم ها تجربه انجام اپیلاسیون یا موم های داغ را برای حذف موهای زائد خود دارند. آنها می دانند که بعد از این کار مشکل دیگری به وجود می آید و شاهد رشد موهای زیرپوستی یا داخل پوستی می شوند. بدون شک کاملا مشخص است که بعد از انجام لیزر دیگر با چنین چالشی روبه رو نخواهید شد. از طرف دیگر به موم های داغ شده که هنگام استفاده باعث سوختگی در پوست می شدند هم دیگر نیازی ندارید.

لطیف تر شدن پوست

استفاده مداوم از تیغ نه تنها ممکن است آزار زیادی به پوست برساند بلکه موجب زبر شدن آن هم می شود. این مشکلات جدا از دردهایی است که در بروز جراحات یا انجام اپیلاسیون احساس می شوند. افرادی که لیزر انجام می دهند، به سرعت متوجه می شوند که پوست آنها لطیف و نرم تر شده است.

در کنار پوستی لطیف موها دیگر ضخامت اولیه خود را ندارند و احساس زبری دیگر وجود نخواهد داشت. همچنین در کنار این موضوع انجام لیزر دردی ندارد و انجام آن برای بسیاری از افراد راضی کننده است.

نتیجه دائمی و دقیق

استفاده از تیغ و روش های سنتی که برای حذف مو انجام می شوند، برای همیشه وجود دارند. علت این موضوع این است که ریشه همچنان تولید مو می کند و بعد از چند روز دوباره باید به سراغ ابزارهای قدیمی بروید.

تیغ های برنده همیشه جای زخم روی پوست باقی می گذارند. با انجام لیزر با تمام این دردسرها یک بار برای همیشه خداحافظی می کنید. رشد مو بعد از لیزر زمان بسیار طولانی می خواهد و اغلب به صورت کرکی هستند که با انجام تکمیلی لیزر رفع می شود. به طوری که واقعا می بینید دیگر مویی روی سطح پوست شما رویش نمی کند.

نکته دیگری که به عنوان مزیت بیان می شود، این است که دستگاه لیزر با فناوری روز دنیا ساخته شده است و به صورت دقیق فولیکول های مو را نشانه می گیرد. این مزیت نشان می دهد که احتمال خطا در دستگاه های لیزر نیست و نتیجه دهی دقیق و دائمی خواهد بود.

صرفه جویی در هزینه

همیشه بعضی از مردم فکر می کنند‌ هزینه هایی که صرف رفع موهای زائد می شود زیاد است. در ابتدا ممکن است مخارج انجام این کار کمی چشم گیر باشد ولی حقیقت این است که شما تنها یک بار و برای همیشه این هزینه را انجام می دهید.

در روش های قدیمی تر که از موم یا کرم های موبر جهت رفع موهای زائد می شد، این مخارج همیشگی بودند. از طرف دیگر کرم های بعد از اصلاح هم باید همیشه بعد از ژیلت ها روی پوست مالیده می شدند. دسته دیگری از افراد هم هستند که راه های دیگری همچون اپیلاسیون را برای این کار انتخاب می کنند و تمام این روش ها هزینه های همیشگی را خواهند داشت. این موضوع در کنار وقت زیادی است که برای رفع موهای زائد خود صرف می کنید.

همه افراد بعد از حذف موهای زائد خود توسط لیزر از تصمیمی که گرفته اند، بسیار خوشحال و راضی هستند. آنها دیگر مشکلات قبلی را ندارند و زمانی را برای زدودن موها نمی گذارند.

رفع موهای زائد با لیزر

مدت زمان جوابدهی لیزر

یکی از سوالات پر تکراری که در ذهن افراد تشکیل می شود، این است که چرا مدت جوابدهی لیزر کمی طولانی به نظر می رسد و چند جلسه باید لیزر انجام شود. اثر لیزر برای هر فرد با دیگری متفاوت است و تشخیص آن برای هر شخص کار آسانی نیست.

