جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

انتخاب بهترین جراح بینی در تهران

دانستنی ها درباره انتخاب بهترین جراح بینی در تهران

هنگام عمل جراحی بینی باید انتظار واقع بینانه داشته باشید و نباید انتظار تغییر بسیار غیرمعقولی در چهره خود پس از عمل جراحی بینی داشته باشید ولی می توانید با مشاوره های متعدد و مطالعه فراوان به نتایج مدنظر خود برسید. باید این موضوع را مدنظر قرار دهید که طبیعت مجموعه ای از قانون هاست و هیچ جراحی نمی تواند در یک عمل جراحی و در علم زیباشناختی از قانون های طبیعت فراتر برود.

مهمترین اصل در عمل جراحی بینی انتخاب جراح مجرب و متخصص است که باید با دقت فراوانی صورت بگیرد زیرا عجله در این امر می تواند مشکلات فراوانی را به بار بیاورد.
ممکن است در بررسی های خود برخی از پزشکان روش های متنوع و جدیدی را به شما پیشنهاد کنند و برخی دیگر روش های سنتی و یا حتی برخی از پزشکان از روش های ابداعی خود صحبت کنند در این مواقع این موضوع را مدنظر خود قرار دهید که شما به دنبال بهترین نتیجه هستید نه جدیدترین روش پس بدون تعصب به صورت منطقی تمام جوانب را بررسی نمایید.

ارزیابی تجربه پزشکی

معمولا پزشکی که تجربه بیشتری در جراحی دارد به دلیل آن که تعداد جراحی بیشتری انجام داده است و با موضوعات بیشتری مواجه شده است انتخاب بهتری است ولی باید موضوع مهارت را نیز در نظر بگیریم زیرا ممکن است یک پزشک تازه کار مهارت بسیار بالایی در انجام عمل جراحی داشته باشد و بهترین پزشک ناحیه باشد پس حتما هر دو اصل تجربه و مهارت را با هم ملاک قرار دهید. برخی از پزشکان نوع خاصی از عمل جراحی را برگزیده و در آن خود را به درجات بالا می رسانند این اشخاص فوق تخصص هستند مثلا جراح الف فقط عمل جراحی زیبایی بینی انجام می دهد و بسیار پرمشغله است و توانسته رضایت تعداد زیادی از مشتریان را در یک ناحیه جلب کند و شما می توانید با در نظرگرفتن معیارهای خود این شخص را به طور کامل ارزیابی کنید.
هرگز خجالت نکشید و از پزشک مورد نظر خود درباره هزینه جراحی بینی و جراحی هایی که انجام داده است سوال بپرسید و همچنین از پرسنل وی نیز می توانید سوال کنید و اگر دوگانگی و شک در صحبت های آن ها دیدید بیشتر بررسی کنید و در صورت لزوم به سراغ پزشک بعدی بروید.

جراحی بینی قبل و بعد از عمل زیبایی

جمع آوری اطلاعات در جلسات مشاوره متعدد
بهترین انتخاب فقط با بررسی های فراوان بوجود می آید به شما پیشنهاد می کنیم یک لیست از بهترین جراح های زیبایی بینی مدنظر خود و معرفی شده از دیگران تهیه نمایید و برای مشاوره نزد هرکدام برید و شرایط و اطلاعات آن ها را بسنجید. شاید انجام این کار وقت زیادی از شما بگیرد ولی در نهایت نتیجه بهتری بدست خواهید آورد.

ارزیابی تصاویر قبل و بعد جراحی پزشک
تصاویر قبل و بعد عمل های جراحی پزشک مورد نظر می توانند وسیله ارزیابی بسیارمناسبی برای انتخاب جراح باشند. نگهداری و جمع آوری این عکس ها به صورت سازمان یافته کار دشواری است بنابراین باید به موسسه ها و مراکزی که این کار را انجا می دهند یک امتیاز مثبت بدهید. حتما به این تصاویر دقت نمایید زیرا ممکن است موردی مشابه خود را ببینید و در این مشاهدات باید به دیدگاه زیبایی شناختی جراح را با دیدگاه خود بسنجید و با دیدگاه خود مقایسه نمایید و هر آنچه را که می خواهید به صورت کامل به جراح توضیح دهید. در هنگام مشاهده عکس های مطمئن شوید که عکس ها مطعلق به جراح مورد نظر است حتی می توانید این را از ایشان بپرسید تا اطمینان کامل حاصل کنید.
در صورت وجود امکانات از پزشک بخواهید با ابزارهای گرافیکی تصویر شما را پس از عمل جراحی شبیه سازی کند و به شما نشان دهد تا با دید بهتری تصمیم نهایی را بگیرید.

قبل و بعد از عمل بینی آقایان

صحبت با کسانی که سابقه جراحی را داشته اند
می توانید در مطب از بیمارانی که نزد پزشک جراحی انجام داده اند از رضایت عمل سوال کنید همچنین در برخی از موارد کارمندان مرکز مربوطه سابقه جراحی پیش پزشک مربوطه را داشته اند که در این موارد اغلب پزشک قابل اطمینان تر است زیرا کسی که در بلندمدت کار ایشان را دیده ایشان را تایید نموده است.
ارتباط خوب با پزشک و کارمندان
یکی دیگر از موضوعاتی که می تواند رو یانتخاب شما تاثیر بگذارد رفتار جراح و کارمندان وی است باید این موضوع را ملاک قرار دهید که آیا آن ها به شما به چشم یک بیمار نگاه می کنند یا اینکه با مهربانی احترام زیادی برای شما قائل هستند در صورتی که حس خوبی از آن ها دریافت نکردید یا درباره موضوعاتی توضیحات کافی را به شما ارائه ندادند پیشنهاد می کنیم از مرکز مربوطه خارج شوید و به سراغ نفر بعدی در لیست خود بروید.
ظاهر مرکز و نظم و انسجام امور را نیز به خوبی مدنظر قرار دهید سعی کنید پزشک و مرکزی را انتخاب نمایید که مدارک و قیمت عمل بینی را به طور شفاف به شما ارائه دهند.

دکتر حامد عباسی جراح پلاستیک بینی و صورت

تصمیم گیری بزرگ
در انتها به لحظه ای خواهید رسید که باید انتخاب نهایی را انجام دهید. جراح موسسه و امکانات آن ها که در لیست شما از همه ایده آل تر هستند را انتخاب نمایید و اگر یک جراح با معیارهای شما هماهنگی دارد دیگر وقت را تلف نکنید و در تمامی مراحل این موضوع را موردتوجه قرار دهید که صورت و پول برای شماست و این شما هستنید که باید انتخاب کنید و عواقب احتمالی آن را بپذیرید پس نگذارید نظرات دیگران به شما تحمیل گردد.
در شهرهای بزرگ مثل تهران برای انتخاب بهترین جراح بینی در تهران زیاد با مشکلی مواجه نخواهید شد ولی در شهرهای کوچک تر کار سخت تری را خواهید داشت.

 

جهت مشاوره میتوانید با دکتر حامد عباسی در تماس باشید

نشانی مطب : تهران، خیابان ولی عصر، نرسیده به میدان تجریش، باغ فردوس، نبش خیابان طوس، برج فردوس، طبقه چهارم، واحد ۱۹.

تلفن های تماس: ۲۲۷۳۱۹۱۲

۲۲۷۵۱۸۲۷ – ۰۹۱۲۰۷۴۶۷۱۲

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 3, میانگین امتیاز: 4,67 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.