شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

رژیم لاغری موفق با انجام دادن خود هیپنوتیزم در خانه

خود هیپنوتیزم رژیم لاغری

رژیم لاغری بدون دارو و قرص توسط انجام دادن خود هیپنوتیزم در خانه یکی از روشهای جدید موفق و کاربردی برای خداحافظی با چاقی میباشد.

رژیم لاغری توسط هیپنوتیزم و انجام دادن خود هیپنوتیزم در خانه یکی از کاربردی ترین روشهای رژیم های لاغری در دنیای مدرن امروز میباشد که به شخص کمک میکند که رژیم خود را حفظ کند و فرایند لاغر شدن را بدون تحمل گرسنگی و با اراده قوی که توسط هیپنوتیزم در پایین ترین لایه های ذهن نا خود آگاه انجام میشود کامل کند. این نوع لاغر شدن برگشت ناپذیر است چون الگوهای ذهن برای پرخوری را از بین میبرد.

اگرچه در ایران هنوز آنطور که شایسته آن است از هیپنوتیزم استفاده نمیشود ولی در اروپا و آمریکا طرفداران زیادی دارد و بیماریهای زیادی با آن درمان میشود.

چالشی به نام رژیم لاغری

آنها که از مشکل چاقی رنج میبرند خوب میدانند که رژیم لاغری چقدر میتواند سخت و چالش برانگیز باشد. بخاطر همین موضوع خیلی از آنها حاضر میشوند که شانس خود را با خوردن قرص های گران و مضر لاغری امتحان کنند و یا اینکه در نهایت ترجیح میدهند که بدن خود را در اختیار تیغ جراحی بسپارند.

در این آشفته بازار، قرص های لاغری و جراحی شکم و پهلو توانسته اند به صنعتی پول ساز و گران تبدیل شوند. صنعتی که گاها سلامتی فرد را نیز به خطر می اندازد.

دلیل اصلی چاقی

در ۹۹ درصد موارد چاقی، مشاهده میشود که تنها دلیل اضافه وزن از پرخوری است و نه چیز دیگری.

و در ۹۹ درصد موفقیت در درمان چاقی مشاهده میشود که تنها راه مورد اطمینان و برگشت ناپذیر و سلامت، کنترل عادت خوردن و کنترل کالری دریافتی مورد نیاز بدن است که میتواند تاثیر گذار باشد و نه چیز دیگری.

چاقی

چاق کننده ها

با رشد روز افزون دو ماده غذایی اصلی در غذای روزانه میلیونها انسان و منوی رستورانهای فست فود که متهم ردیف اول تولید چاقی در میان جوانان است ،دیگر ماندن در رژیم غذایی کاری دشوارتر از همیشه شده است.

این دو ماده اعتیاد آور شکر و پسر عمویش کربوهیدراتها هستند.

از آنجا که شکر نوعی اعتیاد رفتاری بوجود می آورد، ترک آن هم میتواند به سختی ترک اعتیاد دردناک باشد.

بخاطر همین موضوع، بازار گرم قرص های لاغری از همیشه گرم تر است. ولی باید اشاره داشت که پروسه لاغری دقیقا مانند پروسه چاقی پروسه ای آهسته و زمان بر است و اگر بخواهیم این پروسه را با خوردن قرص های لاغری سرعت ببخشیم میتوانیم به بدن خود آسیب های جدی وارد کنیم.

مشکل در ماندن در رژیم لاغری

مشکل در حفظ رژیم لاغری این است که فرد لغزش داشته و یا اینکه برای او بسیار سخت میشود که بخواهد رژیم خود را حفظ کند. متاسفانه این لغزش ها در لایه زیرین ذهن ناخودآگاه شکل میگیرد و شخص از کنترل آن عاجز است. دقیقا مثل کسی که سیگاری است و نمیتواند آن را ترک کند و اگر از او سوال کنید که چرا سیگار میکشی؟ به شما میگوید که دست خودش نیست.

راه حل در ماندن در رژیم لاغری

بنا به گزارش تجربیات شخصی هیپنوتراپیست بزرگ آقای دیو المن، هیپنوتیزم میتواند تنها راه چاره برای درمان طبیعی چاقی باشد.

در هیپنوتیزم و یا خود هیپنوتیزم، با تغییر در نوع رفتار و عادت و احساس شخص به خودش وغذا میتوان رویه ای را در ذهن ناخودآگاه برنامه ریزی کرد که شخص بتواند در رژیم خود مانده و به تدریج وزن کم کند.

