پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

چرا بهتر است به جای خرید سرویس آشپزخانه، آموزش سرویس آشپزخانه را یاد بگیریم؟

خانم ها میدانند که قلب خانه، آشپزخانه است و آنها همیشه دوست دارند آشپزخانه زیبایی را داشته باشند. اصولا خانم های خانه دار بیشترین زمان خود را در طول روز در آشپزخانه سپری می کنند بنابراین باید سعی کنیم با داشتن یک طراحی مناسب و دکوراسیونی خوب آشپزخانه را به محیطی تبدیل کنیم که با حضور در آنجا احساس راحتی به آن ها و سایر افراد منتقل شود. با توجه به این که بیشتر خانه ها، واحد های آپارتمانی هستند و فضای کافی برای ایجاد دکوراسیون منحصر به فردی وجود ندارد ما سعی کردیم در این مقاله نکاتی را جمع آوری کنیم که شما بتوانید با آموزش و یادگیری درست و مناسب ساده ترین وسایل طراحی و دکوراسیون خاص و زیبایی را برای آشپزخانه ایجاد کنید. پس تا انتهای مطلب با هنرداری همراه باشید  چون یک سوپرایز خیلی خوب برای شما داریم.

ضرورت داشتن سرویس آشپزخانه

آشپزخانه به عنوان قلب هر خانه، جایگاه ویژه ای را در دکوراسیون داخلی منزل به خود اختصاص می دهد. اما با کمی دقت در مورد اشیا و کالاهای چیده شده در دکور و قفسه های آن متوجه می شوید، که اغلب آن ها جنسی سفت و سخت دارند و سرویس پارچه ای آشپزخانه تنها گزینه ای است که لمس نرمی را برای این مکان به ارمغان آورده و با لطافت، ظرافت و طرح و رنگ زیبای خود، باعث ایجاد تعادل ، شور و نشاط و حسی گرم و دوست داشتنی برای این فضا می شود. استفاده از سرویس پارچه ای آشپزخانه یک روش بسیار آسان، ارزان و معقول برای ایجاد تغییر و حال و هوای جدید برای هر آشپزخانه محسوب می شود.

آموزش سرویس آشپزخانه

آشپزخانه خود را تمیز و مرتب نگه دارید.

سعی داشته باشید آشپزخانه خود را تمیز و مرتب نگه دارید؛ مرتب و تمیز بودن آشپزخانه در زیبایی و جلوه آشپزخانه بسیار مهم است; پس در نتیجه به فکر نظافت و مرتب سازی آشپزخانه خود باشید.

قیمت سرویس آشپزخانه عروس

قیمت سرویس های آشپزخانه، متناسب با جنس و کیفیت پارچه، کیفیت دوخت و لایه نسوز داخلی متفاوت است. بصورت کلی یک سرویس آشپزخانه کامل عروس حدود ۴۰۰ هزار تومان تا ۹۰۰ هزار تومان برای شما هزینه خواهد داشت.

سرویس پارچه ای آشپزخانه

سرویس پارچه ای آشپزخانه در طرح و رنگ های متنوع می باشد، سرویس پارچه ای آشپزخانه از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار می باشد این سرویس ها متناسب با انواع سلایق مختلف طراحی شده و امکان انتخاب چند گزینه ای در رنگ بندی سرویس آشپزخانه پارچه ای را دارد. می توانید از اجاق گازهای رو کابینتی استفاده نمایید.

ضروری ترین اقلام سرویس پارچه ای آشپزخانه کدامند؟

از مهم ترین اجزای این سرویس می توان به دم کنی، دستگیره، دستمال و پیش بند اشاره کرد که از سال های دور رسم بر این بوده که مادران آن ها را دوخته و بر روی جهیزیه دختر خود بگذارند، سایر اقلام بیشتر جنبه تزئینی داشته و کاربرد بیشتر آن ها در ایجاد احساس لطافت و زیبایی در آشپزخانه می باشد.

آموزش سرویس آشپزخانه

برای انتخاب پارچه سرویس آشپزخانه به چه چیزی توجه کنیم؟

برای انتخاب یک پارچه مناسب سرویس آشپزخانه آن را به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری برای خودتان در نظر بگیرید. برای انتخاب یک پارچه باید بدانید که از آن پارچه چه انتظاری دارید. مثلاً برای دستکش‌های فر باید در نظر بگیرید که آن‌ها مدام در برابر وسایل گرم قرار می‌گیرند پس باید پارچه‌ای را در نظر بگیرید که بسته به موادی که ساخته‌شده بتوانند گرمای خیلی زیادی را تحمل کند. همچنین مقاوم در برابر انتقال رطوبت باشد.

انتخاب طرح و رنگ برای پارچه سرویس آشپزخانه

انتخاب رنگ‌های مناسب بسیار مهم است زیرا هر نقش و طرح کاربرد متفاوتی دارد. علاوه بر آن لازم است مقاومت در برابر شستشو را نیز در هنگام خرید پارچه در نظر بگیرید. رنگ و طرح پارچه در احساسات شما در آشپزخانه نیز نقش دارند.

