جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

تزیین هندوانه به شکل دایناسور

 

دوستای گرامی کم کم آذرماه به پایان می رسه و به شب زیبای یلدا نزدیک می شیم. فک کردم بد نباشه یک سری آموزش تزیین هندوانه و میوه آرایی رو برای علاقمندان به این هنر بذارم. بنابراین از امروز، روزی یک آموزش و ایده برای سفره آرایی شب یلدا تقدیمتون میشه.  امیدوارم خوشتون بیاد ..

و اینم یازدهمین ایده جالب برای تزئین هندوانه

هندوانه شب یلدا,تزیین هندوانه شب یلدا,تزیین هندوانه,تزیین هندوانه یلدا, انواع تزیین هندوانه شب چله, میوه آرایی شب چله, میوه آرایی شب یلدا, آموزش میوه آرایی۱- هندوانه را بشویید و یک لایه به ضخامت نیم سانتی متر را از کف هندوانه ببرید و جدا کنید تا سر جای خود صاف بایستد.
۲- با یک خودکار نقش دهان را طبق عکس در بیاورید. دهان را بیش از حد بزرگ نکشید تا مقدار کافی پوست متصل باقی بماند تا قسمت بالایی سر را نگه دارد.
۳- دهان را ببرید و این قسمت را از میوه خالی کنید. مواظب باشید فک کوسه ترک بر ندارد. ابتدا قسمت بالایی را خالی کنید که وزن روی پایه کمتر شود. یک تکه ی بزرگ هندوانه ی زرد داخل دهان قرار دهید تا آن را باز نگه دارد و وزن قسمت بالایی سر را تحمل کند. مواظب باشید دهان را بیش از حد باز نکنید که پوست ترک بردارد.

 

تزئین هندوانه به شکل دایناسور۴- ابرو ها و سوراخ های بینی را از داخل پوست باقیمانده در بیاورید. ابروها را به شکل هلالی و سوراخ های بینی را به شکل قطره اشک برعکس در بیاورید. با استفاده از چاقوی چنل روی ابروها و داخل سوراخ های بینی طرح درست کنید. برای ایده گرفتن به عکس مراجعه کنید.
۵- حفره ی چشم ها را با یک اسکوپ کوچک خالی کنید و تا انتهای عمق پوسته پیش بروید. ابروها و سوراخ های بینی را با چسب تفنگی یا خلال دندان به سر بچسبانید.
۶- با استفاده از یک خربزه یا میوه ی رنگی دیگر و گوشت هندوانه ای که از داخل دهان دایناسور خارج کرده اید تکه های مثلثی شکل درست کنید که شبیه به دندان هایی تیز بشود. تکه های لقمه ای میوه را داخل دهان بریزید و دور تکه هندوانه ای که دهان را باز نگه داشته است پر کنید.
۷- در حالیکه مواظب نوک تیز سیخ ها یا خلال دندان ها هستید،‌آنها را به طول های مختلف برش دهید و بالا و پایین دهان را با فرو کردن آنها در پوست هندوانه پر کنید. آنها به را به شکلی بگذارید که نوک تیز آن رو به بیرون باشد.

نکته احتیاطی:

سیخ های نوک تیز خیلی تیز هستند. مواظب باشید که میهمان ها به خصوص بچه ها با استفاده از یک چنگال بلند میوه را بردارند تا دستشان به نوک تیز سیخ ها نخورد. شاید بخواهید یک قسمت دهان را از دندان های نوک تیز خالی بگذارید تا راحت تر بشود میوه را برداشت.

منبع این آموزشwatermelon.org
فودسوران

 

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 3, میانگین امتیاز: 5,00 از 5)
Loading...