پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

خرید از سایت‌های خارجی با کارت شتاب

خرید از سایت‌های خارجی با کارت شتاب

امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی وب‌سایت‌های زیادی در جهان وجود دارند که کاربران بسیاری را جهت خرید اینترنتی به سمت خود سوق داده‌اند. درگذشته کاربران فکر می‌کردند که خرید از سایت‌های خارجی مقرون‌به‌صرفه نیست یا سخت است. درحالی‌که در اغلب موارد با یک مقایسه قیمت ساده هزینه خرید کالا روی سایت خارجی، با احتساب نرخ تبدیل ارز و هزینه ارسال کالا، کمتر از کالاهایی است که در فروشگاه‌ها موجود هستند. اما بیشتر ایرانیان از این واقعیت صرف‌نظر می‌کنند؛ یکی از مهم‌ترین دلایلی که کاربران از خرید در سایت‌های خارجی صرف‌نظر می‌کنند نداشتن کارت اعتباری بین‌المللی است؛ لذا بدون کارت‌های اعتباری خارجی مثل ویزاکارت یا مسترکارت نمی‌توان از سایت‌های خارجی خرید کرد. البته برای این مشکل هم راه حلی وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

تفاوت خرید از سایت‌های خارجی با سایت‌های داخلی

ماهیت خرید از سایت‌ های خارجی تفاوت چندانی با خرید از وب‌سایت‌های داخلی ندارد. برای مثال کالای موردنظر را انتخاب و به سبد خرید اضافه کرده سپس مراحل پرداخت انجام می‌شود. مراحل طی شده مشابه خرید از سایت‌های داخلی است. توجه داشته باشید برای خرید از سایت‌های خارجی، کارت‌های عضو شتاب داخلی جای خود را به کارت‌های اعتباری مستر، ویزا، امریکن اکسپرس، پی پال و… می‌دهند. برای استفاده از این روش‌های پرداخت ارز در سایت‌های خارجی نیاز به داشتن آدرس پستی، تلفن، کد پستی غیرایرانی و همچنین آدرس پرداخت‌کننده دارید. نکته قابل‌توجه دیگر این است که آشنایی با زبان انگلیسی برای مطالعه قوانین، محدودیت‌ها رویه‌های ارسال کالا در مراحل مختلف خرید امری ضروری است.

روند خرید از سایت‌های خارجی با کارت شتاب

با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شتاب در ایران، می‌توان کالای موردنیاز را از سایت‌‎های خارج کشور مثل خرید از آمازون و تحویل درب منزل انجام داد. این پروسه نیاز به انجام مراحلی دارد که شامل:

  • انتخاب و کپی لینک کالا: در ابتدا به سایت فروش آنلاین موردنظر خود مراجعه کنید و سپس و لینک محصول انتخابی را کپی کنید (منظور از لینک محصول همان آدرس اینترنتی یا url محصول است).
  • ثبت درخواست یک سایت واسط: برای ادامه فرایند خرید در یک سایت ایرانی رابط مثل سپاهان همراه درخواست خود را ثبت کنید و منتظر بمانید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند.
  • ثبت سفارش و پرداخت: در قسمت بعدی می‌توانید مشخصات محصول خود را بررسی کرده، سفارش خود را ثبت کرده و مبلغ فاکتور را با استفاده از کارت شتاب خودپرداخت کنید.
  • دریافت کالا: پس از پرداخت پیش‌فاکتور، محصول شما از سایت مبدأ خریداری شده و در زمان درج شده در فاکتور درب منزل تحویل داده می‌شود.

با استفاده از شرکت‌های بازرگانی و سایت‌های واسط، بدون هیچ محدودیتی دسترسی به صدها میلیون کالای متنوع و خرید از سایت‌های خارجی با کارت شتاب فراهم شده است و در این روش فرقی نمی‌کند که فروشگاه موردنظر در کجای دنیا قرار گرفته است.

بهترین سایت‌های خرید خارج از کشور

سایت‌های بسیاری وجود دارد که با مراجعه به آن‌ها، مشاهده کالاها و خدمات متنوع آن می‌توانید خریدی بهینه و مقرون‌به‌صرفه را تجربه کنید. تنها نکته مهمی که قبل از خرید باید به‌خاطر بسپارید میزان اعتبار سایت است؛ به همین دلیل در این بخش معتبرترین سایت‌های خارجی را معرفی کرده‌ایم.

