جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
×

بهترین هتل های مشهد نزدیک به حرم

پیش از آنکه به مشهد که دارای تنوع بسیار در هتل است سفر کنید، لازم است ابتدا مقدمات سفر را با انتخاب بهترین هتل مشهد فراهم نمایید. چرا این موضوع آنقدر مهم است؟ فرض کنید هتل الماس مشهد را به صورت آسان و اینترنتی رزرو کرده اید. سفر شما آغاز شده و هربار به جای آنکه با کلی خستگی از زیارت و تفریح به هتلی بی کیفیت برگردید، با هتلی تمیز و جذاب در فاصله ی نزدیک به حرم از انتخاب خود احساس رضایت نمایید. بنابراین بهتر است اقامت خود را جدی بگیرید تا کیفیت سفرتان افزایش یابد. در ادامه قصد داریم به معرفی بهترین هتل های مشهد به ترتیب ۳ ستاره ۴ ستاره، ۵ ستاره در توریستی ترین شهر ایران بپردازیم. با ما همراه باشید.

بهترین هتل مشهد ۳ ستاره

بهترین هتل های سه ستاره مشهد را زمانی به شما پیشنهاد می کنیم که بودجه ی محدودی به سفرتان اختصاص داده اید و همچنین می خواهید سفری خوب را تجربه نمایید. در ادامه سه مورد از بهترین هتل های سه ستاره ی مشهد را به شما معرفی می کنیم.

هتل جواهر شرق مشهد

این هتل در سال ۱۳۹۳ ساخته شده است و با موقعیت مکانی خوبی که دارد جزو بهترین هتل های مشهد با سه ستاره محسوب می شود. از امکانات عمومی هتل جواهر شرق می توان از جکوزی، چایخانه سنتی، رستوران بام، کافی شاپ، خودپرداز، خشک شویی، خدمات cip، خدمات برای راحتی اقامت معلولین، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه نام برد.

هتل کیان مشهد

هتل کیان مشهد یکی از به صرفه ترین هتل – رستوران است که قابلیت رزرو آنلاین را نیز دارد. این هتل در خیابان امام رضا، امام رضا ۲ واقع شده است و به همین دلیل مسافران آن با صرف کمترین هزینه، خستگی و زمان می توانند به حرم برسند. این هتل دارای انواع اتاق است که در ۷ طبقه واقع شده و دارای امکاناتی مانند سرویس خواب، یخچال، روم سرویس، تلویزیون، مبلمان، سیستم تهویه، اینترنت بی سیم رایگان، چای ساز، مینی بار با هزینه و سیستم سرمایشی و گرمایشی است. البته این ها فقط امکانات داخل اتاق ها هستند.

هتل سهند مشهد

این هتل نیز از هتل های نزدیک به حرم است که امکاناتی مانند رستوران با غذای عالی، کافی شاپ لوکس، قهوه خانه و اتاق هایی راحت را برای مسافرانش تدارک دیده است. هتل سهند در خیابان امام رضا، امام رضا ۲، کوچه ی کربلا واقع شده است. مسافران به راحتی می توانند از این هتل تا حرم و همچنین دیدنی های مهم مشهد رفت و آمد نمایند و از اقامت در پر شور ترین منطقه ی مشهد لذت ببرند.

بهترین هتل های مشهد با ۴ ستاره

هتل های ۴ ستاره در مشهد هتل هایی لوکس تر از سه ستاره اند که از نظر قیمتی نیز از هتل های ۵ستاره به صرفه ترند. در ادامه ب معرفی بهترین هتل مشهد با چهار ستاره می پردازیم.

هتل الماس مشهد

این هتل از شاخص ترین هتل های ۴ ستاره است که با ۹ طبقه و ۱۶۳ اتاق در مجاورت حرم مطهر واقع شده است. رستوران هتل دارای ویویی عالی از شهر است. در این هتل تمامی مسائل بهداشتی مربوط به کرونا یا کوید ۱۹ رعایت می شود و مسافران می توانند با خیال راحت از تمامی امکانات هتل که بسیارند استفاده نمایند.

