سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

آنچه باید در مورد کاشت ابرو روی تاتو بدانید

کاشت و ترمیم ابرو

هر فردی بخصوص خانم ها دوست دارند زیباتر به نظر برسند و در این میان یکی از مهمترین عناصر که به زیباتر دیده شدن آنها کمک می کند ابرو است. در دوره های مختلف زمانی فرم خاصی از ابرو مورد استقبال قرار گرفته است. به عنوان مثال در حال حاضر ابروهای پر پشت بسیار پرطرفدار هستند. برای همین منظور تلاش برای رساندن ابرو به این حالت بیشتر شده است. ترفندها و روش های مختلفی به کار گرفته می شود تا علاوه بر پر پشت بودن ابرو، قوس، بلندی و انحنای آن زیباتر به نظر برسد. روش های اصلی برای رسیدن به این هدف ها آرایش ابرو، تاتوی ابرو، میکروبیلدینگ، میکروپیگمنتیشن و کاشت ابرو است. هر روش یک مزیت منحصر به فرد دارد اما تنها راه حل دائمی برای این منظور کاشت ابرو است. گزینه های دیگر فقط نتایج موقت را ارائه می دهند و نمی توانند تأثیرپذیری ای برابر با روش کاشت ابرو داشته باشند.

حال اگر شما از پیش ابروی خود را تاتو کرده باشید تکلیف چیست؟ آیا می توان روی تاتو کاشت ابرو انجام داد؟ کاشت ابرو روی تاتو در نتیجه نهایی کار تأثیر مثبت می گذارد یا منفی؟ این ها و بسیاری سوال دیگر همه پرسش هایی هستند که در این مقاله از سری مقالات مرجع تخصصی خدمات پوست، مو و زیبایی خانه سفید به آنها پاسخ خواهیم داد. با ما همراه باشید تا هر آنچه لازم است در مورد کاشت ابرو روی تاتو بدانید را به شما بگوییم.

بعد از تاتو چگونه می توان کاشت ابرو انجام داد؟

تاتو روی ابرو یکی از مواردی است که در کشور ما بسیار رواج دارد و افراد زیادی برای ایجاد تغییرات ظاهری و زیبا سازی صورت خود یا دستیابی به فرم دلخواه ابرو دست به این کار می زنند. اما در بسیاری از موارد به دلایل مختلف فرد می خواهد بعد از تاتوی ابرو اقدام به کاشت ابرو کند. در میان این افراد این سردرگمی وجود دارد که آیا بعد از تاتوی ابرو امکان کاشت وجود دارد یا نه. در پاسخ باید گفت که هیچ منافاتی میان کاشت ابرو و تاتو وجود ندارد. شما اگر حتی سال ها پیش اقدام به تاتوی ابرو کرده باشید، به تازگی تاتو کرده باشید یا تاتوی قدیمی خود را تمدید کرده باشید باز هم می توانید اقدام به کاشت ابرو با آسودگی خاطر کنید.

کاشت ابرو روی تاتو

اگر از تاتوی خود راضی هستید و نمی خواهید آن را پاک کنید خوشبختانه برای کاشت ابرو نیازی به برطرف کردن آثار تاتو ندارید. خبر بهتر اینکه نه تنها نیازی به برطرف کردن یا پاک کردن تاتوی ابرو وجود ندارد بلکه پزشکان و متخصصان زیبایی توصیه بر کاشت ابرو را روی همان تاتو را دارند. در واقع می توان اینطور گفت که نه تنها هیچ منافاتی میان کاشت ابرو و تاتو وجود ندارد بلکه تجربه و دلایل علمی نشان می دهند که نتیجه کاشت ابرو روی تاتو به مراتب بهتر از پاک کردن آن است.

کاشت ابرو روی تاتو مزیتی ویژه برای متقاضی کاشت به همراه دارد. وقتی فرد کاشت ابرو را روی تاتو انجام می دهد نتایج نهایی طبیعی تر به نظر می رسند. علت این اتفاق این است که وقتی گرافت ها از ناحیه بانک مو جدا شده و در قسمت ابرو کاشته می شوند برخی از این گرافت ها نمی توانند به درستی تغذیه شوند و به همین دلیل ریزشی در برخی نواحی ابرو مشاهده می شود. استفاده از تاتو باعث می شود این نواحی پوشانده شوند و پوست در نواحی ریزش دیده نشود. استفاده از تاتو قبل از کاشت در زیبایی، پر پشت به نظر رسیدن ابرو و طبیعی تر بودن نتیجه کاشت اثر فوق العاده ای می گذارد. پس اگر از قبل تاتو کرده باشید نه تنها نیازی به پاک کردن این تاتو ندارید بلکه توصیه می کنیم اجازه دهید این تاتو باقی بماند تا کاشت موفق تری داشته باشید.

با این وجود گاهی افراد از نتایج تاتوی خود راضی نیستند و آن را مناسب با سلیقه و خواسته خود نمی دانند. برای اینکه نتیجه کاشت ابرو بتواند دلخواه شما باشد باید در این مواقع ابتدا اقدام به پاک کردن تاتوی خود کنید. در بخش بعد بیشتر در مورد پاک کردن تاتو صحبت می کنیم.

نمونه کاشت ابرو در کلینیک خانه سفید

پاک کردن تاتو و کاشت ابرو

پاک کردن تاتو روش های مختلفی دارد برخی روش ها در خانه و آرایشگاه انجام می شوند و برای انجام برخی دیگر باید به کلینیک مراجعه کنید. اما این نکته را درنظر داشته باشید که انجام عملیات پاک کردن تاتو بصورت خانگی و آرایشگاهی یا غیر کلینیکی روش هایی غیر استاندارد هستند که آسیب هایی به پوست شما وارد می کنند. استفاده از مواد اسیدی می تواند لایه های پوست را دچار مشکل کند. در مقابل روش های استاندارد مانند لیزر کردن روش هایی کاملاً ایمن هستند که در سریع ترین زمان ممکن و بدون هیچ عارضه خاصی انجام می شود.

