پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

خرید کادو برای روز عشق

زمستان که از راه میرسد خیلی چیزها را با خود به یاد آدم می آورد. سرما، برف، آدم برفی، امتحانات، سرماخوردگی و خیلی چیزهای دیگر. خیلی ها شاید تاریخ تولدشان در این فصل سرد سال باشد و از مدتها قبل از فرا رسیدن آن منتظر این هستند تا دوستان و اطرافیانش آنها را یاد کرده و با هدیه ای هر چند کوچک خاطرشان را شاد نمایند. خب البته این به همان ذات جاودانگی دوستی آدمها برمیگردد که خواهان در یاد ماندن و ماندگار شدن است و هیچ کس به ذات دوست ندارد که از یادها برود. برای همین هم چیزهای کوچکی مثل تولدها و دیگر مناسبتها را بهانه ای برای تجدید خاطره های خود کرده ایم.

کادو ولنتاین

در میان سالگردها و یادبودهایی که در زمستان وجود دارند، ولنتاین یکی از شادترین روزهایی است که میتواند تبدیل به یکی از خاطره انگیزترین روزهای سالمان شود. کادو ولنتاین که حتما برای جوان ها نیست میتواند بهانه ای باشد برای به یاد آوردن عشق و دوستی و محبت به همه ی آنهایی که دوستشان داریم و به آنها در طول زندگیمان عشق می ورزیم. چه اشکالی دارد که سراغ مادربزرگ پیر و فرتوت و خسته از روزگاری رویم که تنها در گوشه ی دنج آپارتمان های امروزی به یاد خانه ی حیاط دارش در پشت پنجره کز کرده و از پنجره کوچه باغ انتظار را رصد میکند. چقدر عالی میشود که او را سورپریز کرده و با یک جعبه شکلات کاکائویی پیچیده در زرورق سرخ شادش کنیم. ولنتاین تنها بهانه ای می تواند باشد برای مهربانی کردن و عشق ورزیدن به همه ی آنهایی که آلبوم خاطرات گذشته مان بوده اند و هنوز هم هستند و در انتظار دیدن ما بسر می برند.

ایده هایی برای خرید کادو ولنتاین

دخترها و پسرهای جوان پر شور و حال قدر این مناسبتها را بیشتر می دانند. آنها هنوز درگیر احساسات تند و آتشین شعله ور قلبهایشان هستند و این سردی زمستان را با حرارت دلهایشان به خاطراتی شیرین بدل می کنند. شکلات کاکائویی، عروسک های خرسی پولیشی غول پیکر، بادکنک های سرخ و سیاه، جعبه های شیرینی تزیین شده و انواعی از باکس های کادویی که هدیه های مختلف ولنتاین را در خود جای داده اند همگی آماده اند تا به دست دختران و پسران بازیگوش عاشق پیشه رد و بدل شوند و ایام عمر را به عشق و محبت  و دوستی سپری کنند.

این روزهای منتهی به ماه بهمن و آخر سال و شروع سال جدید، خیابانهای شهر شلوغ و پر رفت و آمد دیده میشوند. بوتیک ها و ویترین مغازه ها گاه جای سوزن انداختن ندارند. کرونا هم که دو سال است مردم را سرکار گذاشته و خیلی ها از ترس کرونا و بیماری گاه دیگر جراتی در خود برای بیرون آمدن و لذت بردن از خرید نمی بینند.

خرید کادو ولنتاین

اینجاست که باید در کنار خیلی از معایب فضای مجازی، قدردان اینترنت و فروشگاه های مجازی بود. در این دو سال همه گیری این فروشگاه های مجازی بودند که در جلوگیری از همه گیری کرونا کمک شایان ذکری کردند. این روزها هم که شلوغی خیابانها و مغازه ها گاهی حوصله ی آدم های درون گرا را سر میبرد بهتر می بینند که از همین فروشگاه های بی سر و صدا ولی پر رونق خریدهای خود را انجام دهند. چرا که نه؟! بیشتر وقتها قیمت ها در این فروشگاه ها در مقایسه با مغازه های بیرون خیلی بهتر هستند.

خرید هدیه ولنتاین برای خانمها:

ادکلن، عطر، پک های رنگارنگ انواع هدیه، کیف چرمی، عروسک خرسی پولیشی، ست لوازم آرایش، لاک…! برای یک خانم که میخواهی خرید کنی از جهت فراوانی انواع هدیه دچار حیرت و چه کنم چه کنم میشویم. اما بهتر است وقت عزیز را تلف این قبیل بهانه ها نکنیم. تنها با یک شناخت ساده از روحیات و سلیقه خانمهای محترم اطرافمان میتوانیم اقدام به خرید بهترین و به صرفه ترین کادو ولنتاین برای دختر در کمترین زمان ممکن کنیم. برای چه کسی قصد خرید دارید؟ مادرتان، خواهر و یا دختر شیرین زبانتان، دوستانتان، و یا دختر زیبایی که به تازگی با او آشنا شده اید و قصد دارید با یک هدیه ی زیبا و گاه ساده دل از او ببرید؟ برای هر کسی که میخواهد باشد، تنها مهم این است که شما قصد دارید پنجره های قلب خود را به سوی او باز کنید و او را بر سر سفره عشقتان بنشانید. کار خوبی می کنید.

خرید هدیه ولنتاین برای آقایون:

قدیم های مردان خانواده آنقدر ساده و بی پیرایه بودند که از شرق تا غرب عالم همگی با یک جفت جورب و یک زیرپوش آبی رنگ که از دست همسران و یا فرزندانشان هدیه می گرفتند از خوشحالی در پوست خود نمی گنجیدند. اما روزگار که عوض شد مردان خانواده ها هم به روز شدند و گویی خواسته های خود را هم تراز با همان هدایای نفیسی که برای خانمها تهیه میکردند، نمودند. چه عیبی دارد. در حال حاضر اگر برای خرید هدیه ای ارزشمند برای مردان خانواده قصد دارید اقدام کنید هنوز هم دیر نشده فروشگاه اینترنتی هدیشا انواعی از پیشنهادات جذاب و مد روز را برای شما دارد.

کادو ولنتاین برای دختر

برای خرید کادو ولنتاین مردانه باکس های هدیه مردانه شامل انواع فندکهای نفیس، پیپ، کمربند، کیف چرمی، ادکلن های خوشبو، مام و خیلی چیزهای دیگر می باشند که قادرند شادی و رضایت هر آقای امروزی را تامین نمایند.

خرید هدیه ولنتاین :

در کنار انواع تزییناتی که برای روز ولنتاین انجام می دهید حواستان باشد از خرید هدیه برای اطرافیانتان غافل نشوید. یک باکس شکلاتی قلبی شکل قرمز رنگ بهمراه یک یا چند شاخه گل سرخ میتواند هدیه ای بسیار مناسب برای یک دختر خانوم زیبا رو و مهربان شمرده شود. پک هدیه ولنتاین که حاوی پیپ و فندک می باشد را تقدیم پدربزرگ مهربان خود کنید و لبخندی شیرین بر لبان او بنشانید. انعکاس این مهربانی را حتماً در زندگی خود به طرزی معجزه آسا خواهید دید. این هدیه ها همگی امواجی از مهربانی را در زندگی شما خواهند تاباند و پاداش عشق ورزی تان را به خودتان باز خواهند گرداند. عشق میوه ی دل شماست که شیرینی آن در ابتدا کام خودتان را شیرین خواهد کرد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 3, میانگین امتیاز: 3,67 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.