جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

راهنمای خرید پسته عمده و تناژ به صورت آنلاین

پسته اکبری

خرید پسته به صورت آنلاین و حضوری برای کاربران امکان پذیر است. پسته در انواع و ارقام متفاوت در بازار وجود دارد. معمولا پسته را براساس شاخص های متفاوتی دسته بندی می کنند. دسته بندی پسته ممکن است براساس نژاد و نوع، شکل ظاهری، محل کشت و … انجام گیرد. ما در این مقاله سعی داریم شما را نکات مهم خرید انواع پسته بیشتر آشنا کنیم.

راهنمای خرید پسته

خرید پسته به صورت آنلاین باید با دقت بسیار بالایی انجام شود، زیرا امکان مشاهده محصول از نزدیک برای شما وجود ندارد. اولین نکته مهم قبل از خرید آنلاین پسته انتخاب سایت معتبر است. امروزه سایت ها و فروشگاه های مختلفی انواع و ارقام پسته را به بازار عرضه می کنند. یکی از سایت های معتبر جهت خرید و فروش پسته سایت kivaaz.com است.

این سایت معتبر محصولات خود را با کیفیت بالا در اختیار مشتریان قرار می دهد. از طرفی تنوع محصولات ارائه شده توسط سایت kivaaz.com بسیار زیاد است. رنج قیمت پسته های موجود در سایت kivaaz.com متنوع می باشد. از اینرو شما می توانید بر حسب سلیقه و میزان بودجه ای که در اختیار دارید نوع پسته مورد نظر خود را انتخاب کنید.

با توجه به اینکه پسته انواع مختلفی دارد شما باید قبل از خرید پسته نوع استفاده از آن را مشخص کنید. برای مثال خرید پسته به صورت جدا و یا مخلوط در آجیل و یا به صورت مغز شده و پودر شده با یکدیگر تفاوت دارند. در صورت استفاده از پسته در آجیل می توانید از پسته فندقی و پسته آجیلی استفاده کنید. این نوع پسته ها به دلیل اندازه ریزی که دارند برای مصرف در آجیل بهترین گزینه به حساب می آیند. از طرفی قیمت این نوع پسته ها از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است.

خرید پسته تازه

توجه به طعم پسته یکی دیگر از نکات مهم خرید به حساب می آید. پسته در طعم های مختلف از قبیل شور، زعفرانی، ترش، خام و … در بازار موجود است. شما می توانید برحسب ذائقه ای که دارید نوع طعم پسته را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که قیمت انواع مختلف پسته متفاوت است.

انتخاب نوع پسته برای خرید

خرید پسته با دانستن اطلاعاتی در خصوص طعم و انواع مختلف پسته راحت تر انجام می گیرد. پسته در انواع مختلف از قبیل با پوست و یا به صورت مغز شده فروخته می شود. افرادی که از جدا کردن پوست پسته خسته می شوند می توانند آن را به صورت مغز شده خریداری کنند. اما در نظر داشته باشید که هزینه پسته مغز شده نسبت به پسته با پوست گران تر می باشد.

بهتر است پوست پسته بدون لک باشد. همچنین از خرید پسته هایی که دهن بسیار گشادی دارند خودداری کنید. در نظر داشته باشید که رنگ مغز پسته زرد تا سبز تیره باشد. البته مغز پسته با رنگ سبزتر طعم بهتری دارد. پسته با پوست در انواع مختلف شور، بدون نمک، خام و بو داده شده موجود است. شما می توانید بسته به نیاز و سلیقه خود نوع پسته را انتخاب کنید.

خرید آنلاین پسته تازه

خرید پسته تازه با توجه به شاخص های متفاوت تعیین می شود. عوامل متعددی از قبیل نوع پسته، اندازه پسته، میزان باز بودن دهن پسته و … در تازه بودن پسته موثر هستند. یکی از عوامل موثر در کاهش کیفیت و قیمت پسته تازه وجود پسته کال در کل پسته است. پسته کال به دلیل دهن بسته بودن، پوچ بودن و عدم رشد کامل مغز آن مرغوبیت کل پسته را زیر سوال می برد. بنابراین پسته ای را خریداری کنید که کاملا رسیده باشد.

شما باید قبل از خرید آنلاین پسته به میزان پرشدگی پوست پسته دقت ویژه داشته باشید. در واقع پسته ای مناسب خرید است که پوست سالمی داشته باشد و روی پسته را کامل بپوشاند. از دیگر نکات مهم قبل از خرید می توان به طراوت و شادابی پسته اشاره کرد.

طعم های مختلف پسته جهت خرید پسته

خرید آنلاین پسته کمی دشوارتر از خرید حضوری است، زیرا در خرید آنلاین امکان تست طعم پسته وجود ندارد. اما با انتخاب سایت معتبر جهت خرید پسته می توانید با خیال راحت نوع پسته و طعم آن را انتخاب کنید.

پسته خام: این نوع پسته نه برشته شده و نه هیچ ماده افزودنی به آن اضافه شده است. این نوع پسته برای افراد دارای بیماری های قلبی بهترین گزینه محسوب می شود.

پسته شور: این نوع پسته را با نمک تفت می دهند. می توان گفت پسته شور جزء پرطرفدارترین پسته های موجود در بازار است.

خرید آنلاین پسته

پسته شور زعفرانی: لاکچری ترین نوع پسته در بازار متعلق به پسته شور زعفرانی می باشد. این نوع پسته برای جلسات و یا مهمانی های مهم مورد استفاده قرار می گیرد.

پسته ترش و شور: موقع برشته کردن این نوع پسته از آبغوره یا آبلیمو استفاده می کنند. به همین دلیل این نوع پسته ترش و شور است. می توان گفت طعم این نوع پسته بسیار دلنشین و خوشمزه می باشد.

برای کسب اطلاعات در مورد صادرات پسته ایران میتوانید به سایت مراجعه کنید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 22, میانگین امتیاز: 3,68 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه برای این مطلب غیرفعال شده است