هتل رفاه مشهد

از لوکس ترین و بهترین هتل های مشهد می توان به هتل رفاه اشاره نمود که در فاصله ی ۶۰۰ متری با حرم امام رضا قرار دارد که به راحتی بدون وسیله ی نقلیه طی خواهد شد. امکانات این هتل شامل مواردی مانند استخر، سونا، جکوزی، فضای سبز، کافی شاپ، صندوق امانات، اتاق چمدان، تلویزیون در اتاق، سیستم تهویه مناسب، روم سرویس و … می شود.

هتل فردوس مشهد

این هتل با ۱۰ طبقه و ۹۸ اتاق به خوبی توانسته رضایت مسافران را به خود جلب نماید. چرا؟ این هتل از نظر امکانات بسیار غنی است و همچنین تنوع اتاق زیادی شامل یک تخته، دو تخته، دو تخته فولبرد، دو تخته رویال، سه تخته، سوئیت های یک خوابه چهار نفره، اتاق های سه تخته فولبرد و سوئیت یک خوابه چهار نفره رویال در اختیار مسافران قرار می دهد.

بهترین هتل های مشهد ۵ ستاره

اگر می خواهید از سفر به مشهد نهایت لذت را ببرید و تمام امکانات لوکس در اختیارتان قرار گیرد قطعا هتل های پنج ستاره برای شما بهترین هتل محسوب می شوند. برای سفر به مشهد احتمال خیلی زیاد سفر هوایی را انتخاب می نمایید. به شما پیشنهاد می شود که برای انتخابی راحت تر مقاله ی پذیرایی هواپیمایی ماهان را مطالعه نمایید.

هتل قصر طلایی مشهد

هتلی لوکس، در فاصله ی کم از حرم، با حداکثر امکانات! این هتل چیزی کم ندارد. برای اقامتی لوکس در فاصله ای نزدیک به حرم و دسترسی راحت به انواع پاساژها، دیدنی ها و موزه ها می توانید این هتل را انتخاب نمایید. این هتل بیش از ۱۸ مدل اتاق دارد که مسافران با دست باز می توانند هر کدام را به صورت آنلاین رزرو نمایند.

هتل درویشی مشهد از بهترین هتل های مشهد

هتل درویش، هتلی است که با ده سال سابقه که هنوز هم جزو بهترین هتل های نزدیک به حرم در مشهد به حساب می آید. این هتل با ارائه ی خدمات عالی به مسافران داخلی و خارجی توانسته از به یکی از بهترین هتل ها از نظر مسافران تبدیل شوید. تنوع اتاق های این هتل بسیار است به طوری که افراد با سلایق مختلف می توانند از اتاق های هتل درویش مانند امپریال، اتاق عروس و داماد، اتاق آینده، اتاق های فصل، پنت هاوس، دوبلکس مصری، دوبلکس ایرانی و بسیاری اتاق های جذاب دیگر انتخاب نمایند.

هتل مدینه الرضا مشهد

این هتل در سال ۹۲ ساخته شد و آن قدر به حرم نزدیک است که می توانید اتاق های رو به حرم آن را نیز رزرو نمایید. از امکانات اتاق های این هتل ۱۸ طبقه که بیش از ۲۸۰ اتاق دارد می توان به سرویس خواب، روم سرویس، یخچال، تلویزیون، اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار با هزینه، مبلمان، پاور سوئیچ، صندوق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی، شبکه پخش فیلم، تلفن، کمد، سرویس بهداشتی فرنگی اشاره نمود. این هتل همچنین دارای ۴ رستوران و یک کافی شاپ است که نیاز مسافران را برای رفتن به رستوران های دورتر کاملا رفع می کند.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 9, میانگین امتیاز: 3,56 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.