پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

تورهای پرطرفدار اروپا | آشنایی با سه کشور محبوب اروپایی

سفر به اروپا و اخذ ویزای شنگن همواره از اهداف ما ایرانی ها بوده است، به همین منظور آژانس هواپیمایی آیشم با ارائه تورهای لوکس اروپایی و خدماتی بی نظیر درصدد به اجرا در آوردن بسیاری از این اهداف است، تورهای ایتالیا، اسپانیا و یونان از تورهای پر فروش آژانس آیشم است که در تمام فصول سال اجرا میشود و قیمت های مناسب و هتلهای متنوعی پکیج های این تورهای مسافرتی به مسافران عزیز ارائه می گردد. برای آشنایی مختصر با این سه کشور محبوب اروپایی در ادامه  توضیحی کوتاه خواهیم داشت.

Louvre Museum paris - سه کشور محبوب اروپایی

تور اسپانیا

کشور اسپانیا که شبه جزیره ایبری را با کشور پرتغال شریک میباشد در سواحل غربی دریای مدیترانه قرار گرفته است شاید دانستن این امر برایتان جالب باشد که کشور اسپانیا سومین کشوری است که دارای بیشترین تعداد میراث جهانی یونسکو بعد از ایتالیا و چین می باشد. اسپانیایی یکی ار توریستی ترین کشورهای اروپاست.

سبک زندگی آرام و ریلکس مردم آن، فرهنگ غذایی متنوع و جذاب و موسیقی محلی و فستیوال های هیجان انگیزی که در این کشور برگزار میشود تور اسپتانیا را سر دسته ی تورهای پرطرفدار تورهای دنیا کرده است. یکی از مهم ترین ویژگی های کشور اسپانیا که برای گردشگران زیادی هیجان انگیز است سواحل آن می باشد.

کلیسای ساگرادا فامیلیا، پارک گوئل، مجموعه ی الهمرا را در بازدید از بارسلونا از دست ندهید همینطور جزیره ی ایبیزا (Ibiza) و تنریف (Tenerife) که یک تعطیلات رویایی را برای شما به ارمغان می آورد.

پایتخت کشور اسپانیا شهر مرکزی مادرید است شهری با خیابان های زیبا و پارک های مشهور که فرهنگ اروپا را به نمایش گذاشته است مملو از آثار باستانی دیدنی که ارزش دیدن را دارند پس بازید از شهر مادرید را در تور اسپانیا از دست ندهید.

تور ایتالیا

کشور ایتالیا دارای یکی از بلندترین خطوط ساحلی دریای مدیترانه می باشد. امروزه کشور ایتالیا به عنوان یکی از فرهنگی ترین و اقتصادی ترین کشورهای پیشرفته ی اروپایی به حساب می آید در بین تورهای اروپایی بازدید از هشتمین اقتصاد دنیا بسیار هیجان انگیز است. شهر رم پایتخت زیبا و دوست داشتنی ایتالیا است که آثار هنری از سه هزار سال قبل به نمایش گذاشته است.

 

بقایای تاریخی ارزشمدی همچون کولسئوم و انجمن رومی قدرت امپراطوری گذشته ی رم را به نمایش می گذراد. اگر تا به حال رویای دیدن شهر واتیکان را در سر داشته اید پس مقصد درستی را انتخاب کرده اید.

 

شهر رم مرکز تاریخی کشور ایتالیا است اما اگر در تور ایتالیا هستید از نوش جان کردن وعده های غذایی بین المللی، خوش طعم، بی نظیر و معروف ایتالیایی غافل نشوید. بدون شک یکی از بی نظیرترین غذاهای زندگی را امتحان کرده اید درسفر به ایتالیا از بازدید از هرکولانیوم و جزیره ی البا و پارک ملی گرند و کلیسای سنت ماریا در میلان غافل نشوید.

 

St. Peter's Basilica

 

تور یونان

کشور یونان کشوری در اروپای جنوبی است که پایتخت دیدنی آن آتن نام دارد شهر آتن همینطور به عنوان پایتخت تمدن غربی به حساب می آید جالب است بدانید که از یونان با نام چهار راه اروپا نیز یاد میشود چراکه در میانه ی آسیا اروپا آفریقا قرار گرفته است.

 

بازدید از کشور یونان برای همه ی افراد و با هر سنی میتوانند یکی از به یاد ماندنی ترین مقاصد باشد زیرا کشور یونان زادگاه دموکراسی فلسفه ی غرب ادبیات غربی و علوم سیاسی و همینطور قوانین خاص ریاضی است. اولین شواهد حضور انسان در کشور یونان به ۲۷۰ هزار سال قبل از میلاد مسیح بر میگردد که همین ارقام جذابیت ویژه ای به تور یونان اضافه میکند.

 

در شهر آتن بازدید از آکروپلیس پارتنون و موزه ی آکروپلیس غافل نشوید اگر در تور یونان به سر میبرید بازدید از جزیره های حیرت انگیز آن را به نام سنتورینی، میکونوس و هراکلیون را در برنامه سفر خود قرار دهید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 4, میانگین امتیاز: 4,50 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.