چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

۵ معیار مهم انتخاب کلینیک دندانپزشکی

در چند دهه اخیر بیشتر مردم اهمیت زیادی به سلامتی خود و افراد خانواده می‌دهند. از طرفی اهمیت زیبایی در کنار سلامتی به چالشی برای اغلب افراد تبدیل شده است.

علم پزشکی ثابت کرده عملکرد صحیح هر کدام از اعضای بدن به زیبایی و سلامت دیگر اندام‌ها کمک می‌کند. در این بین برخی اعضاء مانند دندان‌ها تاثیر بیشتری بر سلامتی دارند.

تغذیه صحیح، نقشی کلیدی در تندرستی دارد و این امر در سایه داشتن دندان‌هایی سالم امکان‌پذیر است. در کنار رعایت بهداشت دهان و دندان (روزی دو مرتبه مسواک زدن و استفاده صحیح از نخ دندان)، چکاپ مداوم توسط دندانپزشک مؤثرترین روش برای پیشگیری از پوسیدگی و خرابی دندان‌ها است.

اغلب مشکلات دنداپزشکی شامل پوسیدگی دندان، حساسیت دندان به سرما و گرما، بوی بد دهان، بیماری‌های لثه و… است که خوشبختانه با مراجعه زود‌هنگام، قابل درمان هستند.

در این بین درصد بالایی از خانواده‌ها با مشکلات جدی برای پرداخت هزینه‌های دندانپزشکی مواجه هستند. بعضی از مراکز نیز با قیمت‌گذاری بالا برای انجام خدمات، موجب مراجعه کمتر بیماران جهت رسیدگی به ناراحتی‌های دهان و دندان می‌شوند. اما برخی دیگر با اعمال تعرفه به‌صرفه و اقتصادی، و روش‌های مناسب پرداخت، به افراد مختلف با توان مالی متفاوت، امکان درمان بیماری‌های دندان را می‌دهند.

در این مطلب می‌خواهیم معیارهای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی را مرور کنیم. مرکزی که این معیارها را داشته باشد قطعا تجربه خوبی برای ما رقم خواهد زد. با ما همراه باشید.

معیار های انتخاب کلینیک دندانپزشکی

معیار های انتخاب کلینیک دندانپزشکی

همه ما در مقاطعی از زندگی به دندانپزشک نیاز پیدا می‌کنیم. این روزها اغلب افراد معاینه منظم دندانپزشکی را به چکاپ‌ سالیانه افزوده‌اند. این‌کار موجب تشخیص زودهنگام بیماری، درمان به‌موقع و جلوگیری از پیشرفت بیماری‌های دهان و دندان می‌‌شود.

اغلب ما پیش از مراجعه به دندان‌پزشک در مورد کیفیت کار پزشک مورد نظر یا کلینیک، از اطرافیان پرس و جو می‌کنیم. برخی نیز به دنبال لیستی از خدمات قابل اجرا در کلینیک‌های دندانپزشکی هستیم و انجام برخی از آن‌ها را الزامی‌ می‌دانیم که در این بخش به مهم‌ترین آن‌ها اشاره‌ای گذرا خواهیم داشت:

۱- داشتن کادر مجرب

برخی از مراجعین به درمان‌های خاص و یا جراحی نیاز دارند. به همین دلیل تیم پزشکی باید انواع متخصص دندانپزشک شامل ارتودنتیست، اندودنتیست، دندانپزشک اطفال، عمومی، زیبایی و… داشته باشد.

۲- ارائه خدمات در بیشتر ساعات روز

برخی افراد بیشتر ساعات روز را در محل کار گذرانده و امکان حضور در دندانپزشکی را ندارند. یک کلینیک خوب باید در بیشتر ساعات روز امکان ارائه خدمات را داشته باشد.

۳- استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و مدرن

برای درمان برخی از بیماری‌های دهان و دندان علاوه بر مهارت پزشک به دستگاه‌های مجهز و روز دنیا نیاز است که در کلینیک دندانپزشکی میخک این امکان فراهم شده است.

۴- رعایت نکات بهداشتی و داشتن محیط استریل

استرلیزاسیون لوازم دندانپزشکی با استفاده از دستگاه‌های مخصوص یکی از موارد مهمی است که در پیشگیری از انتقال انواع بیماری‌ها به مراجعین مؤثر است. از آغاز همه‌گیری کووید، استریل بودن محیط و لوازم اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

۵- داشتن نمونه کار

ما با مشاهده نمونه‌کارهای یک کلینیک با اطمینان خاطر بیشتری روند درمانی خود را آغاز خواهیم کرد.