اگر آشپزخانه را جایی برای آشپزی با آرامش می‌خواهید از رنگ‌های سرد مانند آبی، سبز و بنفش استفاده کنید. طرح پارچه نیز به اندازه رنگ آن بسیار موثر است. البته برای شناسایی رنگ ها و پارچه های مناسب نیاز به مشاوره و راهنمایی است که هنرداری این امکان را فراهم کرده تا مربیان هنری بتوانند در این زمینه کمک بسیار زیادی به علاقه مندان به هنر بکنند.

آموزش سرویس آشپزخانه

چرا باید آموزش سرویس آشپزخانه را یاد بگیریم؟

باتوجه به سلیقه های مختلف در زیباتر کردن محیط آشپزخانه و همچنین وجود انواع مدل های مختلف از سرویس های آشپزخانه و قیمت های بالای این محصول، خانم های هنرمندی که علاقه مند به خیاطی و دوخت سرویس آشپزخانه هستند می توانند خود دست به کار شوند، لذا پیشنهاد می شود با یادگیری آموزش سرویس های آشپزخانه هم بهترین مدل ها و شیک ترین محصولات سرویس را یادبگیرند و درست کنند و هم بتوانند یک کسب درآمد بسیار راحت و پرسودی را از راه فراگیری این آموزش بدست آورند و در منزل برای خود شغل ایجاد کنند.

کجا و به چه صورت آموزش سرویس آشپزخانه را خریداری کنیم؟

همانطور که می دانید امروزه به راحتی می توان با استفاده از شرکت در کلاس های آنلاین و بصورت مجازی در هر زمینه ای آموزش ببینید، بنابراین هنرداری این امکان را فراهم کرده تا افرادی که به هنرهای مختلف علاقه دارند و شرایط شرکت در کلاس های حضوری را ندارند بتوانند بصورت مجازی آموزش های مورد علاقه خود را از طریق سایت هنرداری خریداری کنند که یکی از این هنرها، آموزش دوخت سرویس آشپزخانه است.

اگر دوست دارید بدون هزینه های زیاد این هنر رو یاد بگیرید هنرداری این امکان را فراهم کرده است. توی این آموزش بیش از ۵۰ مدل مختلف وسایل سرویس آشپزخانه بصورت کامل و با توضیحات دقیق بصورت فیلم آموزش داده ش که قسمت اول آموزش برای آشنایی بیشتر شما با این هنر بصورت رایگان داخل سایت قرار گرفته است.

لوازم مورد نیاز هر مدل به همراه الگو در آموزش قرار گرفته، همچنین رفع اشکال بصورت کامل انجام می شود و برای مشاهده فیلم ها علاوه بر سایت، در کانال تلگرامی آموزش نیز عضو می شوید.

برای خرید این هنر می توانید از طریق همین لینک آموزش دوخت سرویس آشپزخانه وارد سایت هنرداری شوید و خرید دوره را انجام دهید و یا به پشتیبان هنرداری پیام دهید و خرید خودتون رو ثبت کنید.

آموزش سرویس آشپزخانه

لیست آموزش های این دوره:

گل پنج پرباکس (مدل چهارگوش، مدل گرد)جاسوزنی
دستکش فردستگیره (پروانه، قلبی، مربعی، کاپ‌کیک)دستگیره(فرفره، یخچال، قابلمه چدنی)
دمکنی ( طرح هلال، قوری، مدل چهارپر)کاور قابلمهجاکبریتی طرح گلابی
کیسه(سبزی، حبوبات، نان)جانماز جیبیدر پوش شیشه مربا
کاور قیچیکاور اتوحوله آشپزخانه
جا یادداشتی طرح جغدسفره پاک کنکاور سیخ کباب
زیر قابلمهنمگیرکیسه خرید جمعشو
پیشبند (ساده، مدل دار)رو انداز وسایل برقی

هنرداری فقط مختص یک هنر نیست، بلکه تمامی آموزش هایی که در زمینه هنری وجود دارند توسط هنرداری برای علاقه مندان فراهم شده

یکی از دیگر از آموزش های پرطرفدار و درآمدزایی که در وبسایت قرارگرفته، آموزش دوخت سیسمونی نوزاد است که از طریق همین لینک آموزش دوخت سیسمونی نوزاد را می توانید از سایت هنرداری خرید کنید.

و سوپرایز هنرداری برای شما عزیزانی که به هنر و آموزش های هنری علاقه دارید، آموزش رایگان نقاشی سیاه قلم چهره است که برای مشاهده این آموزش تخصصی، کافیه از طریق همین لینک آموزش طراحی و نحوه سایه زدن چهره، وارد سایت هنرداری شوید و بصورت کاملاً رایگان این آموزش جامع را مشاهده کنید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 11, میانگین امتیاز: 4,64 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.