چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

برای خرید تور با چند آژانس تماس بگیرید اما گیج نشوید!

سفر ارزان باکیفیت مناسب، خستگی را از تن انسان بیرون می‌‌ کند. اما چطور می‌توان مطمئن شد هزینه سفر با تور دبی، تور استانبول، تور باکو و تور تایلند یا تور مالزی که شرکت‌های خدمات مسافرتی به ما اعلام کرده‌اند، واقعی است؟

راهنمای خرید تور

بیشتر ما، به شوق داشتن یک سفر در اولین تعطیلات و یا زمان مناسب پیش رو، سختی و فشار کار و زندگی روزمره را تحمل می‌کنیم! اغلب در زمان افزایش بار کار، تقویم را برداشته و با دیدن اولین تعطیلی، برای آن هدف‌گذاری خواهیم کرد. نکته اینجاست که باید بتوان هزینه و زمان سفر را با یکدیگر به صورت منطقی هماهنگ کرد. سفر ارزان اغلب در زمان‌ افزایش درخواست‌ها برای تور های مسافرتی همچون تعطیلی‌های چند روزه، میسر نیست، مگر این که از تقویم تورهای بیسان گشت بهره ببرید.

 

تجربه نشان داده است که مسافر بعد از تصمیم به سفر، با چندین شرکت خدمات گردشگری تماس می‌گیرد. اصلی‌ ترین هدف وی، یافتن یک سفر ارزان با آفرهای مناسب است و یا اینکه برای خدمات سفر خود هزینه اضافی پرداخت نکند. به عبارتی، هیچ فردی دوست ندارد به خاطر کاهش هزینه، سفری بی‌کیفیت و خشک و خالی را تجربه کند. متاسفانه بعد از چند تماس، سردرگمی وجود مسافر را فرا خواهد گرفت؛ تفاوت در تاریخ تورها، تنوع هتل‌ها و مخصوصا گوناگونی محدوده قیمت‌ها، تصمیم‌گیری را برای وی دشوار می‌کند.

بهره بردن از تقویم تورهای بیسان گشت برای یافتن بهترین انتخاب سفر 

نکته دیگر اینجاست که سفر ارزان با زمان مناسب سفر در تضاد است. به عبارت دیگر، در زمان‌های بالا رفتن درخواست‌ها برای سفر همچون تعطیلات چند روزه، به خاطر پر شدن ظرفیت هتل‌ها و هواپیماها، قیمت‌ها افزایش پیدا می‌کنند. سفر ارزان را به طور عادی، در وسط هفته‌های عادی پیدا خواهید کرد که دیگران و همچنین شما، سرگرم کار هستید. با استفاده از تقویم بیسان گشت، این مشکلات حل خواهند شد.

در زمان تصمیم به سفر دو حالت به وجود می‌آید. اگر تاریخ سفر را بدانید، کار به مراتب ساد‌ه تر است. در این تصمیم، هزینه می‌تواند یک فاکتور مهم و یا عاملی بدون اهمیت باشد. کافی است به وب سایت بیسان گشت رفته و در منوی بالای صفحه، تور منطقه مورد نظرتان را انتخاب کنید.

بعد از ورود به وب سایت روی منو «تورهای مستقیم» کلیک کرده و گزینه‌های موجود را مشاهده کنید.

یک صفحه حاوی تور شهرها و منطقه‌های موجود را نمایش داده می‌شود. روی یکی از مقاصد کلیک کنید. می‌توانید بسته به دلخواه، یکی دیگر از گزینه‌ها همچون تور باکو را برگزینید.

در این صفحه، ابزار کاربردی بیسان گشت را مشاهده خواهید کرد که مخصوصا برای یافتن سفر ارزان به خارج از کشور بسیار کاربردی است. کافی است داخل تقویم، به زمان مورد نظرتان رفته و پکیج‌ های موجود در آن روز را مشاهده کنید.

بیسان گشت

وقتی همه قیمت‌ها پیش رویتان بوده و امکان مقایسه داشته باشد، دیگر همچون قبل تصمیم گیری برایتان سخت نخواهد بود. برای این که کف هزینه در آن روز خاص را داشته باشد، داخل یک باکس سبز رنگ، پایین‌ترین قیمت نیز نمایش داده می‌شود. فراهم شدن امکان برنامه‌ریزی دقیق برای کاربران، خدمتی است که بیسان گشت با ارائه این تقویم کاربردی در اختیار کاربران قرار داده است.

حالت دوم زمانی است که تاریخ مشخصی برای تور مد نظرتان ندارید و بیشتر در پی یافتن سفر ارزان هستید. کاربرد تقویم تورهای بیسان گشت در اینجا نیز مشخص می‌شود. کافی است با گشت و گذار داخل تقویم، ارزان‌ترین زمان برای داشتن یک سفر ارزان به شهر مورد نظرتان را پیدا کنید.

به این ترتیب شما می توانید یک یا چند گزینه را یرای سفر خود برگزینید و اطلاعات کاملی از زمان و قیمت تورها و همچنین موقعیت و کیفیت هتل ها داشته باشید. حال می توانید با اطلاعاتی بهتر در مورد سفر خود با چند شرکت خدمات مسافرتی تماس بگیرید تا از بابت قیمت های بیسان گشت آسوده خاطر شوید.

بیسان گشت

آفرهای تور تایلند بیسان گشت، طرفداران زیادی دارد، چرا که به صورت ترکیبی ارائه می‌شوند. به این ترتیب به دلخواه می‌توانید از بین تور ترکیبی بانکوک و پاتایا یا بانکوک و پوکت، یکی را انتخاب کنید. امکان داشتن سفر ارزان به تایلند حتی در زمان خرید یک تور ترکیبی نیز امکان‌پذیر است، چرا که بیسان گشت امکان سفارشی‌ سازی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. به عبارتی می‌توان مشخص کرد در هر شهر، کدام هتل مورد نظر است. یک مسافر بر اساس کیفیت و دیگری بر اساس هزینه، هتل خود در هر شهر را انتخاب می‌کند.

بیسان گشت مفتخر است به واسطه جمع‌آوری و ارائه اطلاعات کافی به مسافران، به آنها کمک کند تا آن‌ها را از سردرگمی در وب یا تماس با چندین شرکت خدمات مسافرتی در بیاورد . کافی است وارد وب سایت شده و بعد از انتخاب شهر مورد نظر، داخل تقویم آن به دنبال پکیج مورد نظرتان بگردید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 5, میانگین امتیاز: 4,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.