با کلینیک دندانپزشکی میخک بهترین خدمات را تجربه کنید

از میان مرکز دندانپزشکی معتبر موجود در سطح کشور، کلینیک‌ میخک از کامل‌ترین و مجهز‌ترین آن‌ها است. در این مرکز پیش از شروع درمان، مشاوره و معاینه رایگان توسط پزشک انجام شده و پس از تشخیص، بسته به الزامات بیمار به بخش عمومی یا تخصصی لازم در کلینیک معرفی و مراحل درمانی آغاز می‌گردد.

خدمات این مرکز شامل موارد زیر است:

  • خدمات زیبایی مانند انواع لمینت، کامپوزیت، ونیر، بلیچینگ و…
  • خدمات تخصصی دندانپزشکی کودکان با حضور متخصص اطفال
  • ایمپلنت تخصصی توسط جراح فک و صورت همراه با ارائه ضمانت‌نامه و ماندگاری بالا
  • ارتودنسی ثابت و متحرک مخصوص بزرگسالان و کودکان
  • خدمات عمومی مانند جراحی لثه، کشیدن، جرم‌گیری، رفع پوسیدگی، درمان زخم‌های دهانی و سایر خدمات دندانپزشکی توسط متخصصان و جراحان باسابقه

از مزایای چشم‌گیر این مراکز استفاده از مواد اولیه مرغوب در مراحل درمانی است. دادن ضمانت‌نامه به مراجعین این کلینیک‌ها در سراسر کشور، نشانه مرغوب بودن متریال مصرفی در کنار بهره بردن از پزشکان متخصص و باتجربه است.

 هزینه‌ها در کلینیک های دندانپزشکی زنجیره ای میخک

این روزها پرداخت هزینه‌های بالای درمان برای خدمات دندانپزشکی به چالشی برای اغلب خانواده‌ها تبدیل شده است. به همین دلیل کلینیک میخک تا حد امکان بهترین خدمات را با کم‌ترین قیمت ممکن به بیماران خود ارائه می‌کند. هم‌چنین برای رفاه حال مراجعین راه‌های مختلف پرداخت را به مشتریان خود پیشنهاد می‌کند.

این راه‌ها شامل کارت اعتباری میخک، دستگاه پوز، پرداخت چکی و پرداخت نقدی/ آنلاین است.

قیمت‌گذاری خدمات در کلینیک میخک نیز بر اساس تعرفه‌های مصوب محاسبه می‌گردد و لیست قیمت‌ها در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.

کلینیک دندانپزشکی میخک

خدمات دندانپزشکی اقساطی با کیفیت در کلینیک دندانپزشکی میخک

وجه تمایز کلینیک میخک با دیگر مراکز دندانپزشکی، ارائه خدمات دندانپزشکی اقساطی در تهران و دیگر شهرهاست. در این بین استفاده از کارت اعتباری میخک که قابل استفاده در تمام مراکز این کلینیک است، شرایط ویژه و مناسبی را برای دارندگان این کارت فراهم می‌کند.

علاوه بر این به‌تازگی کمپینی به‌نام طرح دندانپزشکی رایگان میخک هر ماهه اجرا می‌شود. در این طرح که «یک روز مهمان میخک باشید» نام دارد، هر ماه به تعدادی از افراد شرکت کننده به قید قرعه خدماتی به‌صورت رایگان ارائه می‌شود. این خدمات شامل: جرم‌گیری، کشیدن دندان، عصب‌کشی و پر کردن است.

کلام پایانی

در حال حاضر میانگین تعداد دندانپزشک در بسیاری از کشورهای توسعه یافته، نسبت به ایران دو برابر است اما این آمار لزوما به‌معنای سلامت بیشتر نیست!

وجود دندانپزشک‌های ماهر در مراکز معتبری مانند کلینیک میخک در سطح کشور، می‌تواند عامل مؤثری در ارتقای سطح سلامت جامعه در حوزه دندانپزشکی باشد.

پراکندگی شعبه‌های کلینیک دندانپزشکی میخک در تهران به‌گونه‌ای است که دسترسی آن‌ها برای بیماران به‌راحتی امکان‌پذیر باشد. مرکز دندانپزشکی میخک در تهران دارای سه شعبه است که همگی، خدمات خود را در بالا‌ترین سطح ممکن و با استفاده از روش‌های جدید و روز دنیا انجام می‌دهند.

هم‌چنین محل احداث کلینیک‌ها در همه شهر‌ها خصوصا در تهران در مناطقی خوش‌مسیر و نزدیک به ایستگاه وسایل نقلیه عمومی قرار دارد. با مراجعه به شعبه‌های این کلینیک تخصصی دندان‌پزشکی کیفیت، ماندگاری و ضمانت را تجربه خواهید کرد.

mikhakdental.com

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 4, میانگین امتیاز: 3,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.