جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
×

برنامه نویس هستی؟ با لتسگویونی اپلای رایگان بگیر

برنامه نویس هستید و تصمیم دارید در خارج به ادامه تحصیل بپردازید؟ اگر قصد ادامه تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر در بهترین دانشگاه های دنیا را دارید، می‌توانید روی طرح اپلای رایگان لتسگویونی حساب کنید.

برنامه نویسی جزو آن دسته از تخصص‌هایی است که تقریبا در تمام دنیا مورد نیاز بوده و کشورهای مختلف حتی اقدام به جذب نیروی کار خارجی ماهر در این حوزه می‌کنند. در سال‌های اخیر شاهد این هستیم که بسیاری از برنامه نویس‌های کشورمان نیز برای رسیدن به فرصت‌های شغلی بهتر و درآمدهای بالاتر، راهی کشورهای دیگر شده‌اند. در همین راستا، مجموعه لتسگویونی یک طرح جذاب را ارائه کرده که از طریق آن برنامه نویس‌ها می‌توانند به صورت رایگان برای دانشگاه‌های خارجی اپلای کنند. در ادامه به بررسی این طرح و مزایای آن می‌پردازیم.

مهاجرت تحصیلی برنامه نویس‌ها

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که با توجه به موقعیت‌های شغلی بسیار خوب برای برنامه نویس‌ها در نقاط مختلف دنیا چرا باید یک برنامه نویس اقدام به مهاجرت تحصیلی کند. اگرچه برخی کشورها هستند که اقدام به جذب نیروی متخصص برنامه نویس بدون توجه به مدرک تحصیلی می‌کنند، اما برای مهاجرت کاری به کشورهای پیشرفته از طریق برنامه نویسی باید حتما مدرک تحصیلی مرتبط با این تخصص را داشته باشید. بهترین راه برای مهاجرت به این کشورها، تحصیل در رشته‌هایی مانند مهندسی کامپیوتر در دانشگاه‌های آنهاست.

به این ترتیب که ابتدا برای گرفتن پذیرش تحصیلی یک دانشگاه در کشور مورد نظرتان درخواست می‌دهید. بعد از گرفتن پذیرش و ویزای تحصیلی کشور مربوطه  وارد آن کشور شده و مدرک تحصیلی خود را در یکی از رشته‌های مرتبط با علوم کامپیوتر می‌گیرید. با داشتن چنین مدرک معتبری و البته تخصص برنامه نویسی که از قبل داشته‌اید، به راحتی می‌توانید یک کار مناسب با درآمد بالا پیدا کنید.

از طرف دیگر، می‌توانید در حین تحصیل از تخصص خود در برنامه نویسی استفاده کرده و با انجام کار پاره وقت، ضمن تامین هزینه‌های تحصیل یک رزومه کاری مناسب هم برای خودتان بسازید.

مهاجرت تحصیلی برای برنامه نویسانی با مدرک مرتبط

مهاجرت تحصیلی حتی برای کسانی که مدرک لیسانس مرتبط با حوزه برنامه نویسی دارند هم مزایای زیادی دارد. زیرا با گرفتن مدرک فوق لیسانس در رشته‌هایی مثل علوم کامپیوتر در دانشگاه‌های معتبر دنیا، می‌توانید به جایگاه‌های شغلی بالاتری از جمله مشاغل مدیریتی در حوزه IT برسید. ضمن اینکه درآمدتان هم به میزان قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد. این در حالیست که با مدرک لیسانس یک دانشگاه ایرانی، پیدا کردن کار مناسب با درآمد بالا کمی مشکل‌تر خواهد بود و در ضمن فرصت کار کردن در پروژه‌ها و جایگاه‌های شغلی رده بالا در کشورهای پیشرفته را از دست خواهید داد.