در صورتی که تمایل دارید بیشتر در مورد پاک کردن تاتو به روش های کلینیکی و نحوه انجام کار بدانید می توانید مقالات خانه سفید را مطالعه کنید. انجام روش های برداشت تاتو در کلینیک خانه سفید با پیشرفته ترین و مجهزترین امکانات انجام می شود.

آیا امکان کاشت ابرو بلافاصله بعد از پاک کردن تاتو وجود دارد؟

برداشت تاتو اگر اصولی و بدون آسیب رساندن به پوست انجام شود تداخلی با کاشت ابرو ندارد. در روش هایی مانند استفاده از لیزر روند کار به گونه ای است که بدون آسیب زدن به لایه های پوست تاتو از روی صورت پاک می شود و هیچ اثری از آن باقی نمی گذارد. شما می توانید تاتوی سایر نواحی بدن را نیز به همین طریق برطرف کنید. روش رفع تاتو به کمک لیزر یک روش استاندارد است که در همه کشورهای دنیا توسط متخصصین انجام می شود. بر خلاف روش های غیر کلینیکی که منجر به ساییدگی شدید پوست می شود شما فقط در هنگام انجام برداشتن تاتو کمی احساس سوزش خفیف می کنید. بعد از این مرحله طی کمتر از یک ماه بنا بر نظر پزشک می توانید کاشت ابرو را انجام دهید.

آیا امکان کاشت ابرو بلافاصله بعد از انجام تاتو وجود دارد؟

برخی از افراد نیز ممکن است بخواهند قبل از کاشت ابرو تاتو کرده یا اینکه تاتوی قبلی خود که کمرنگ شده است را تمدید کنند. در این موارد باید این نکته را در نظر داشته باشید که بعد از تاتو پوست این ناحیه کمی تحریک می شود و زخم های کوچکی در آن شکل می گیرد. بنابراین بین کاشت ابرو و تاتو نیز یک فاصله زمانی لازم است. این فاصله زمانی بستگی به ترمیم پوست بعد از تاتو دارد. بعد از گذشت چند هفته از تاتوی ابرو پزشک فرد متقاضی را معاینه می کند تا ببیند آیا پوست وی آمادگی کاشت ابرو را دارد. اگر کاشت ابرو بلافاصله بعد از تاتو انجام شود احتمال ایجاد عفونت و ریزش بسیار افزایش پیدا می کند. بنابراین اگر برای مراسم خاصی قصد انجام تاتو یا پاک کردن آن و سپس کاشت ابرو را دارید باید زمان انجام این پروسه را به درستی برنامه ریزی کنید.

کاشت ابرو بعد از میکروبیلدینگ و میکروپیگمنتیشن

میکروبیلدینگ و میکروپیگمنتیشن در واقع روش های جدیدتر تاتو هستند که از نظر زیبایی، سلامت و ایمنی پیشرفت های قابل ملاحظه ای نسبت به تاتو داشته اند. کاشت ابرو بعد از این دو تکنیک، فوق العاده زیبا و طبیعی خواهد بود. شما می توانید بعد از این دو روش با رعایت نکاتی که در مورد تاتو گفته شد عمل کاشت ابرو را انجام دهید. این دو روش در حال حاضر به دلیل اینکه کمتر شناخته شده اند رواج کمتری دارند اما می توان با کاشت ابرو روی این دو روش به نتایجی باورنکردنی رسید.

نمونه کاشت ابرو در کلینیک خانه سفید

پاک کردن تاتو و کاشت ابرو در کلینیک خانه سفید

کلینیک پیشرفته و مجهز خانه سفید با امکاناتی به روز مطابق با استانداردهای جهانی در خدمت هموطنان عزیز است تا انواع خدمات حرفه ای پوست، مو و زیبایی را در بالاترین کیفیت ممکن انجام دهد. شما می توانید برای در اختیار داشتن این خدمات با یک تماس ساده با مرکز کلینیک برای دریافت اطلاعات، تعیین جلسه مشاوره، وقت عمل و موارد دیگر اقدام کنید.

اگر قصد پاک کردن تاتوی خود در ناحیه ابرو یا سایر اعضای بدن را دارید می توانید از دستگاه های پیشرفته لیزر کلینیک خانه سفید بهره مند شوید. متخصصان ما با دانش و مهارت بالا در کوتاه ترین زمان ممکن این کار را برای شما انجام می دهند. بعد از این مرحله عملیات کاشت ابروی شما توسط متخصصان ما انجام می شود و شما می توانید به کمک تجربه تکنسین های کاشت مو و ابروی این کلینیک ابرویی طبیعی داشته باشید. اما اگر از پیش عملیات تاتو، میکروبیلدینگ و میکروپیگمنتیشن را روی ابرو خود انجام داده اید توصیه می کنیم با مراجعه به کلینیک اجازه دهید تا وضعیت ابروی شما توسط پزشک بررسی شود و در صورت امکان، عملیات کاشت ابرو نیز انجام گردد.

هزینه انجام تمامی این خدمات در کلینیک پوست، مو و زیبایی خانه سفید با قیمتی بسیار مناسب انجام می شود و شما می توانید به ازای هزینه ای مقرون به صرفه از خدماتی ایده آل و فوق العاده بهره ببرید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 7, میانگین امتیاز: 4,29 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.