هیپنوتیزم چیست؟

هیپنوتیزم فرایندی است که هیپنوتراپیست ذهن سوژه را آماده میکند که تلقین مورد دلخواه سوژه را با ۲۰۰ درصد تمرکز ذهنی در ناخوآگاه او ثبت و قابل پردازش کند که در نهایت تبدیل به رفتار مورد پسند سوژه میشود. مقاله ای بلند بالا در این رابطه در سایت آقای خدامهری هست که میتوانید آن را مطالعه بفرمایید.

خود هیپنوتیزم رژیم لاغری

خود هیپنوتیزم رژیم لاغری چیست؟

خود هیپنوتیزم رژیم لاغری نوعی هیپنوتیزم است که هیپنوتراپیست به منظور سهولت کار یا در دسترس نبودن تماس حضوری سوژه و هیپنوتراپیست به بیمار میدهد.

در حالی که نوع های مختلفی از این فایلهای خود هیپنوتیزمی وجود دارد، ولی بهترین نوع آن در واقع نوع شبیه سازی شده یک جلسه حضوری هیپنوتراپی است که به شکل فایل صوتی طراحی شده و به سوژه ارائه میشود.

در این فایل صوتی تلقین های مورد نیاز برای ماندن در رژیم لاغری به سوژه داده میشود و در ذهن او تمرین داده میشود و هدف هم این است که این تلقینها در پایین ترین سطح ذهن ناخودآگاه ثبت و پردازش شود.

به چند مورد از این تلقینها یا تکنیکها  میتوان به این موارد اشاره کرد.

  • شرطی سازی ذهن ناخود آگاه برای اینکه اینقدر در طول روز به غذا خوردن فکر نکند
  • شرطی سازی ذهن ناخود آگاه برای خوردن آب بیشتر در طول روز
  • شرطی سازی ذهن ناخودآگاه برای قدرتمندی اراده در خوردن وعده های غذایی کوچک تر
  • شرطی سازی ذهن ناخودآگاه برای کمک به نخوردن در میان وعده های غذایی
  • شرطی  سازی ذهن ناخودآگاه برای تولید حس سیری
  • تولید احساس امنیت
  • تولید احساس اعتماد بنفس
  • تولید احساس ارزشمند بودن
  • شرطی سازی ذهن برای آگاهی بیشتر نسبت به شکل بدن کنونی و شکل بدن آینده که باعث میشود شخص نسبت به هدفی که دارد بیشتر احساس اراده و قدرت کند.

خود هیپنوتیزم میتواند در بسیاری از اختلالات مانند زود انزالی، بی خوابی، تقویت سیستم دفایی بدن و حتی کمک به زایمان بدون درد یا کم درد و بسیاری موارد دیگر مفید باشد.

چطور اطمینان کنیم؟

به نقل از مصاحبه ای با آقای خدامهری، هیپنوتراپیست مقیم برلین، او میگوید که مشتریانش بعد از اینکه همه روشهای درمانی را انجام می دادند و به نتیجه نمیرسیدند در نهایت به خود میگفتند که حالا هیپنوتیزم را انتخاب کنیم و جالب اینجا بود که شگفت زده میشدند وقتی که تنها با یک جلسه هیپنوتراپی نتایج عالی در پیشرفت درمان خود مشاهده میکردند.

متاسفانه هیپنوتیزم سالیان سال است که در فرهنگ ما با خرافات در آمیخته شده است و در نتیجه به ضرر میلیونها انسان که میتوانستند از آن کمک بگیرند انجامیده است.

چقدر طول میکشد که تاثیرات مشاهده شود؟

بعد از اولین بار گوش دادن تاثیرات زیادی را مشاهده خواهید کرد و با بیشتر گوش دادن قدرت تاثیرات هم بیشتر میشود.

چقدر طول میکشه لاغر بشید؟

لاغر شدن تضمینی که با سلامتی بدن همراه همراه است یک فرایند آهسته است که برگشت پذیر هم نخواهد بود. چون با تمرین دادن ذهن و کنترل بدن توسط ذهن که فرایندی آهسته است انجام میشود و برخلاف بقیه روشهای لاغری هیچوقت چاقی بر نخواهد گشت.

حرف آخر

آرزوی یک بدن زیبا و سلامت داشتن آرزویی زیبا و تحقق یافتنی است و با کمی کوشش و تلاش همه میتوانند به آن برسند. حتی شما دوست عزیز.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 4, میانگین امتیاز: 3,50 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.