بازگشت وجه اپلای لتسگویونی برای برنامه نویس ها

اپلای کردن برای دانشگاه‌های خارجی و مهاجرت به این کشورها شامل هزینه‌های مختلفی می‌شود. یکی از این هزینه‌ها مربوط به بررسی درخواست پذیرش تحصیلی متقاضی است. هزینه اپلای یا بررسی درخواست پذیرش بسته به کشورها و دانشگاه‌های مختلف فرق می‌کند اما معمولاً این مبلغ بالای ۱۰۰ دلار است. اگر بخواهید برای چند دانشگاه مختلف اپلای کنید، این هزینه را باید چند مرتبه بپردازید که رقم قابل توجهی می‌شود. لتسگویونی برای راحت‌تر کردن مسیر مهاجرت تحصیلی برنامه نویس‌ها، طرح اپلای رایگان یا Free Apply که با عنوان بازگشت وجه اپلای نیز از آن یاد میشود را در ایران ارائه کرده است.

لتسگویونی یکی از معتبرترین موسسات اعزام دانشجو به خارج است که ارتباطات بین المللی گسترده‌ای دارد و با بسیاری از دانشگاه‌های شناخته شده دنیا همکاری می‌کند. با توجه به همین موضوع، دانشگاه‌های طرف قرارداد لتسگویونی هیچ هزینه‌ای را برای اپلای از متقاضیان معرفی شده از طرف لتسگویونی دریافت نمی‌کنند. این یک فرصت عالی برای برنامه نویسان است تا با خیال راحت بتوانند برای دانشگاه‌های مختلف دنیا درخواست پذیرش بفرستند.

استفاده از طرح اپلای رایگان یا همان بازگشت وجه اپلای لتسگویونی از یک طرف باعث کاهش هزینه‌های شما خواهد شد و از طرف دیگر، دردسرهای مربوط به پرداخت بین المللی را نیز نخواهید داشت. ضمن اینکه شناخت کارشناسان لتسگویونی از دانشگاه‌های طرف قرارداد و ارتباطاتی که از قبل وجود داشته به شما کمک خواهد کرد تا درخواست بهتری و کامل‌تری را ارسال کنید و در نتیجه شانس‌تان برای گرفتن پذیرش بیشتر می‌شود.

اپلای رایگان

دانشگاه‌های فری اپلای لتسگویونی

دانشگاه‌های طرف قرارداد لتسگویونی که خدمات فری اپلای را به برنامه نویس‌ها ارائه می‌کنند، دانشگاه‌هایی از سرتاسر دنیا هستند؛ از کانادا و ایتالیا و مالزی گرفته تا ترکیه و قبرس و چین. در ادامه تعدادی از دانشگاه‌های خارجی مطرح طرف قرارداد لتسگویونی را معرفی می‌کنیم که رشته‌های مرتبط با علوم کامپیوتر را دارند و خدمات مربوط به اپلای رایگان را به برنامه‌نویس‌ها ارائه می‌دهند:

اگر به طور شخصی برای گرفتن پذیرش هر کدام از دانشگاه‌های مذکور اقدام کنید، باید مبلغ قابل توجهی را برای بررسی درخواست پرداخت کنید. اما درخواست از مسیر لتسگویونی باعث خواهد شد تا از امکان فری اپلای دانشگاه استفاده کنید.

لتسگویونی سعی کرده تا با ارائه طرح بازگشت وجه اپلای برای دانشگاه‌های معتبر دنیا، این فرصت را به برنامه نویسان ایرانی بدهد تا با دغدغه مالی کمتری امور مربوط به مهاجرت تحصیلی خود را دنبال کنند. ضمن اینکه کارشناسان این مجموعه در تمام مراحل مهاجرت تحصیلی از درخواست پذیرش تا گرفتن ویزای تحصیلی شما را همراهی خواهند کرد. برای کسب جزئیات طرح فری اپلای می‌توانید با کارشناسان لتسگویونی تماس بگیرید و یا از سایت لتسگویونی بازدید نمایید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 3,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.