پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

ابروهای پر و طبیعی را با این سبک آرایش تجربه کنید

داشتن ابروهای پر و طبیعی فقط یک مد روز نیست، بلکه مدل ابروی پر باعث می شود، چهره شما جوانتر به نظر برسد. اگر مدل ابروهایتان به طور طبیعی ضخیم و پرپشت نیست یا هنگام ابرو برداشتن اشتباه کرده اید و آنها را بیش از حد باریک کرده اید و می خواهید ابروی طبیعی داشته باشید، می توانید با رعایت چند نکته ظریف به این هدف برسید.

 

داشتن ابروهای پر و طبیعی

چگونه ابروهای پر و طبیعی داشته باشیم ؟

پیش از هر چیز باید بدانید کدام محصول آرایش ابرو مورد نیازتان است پس از انتخاب محصول صحیح، نوبت به انتخاب رنگ می رسد. این مرحله شاید سخت تر باشد، پیدا کردن رنگی که به بهترین شکل بتواند ابروهای شما را طبیعی نشان دهد شاید کمی دشوار باشد.

رنگی را انتخاب کنید که خیلی شبیه به رنگ واقعی ابرویتان است. قانونی که برای بسیاری از افراد کارساز بوده است انتخاب رنگی بوده که یک درجه از رنگ موها روشن تر است.

اگر رنگ مو قهوه ای سوخته است برای ابروها یک درجه از آن روشن تر را انتخاب کنید و اگر موهای بلوند دارید یک درجه تیره تر از موهایتان را در نظر بگیرید که بتواند روی ابرو خودش را بهتر نشان دهد.

اگر باز هم نتوانستید به نتیجه برسید، در صورتیکه محصولی که می خواهید خریداری کنید تستر دارد، رنگ مورد نظرتان را روی یکی از ابروها امتحان کنید، از خودتان عکس بگیرید و با توجه به آنچه در عکس می بینید انتخاب کنید که کدام رنگ را می خواهید.

نکته : بسیاری از محصولات ابرو که در رنگ های تیره قهوه ای هستند کمی طیف رنگی قرمز داخلشان است که برای بسیاری از افراد مناسب نیست، بهتر است رنگهایی را انتخاب کنید که تناژ رنگ خاکستری دارند تا نتیجه طبیعی تر و بهترشود.

پس از انتخاب محصول برای داشتن ابروهای پر و طبیعی دست به کار شوید.

 

مرحله اول : ابروها را به سمت بالا شانه بزنید

با شانه ابرو، ابروهایتان را رو به بالا شانه بزنید. این کار جاهای خالی داخل ابرو را نمایان می کند و شما متوجه می شوید کجاها در ابرویتان کم مو است و باید آن را پر کنید. در صورتیکه ابروهایتان بلند است کمی آنها را قیچی کنید تا مرتب شود.

مرحله دوم : ابروها را پر کنید

با توجه به حالت طبیعی ابروها، با محصول ابرویی که خریداری کرده اید داخل ابروهایتان را بکشید و پر کنید. این کار را به آرامی و سبک انجام دهید که هم ابروی طبیعی تر و هم خیلی پررنگ نشود.

مرحله سوم : شانه زدن و اصلاح کار انجام شده

شما پس از اینکه داخل ابروهایتان را پر کردید متوجه ایرادهای احتمالی کارتان خواهید شد. برای بار آخر ابروها را رو به بالا شانه بزنید تا اگر جایی خالی باقی مانده، آن را نیز پر کنید. بعد ابروها را به حالت اول بازگردانید، برای اینکه ببینید چقدر ابروهایتان را به درستی و شبیه به هم کشیده اید نیاز است چند قدم از آینه فاصله بگیرید و آنها را از فاصله دورتر ببینید تا اگر ایرادی دارد برطرف کنید. البته این را نیز در نظر داشته باشید که ابروها قرار نیست دقیقا یک شکل باشند و فقط باید به اندازه کافی شبیه به هم کشیده شده باشند.

مرحله چهارم : ژل بزنید

وقتی به مدل ابروی مورد نظرتان رسیدید برای اینکه حالت ابروها تثبیت شوند مقدار کمی ژل داخل ابروهایتان شانه کنید. نحوه شانه زدن نیز مهم است. باید ابروها رو به بالا شانه شوند تا پرپشت تر به نظر برسند.

 

 

منبع:بانوی شهر

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 11, میانگین امتیاز: 4,73 از 5)
Loading...