با این حال تعداد جلسات انجام لیزر بین ۳ تا ۷ جلسه است و چند ماه به طول می انجامد. علت این جریان این است که رشد مو به عنوان یک عمل طبیعی بدن در چرخه فعالیت های بدنی هر انسانی وجود دارد. با انجام لیزری که در نوبت بعد باید انجام شود، روند انجام رشد موها به مرور کمتر و کمتر می شود. بدین ترتیب کاملا مشهود است که موها بسیار ضعیف و ظریف تر شده اند.

مراقبت های بعد از لیزر

بر اساس اینکه از کدام دستگاه برای رفع موهای زائد خود استفاده می کنید، ممکن است احساس درد بعد از آن متفاوت باشد. دستگاه الکساندر کندلا یکی از دستگاه های قدرتمند به حساب می آید که برای انجام لیزر از آن استفاده می کنند.

اگر دستگاهی که برای رفع موهای زائد خود از آن بهره می برید الکساندر کندلاست، این دستگاه سیستم خنک کننده دارد. بعد از لیزر احتمالا شاهد ورم و قرمزی در پوست خود باشید. یخ یک گزینه مناسب در این شرایط خواهد بود.

دوری از نور آفتاب بعد از لیزر مهم است و حداقل به مدت یک ماه و نیم از روش های برنزه کردن پوست جلوگیری کنید. استفاده از کرم های ضد آفتاب همیشه واجب هستند ولی در این ایام بیشتر به آنها توجه داشته باشید.

عوارض جانبی لیزر را بشناسید

جالب است بدانید که عوارض جانبی لیزر به حدی کم است که از آن به عنوان امتیاز یاد می شود. تحریک های چند ساعته پوستی مانند التهاب، گزگز شدن یا ورم معمولا روی سطح پوست رخ می دهد و نیازی به نگرانی نیست.

مهم این است که این مشکلات طی زمان چند ساعته رفع می شود. بعضی از بیماران نیز احتمال دارد به تاول های پوستی دچار شوند یا شاهد پوسته پوسته شدن در سطح لیزر شده باشند. در چنین شرایطی راه های درمانی به شما پیشنهاد می شود و مداوای آنها برای جلوگیری از بروز عفونت مهم هستند.

آمار رضایت و نتیجه ای که بعد از رفع موهای رائد توسط لیزر به دست می آید نشان می دهد که عوارض کمی بعد از آن وجود دارد. اغلب کسانی که این روش را برای حذف موهای زائد انتخاب می کنند به عوارض جانبی کم و نتیجه بخشی سریع آن اشاره دارند.

سخن پایانی

در زندگی امروزه افراد سعی دارند از انجام هرگونه کار اضافی که وقت زیادی از آنها بگیرد دوری کنند. رفع موهای زائد همیشه یکی از پر‌دردسر ترین کارها به حساب می آید. با پیشرفت علم و ساخت دستگاه های جدید لیزر این مشکل به میزان زیادی رفع شده است.

مزایای این روش نسبت به روش های قدیمی که افراد با کرم های موبر نسبت به رفع موهای زائد خود بودند قابل مقایسه نیست. از نگاه دیگر علاوه بر ذخیره زمان دست یابی به پوستی لطیف و ابریشمی تجربه دلنشینی از انجام لیزر به افراد می دهد. همین موضوع باعث شده مردم شیوه های قدیمی را کنار بگذارند و به انجام لیزر روی بیاورند. اگر در منطقه شرق تهران زندگی می کنید، کلینیک سیب سبز با تجربه کافی آماده انجام خدمات مختلف در اختیار شما قرار دارد. مراجعه به وب سایت سیب سبز امکان درخواست مشاوره را نیز برای مراجعین خواهد داشت.

منابع

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 3, میانگین امتیاز: 4,33 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.