۱. Amazon

آمازون معتبرترین و قابل‌اعتمادترین خرده‌فروش اینترنتی در دنیا است. این وب‌سایت آمریکایی با تنوع بالای محصولاتی که ارائه می‌دهد، مخاطبان زیادی را در سراسر جهان جذب کرده است. اما متأسفانه خرید از این مجموعه مانند، خرید از سایت‌های خارجی با کارت شتاب برای ایرانیان غیرممکن است و برای خرید از آمازون باید از طریق یک پل واسط اقدام کنید. آمازون سهم زیادی در فروش کالاهای اینترنتی دارد. نمونه ایرانی این وب‌سایت در ایران دیجی‌کالا است که اقلام زیادی را با قیمت مناسب در اختیار کاربران می‌گذارد.

۲. Alibaba

علی‌بابا بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین فروشگاه خرده‌فروشی جهان است که به رسانه تبدیل شده است. این مجموعه همچنین رکورد جهانی بیشترین خرید آنلاین و حضوری را در روز مجردها در سال ۲۰۱۸ به ثبت رساند. با خرید از علی‌بابا می‌توان کالاها را به‌صورت عمده و با قیمتی مناسب تهیه کرد؛ همچنین می‌توانید محصولات خود را از طریق این سایت به فروش برسانید.

۳. Ali Express

علی اکسپرس یک فروشگاه آنلاین بزرگ چین است. بیشتر فروشندگان این سایت چینی هستند به همین جهت قیمت محصولات به طور قابل‌توجهی پایین‌تر از سایر سایت‌ها است؛ اما ریسک خرید کالای تقلبی یا کالای معیوب از این سایت زیاد است. خرید از علی اکسپرس با کارت شتاب امکان‌پذیر است؛ اما متأسفانه این مجموعه هیچ‌گونه خدماتی به ایرانیان ارائه نمی‌دهد.

۴. Banggood

بانگود (بنگ گود) جایگزین مناسبی برای آمازون و ebay است؛ زیرا این سایت محصولات معتبر و متنوعی ارائه می‌دهد. اما مزیت بنگ گود نسبت به آمازون و ایبی، ارسال مستقیم سایت به ایران است. هزینه تحویل محصولات به ایران با این حساب مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود.

۵. Asos

این وب‌سایت برای خرید پوشاک قابل‌اعتماد است. آغاز کار این وب‌سایت در لندن بوده است. جدیدترین مدها را در سایت‌های خارج از کشور توسط کارت شتاب خریداری کنید. اگر به دنبال خرید از سایت‌های خارجی با کارت شتاب هستید به‌راحتی می‌توانید از این وب‌سایت خرید کنید.

۶. ebay

ایبی یکی دیگر از فروشگاه‌های آنلاین است که می‌توان با خیال راحت توسط آن خرید مناسب و قطعی انجام داد.  ایبی جز پلتفرم‌های پرطرف‌دار برای خرید از سایت‌های خارجی با کارت شتاب است.

۷. newegg

این پلتفرم فروشگاه آنلاین خرید محصولات الکترونیک است. انواع لوازم جانبی در این سایت با قیمت مناسب پیدا می‌شود.

۸. DHgate

این وب‌سایت چینی یک فروشگاه اینترنتی عمده‌فروش مناسب برای خرده‌فروشان است.

در این مطلب توضیحاتی در خصوص خرید از سایت‌های خارجی با کارت شتاب ارائه شد. به‌طورکلی تمامی مارکت پلیس‌هایی که معروف هستند و از اعتبار بالایی برخوردارند، ارزش یک‌بار خریدکردن را دارند. تصور کنید که به دنبال خرید نرم‌افزار خارجی هستید و این برنامه را در وب‌سایت‌های فارسی‌زبان پیدا نمی‌کنید؛ اما چاره کار خرید از مارکت‌های خارج ایران است. تنها ایرادی که می‌توان به بعضی از این سایت‌ها گرفت درگاه‌های پرداخت آن‌ها است که در این مطلب به طور خلاصه درباره روش‌های خرید از سایت‌های خارجی با کارت شتاب توضیح داده شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان شرکت بازرگانی سپاهان همراه به نشانی اینترنتی www.sepahanhamrah.com که دارای سابقه ای طولانی در این زمینه است تماس گرفته و از آن ها مشاوره رایگان بگیرید و از خدمات آن ها استفاده نمایید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 3,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.