شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

بیمه شخص ثالث کدام شرکت ها به صرفه تر است؟

بیمه شخص ثالث یک بیمه اجباری برای تمامی وسائل نقلیه موتوری به شمار می رود و دارندگان وسائل نقلیه، باید این بیمه را برای خودرو، موتور سیکلت و هر نوع وسیله نقلیه دیگری خریداری کنند. در سال های اخیر با توجه به افزایش قیمت بیمه شخص ثالث، افراد برای خرید این بیمه با چالش های زیادی روبرو شده اند و اکثر مالکان وسائل نقلیه همواره به دنبال بیمه های با قیمت مناسب می گردند. از این رو بهتر است افراد از قیمت بیمه شخص ثالث در شرکت های بیمه ای مختلف مطلع شده و بهترین انتخاب را از بین آن ها داشته باشند.

بیمه شخص ثالث کدام شرکت ها به صرفه تر است؟

بهترین بیمه شخص ثالث

داشتن بیمه شخص ثالث برای رانندگان بسیار مهم و حیاتی می باشد، آن هم نه فقط به خاطر اجباری بوددن این بیمه، بلکه به این دلیل که بیمه شخص ثالث، هزینه های مربوط به خسارات جانی و مالی افراد را در تصادفات جاده ای تقبل می کند. بهترین بیمه شخص ثالث برای وسائل نقلیه، بیمه ای است که یک سری خدمات و شرایط را داشته باشد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  • ارائه خدمات مختلفی از قبیل قابلیت خرید و یا تمدید آنلاین بیمه
  • ارائه بیمه شخص ثالث مدت دار
  • امکان پرداخت سیار
  • داشتن سقف پوشش مناسب تعهدات مالی

به صرفه ترین بیمه شخص ثالت

برخی از افراد بر این باورند که به صرفه ترین بیمه شخص ثالث، ارزان ترین آن است. اما باید بگوییم صرفا اجباری بودن بیمه شخص ثالث و اعمال جریمه های قانونی در صورت نداشتن آن، نباید سبب شود، افراد شرکت بیمه نادرستی را انتخاب کنند. در حالت کلی به صرفه بودن بیمه شخص ثالث به این معنی است که یا بیمه نامه دارای تخفیفی مناسبی باشد و یا شرایط پرداخت بهتری داشته باشد. نا گفته نماند که می توان با حذف پوشش های بیمه ای اضافی، در خرید بیمه، بیمه نامه به صرفه تری داشت. در حال حاضر تمام شرکت های بیمه ای تنها تخفیفی که به بیمه شخص ثالث (البته به جز تخفیف عدم خسارت) ارائه می دهند ۲.۵ درصد می باشد. برخی از شرکت های بیمه ای همچون بیمه ایران، این تخفیف را ارائه نمی دهند.

رانندگان وسائل نقلیه برای خرید بیمه شخص ثالث، باید نیاز های خود را بررسی کرده و شرایط مورد نیاز خود را ارزیابی نمایند تا ببینند، چه پوشش بیمه ای متناسب با نیاز آن ها می باشد. به طور مثال برخی افراد در نظر دارند، پوشش مالی بیمه نامه خود را بالا ببرند که شرکت های اندکی این پوشش را ارائه می دهند.

 

از این رو افراد باید ابتدا ببینند، هدفشان از بیمه خودرو چیست و چه نیاز هایی دارند. برای استعلام بیمه شخص ثالث و مقایسه انواع بیمه ها با یکدیگر و انتخاب یک بیمه متناسب و به صرفه می توانید به سایت بیمه بازار مراجعه کنید و ارزان ترین بیمه را انتخاب نمایید.

بهترین شرکت هایی که بیمه شخص ثالث ارائه می دهند کدام اند؟

در انتخاب بهترین بیمه شخص ثالث، فاکتور های متعددی تاثیر گذار هستند، که از جمله آن ها می توان به خدمات پشتیبانی بهتر، دریافت خسارت سریع تر و صدور بیمه نامه آسان تر اشاره نمود. قطعا فقط یک شرکت بیمه نمی تواند محبوب ترین بیمه باشد و هر یک از شرکت های بیمه ای که موارد ذکر شده را دارا باشند، می توانند در دسته بهترین شرکت های بیمه در ارائه بیمه شخص ثالث قرار گیرند. طبق نظرسنجی هایی که در مورد شرکت های بیمه ای مختلف در ارائه بیمه شخص ثالث به عمل آمده، بیمه هایی همچون بیمه آسیا، بیمه دانا، بیمه سرمد، بیمه پاسارگاد و بیمه ایران از بهترین شرکت های بیمه ای به شمار می روند. خرید بیمه آسیا و سایر بیمه هایی که به آن ها اشاره شد می تواند برای افراد مفید باشد، چرا که جزو بهترین شرکت های بیمه ای به شمار می روند.

پوشش دهی بیمه شخص ثالث چقدر است؟

با خرید بیمه شخص ثالث در سال جاری هزینه های مربوط به خسارات مالی تا سقف ۱۱ میلیون تومان جبران می شود، اما بهتر است شخص بیمه گزار پوشش مالی بیمه ثالث را با پرداخت اندکی حق بیمه بیشتر بالا ببرد. این به نفع خود بیمه گزار است، چرا که مبلغی که به عنوان حق بیمه پرداخت می کند بسیار کم تر از مبلغ خسارتی است که ممکن است در تصادف با یک خودروی گران قیمت ایجاد شود. به طور کلی سقف پوشش مالی بیمه شخص ثالث در شرکت های بیمه ای مختلف متفاوت است و برای اطلاع از این مسئله باید به سایت مربوط به شرکت های بیمه مراجعه کنید.

ارزان ترین بیمه شخص ثالث را کدام شرکت ارائه می دهد؟

نرخ بیمه شخص ثالث مربوط به شرکت های مختلف بیمه ای در حداقل تعهدات با هم برابر است. زمانی نرخ بیمه ها متفاوت می شود که بیمه گزاران بخواهند پوشش تعهدات مالی بیمه شخص ثالث خودروشان را افزایش دهند. در این صورت نرخ نهایی بیمه متفاوت خواهد بود. برای این که بتوانید به آسانی بیمه های شخص ثالث مختلف را با هم مقایسه کنید و استعلام قیمت بگیرید، می توانید به سایت بیمه بازار مراجعه کنید. ارزان ترین و به صرفه ترین بیمه های شخص ثالث در حال حاضر از طریق شرکت های بیمه رازی، بیمه تعاون، بیمه نوین، بیمه پاسارگاد و بیمه آرمان ارائه می شوند. در بیمه بازار همچنین می توانید برای دریافت بیمه بیکاری اقدام نمایید.

عوامل تاثیر گذار در خرید ارزان ترین بیمه شخص ثالث کدام اند؟

همان طور که به آن اشاره شد نرخ بیمه شخص ثالث خودرو ها به عوامل مختلفی بستگی دارد و هر راننده ای بسته به نیاز هایی که از بیمه انتظار دارد، باید نرخ بیمه مشخصی را پرداخت کند. در ادامه به معرفی فاکتور های موثر در نرخ بیمه شخص ثالث می پردازیم:

  • تخفیف شرکت های بیمه
  • مدت اعتبار بیمه نامه شخص ثالث
  • تخفیف بیمه نامه
  • کاربری خودرو
  • سال تولید خودرو
  • میزان تخلفات خودرو
  • تعداد سیلندر خودرو
این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 3,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.