جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
×

خرید براش آرایشی مناسب با بهترین قیمت از الانزا

براش آرایشی چیست؟ و چه کارآیی دارد؟ یک براش خوب چه ویژگی هایی دارد؟ هنگام خرید براش آرایشی باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

معمولا هر کدام از محصولات آرایشی برای پخش شدن درست و اصولی نیاز به یک براش مخصوص به خود خواهند داشت، حال تصور کنید این براش های آرایشی را شما به درستی نشناسید و بالطبع کاربرد انواع آن را نیز یاد نگرفته اید با این حساب لوازم آرایشی چند صد تومنی خود را با همین عدم آگاهی هدر خواهید داد. برای آشنایی با انواع براش آرایشی و نکات مهم هنگام خرید براش آرایشی با الانزا همراه باشید.

براش آرایشی چیست؟ و چه کارآیی دارد؟

براش آرایشی چیست؟ و چه کارآیی دارد؟ 

براش های آرایشی جز مهمترین ابزارهای آرایشی به حساب می آیند که بطورکلی خرید آن ها همانند یک سرمایه گذاری چندین ساله به حساب می آید چرا که به سختی خراب شده و از بین می روند. این ابزار آرایشی در چند نوع خاص و با کارآیی جداگانه طراحی و تولید شده است که جنس با کیفیت آن مرغوب بوده و طبیعتا گران خواهد بود. لازم است بدانید که براش های آرایشی معمولا دوام و ماندگاری بالایی داشته و شما در صورت خرید براش آرایشی الانزا  برای مدت های طولانی نیاز به خرید براش نخواهید داشت. براش های آرایشی کاربردهای متفاوتی داشته و در دو نوع الیاف مصنوعی و ارگونومیک طراحی شده اند، استفاده از این محصولات به شما این امکان را می دهد تا هنگام میکاپ دست هایتان تمیز بماند و در کنار آن محصولات آرایشی مانند کرم پودر، رژگونه و … به راحتی و یکنواخت روی پوست شما پخش خواهد شد. از آنجایی که براش های آرایشی در تماس مستقیم با پوست شما قرار می گیرند سعی کنید هر چند وقت یکبار آن ها را بشوئید و در تمیز نگهداشتن آن نهایت سعی خود را بکنید.

انواع براش آرایشی صورت
انواع براش آرایشی صورت

انواع براش آرایشی صورت با تنوع در برس و شکل دسته آن در نتیجه کاربردی یکسان داشته و به پخش کردن محصولات آرایشی بر روی پوست شما کمک خواهد کرد، اما لازم است بدانید که هر محصول آرایشی برای پخش شدن بر روی صورت به یک مدل براش نیاز داشته و به همین منظور بیشتر برندهای دنیا هنگام طراحی و تولید لوازم آرایش خود به براش مخصوص آن نیز توجه کرده و سعی کرده تا براش های متفاوت و پرکاربرد را طراحی و روانه بازار کنند، در ادامه شما می توانید با انواع براش آرایشی آشنا شوید.

براش کرم پودر

براش های کرم پودر به نسبت دیگر براش های ساخته شده کمی بزرگتر بوده و برای پخش کردن کرم پودر بر روی صورت تان کاربرد خواهد داشت، لازم است بدانید که سر براش های کرم پودر باید پهن باشد و همین وسعت در برس یک براش به پوشش دهی و کاور پوست شما کمک بسیار قابل توجه ای خواهد کرد.

براش رژگونه

رژگونه از محصولات بسیار مهم و ضروری برای رنگ و لعاب بخشیدن به آرایش شما است که در نهایت به دلیل محدوده ای که باید از آن استفاده شود کم حجم است بهتر است از سر گرد و کوچک تر از برس کرم پودر استفاده شود. براش های رژگونه باید به گونه ای ظریف طراحی شوند که در صورت استفاده توسط افراد غیر حرفه ای خیلی زننده و مشمئز کننده نشوند. شما می توانید تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی را از سایت فروشگاه اینترنتی الانزا خریداری کنید و یا با مراجعه به سایت این مجموعه از قیمت لوازم آرایشی الانزا اطلاع پیدا کرده و در صورت نیاز خرید خود را انجام بدهید.

براش پنکک

از مهمترین براش های پر مصرف هنگام آرایش باید به براش پنکک اشاره کنیم، این ابزار آرایشی منحصربفرد به شما برای پخش کردن یکنواخت کرم پودر فشرده شده کمک خواهد کرد و با سر گرد خود به صورت چرخشی روی پوست شما به حرکت درآمده تا پوست تان را کاور کند.

براش کانتورینگ

براش کانتورینگ از جمله براش هایی است که باید خطوط و زوایای صورت تا را به درستی پوشش بدهد و از نظر شکل ظاهری نیز باید بسیار مسطح و باریک باشد تا بتوانید نواحی کوچک تر را پوشش بدهید.

براش برنزر

براش برنزر دقیقا برخلاف براش کانتورینگ حجم بیشتری داشته و برای مناطق وسیع صورت به کار گرفته می شود، براش برنزر موهایی نرم و متراکم داشته که با سر مخروطی خود می تواند در هر نقطه ای به کار گرفته شود.

براش سایه چشم

بطورکلی براش سایه چشم از جمله براش های کوچک و ظریف است که برای سایه زدن در پشت پلک و گوشه های چشم بسیار به کار گرفته می شود.

براش کانسیلر

براش های کانسیلر در زیر چشم به کار گرفته می شود و برای مناطقی از صورت که با براش بزرگ نمی شود پوشش داده شود به کار گرفته می شود، از آنجایی که کانسیلرها معمولا به صورت کرمی و مایع هستند از براش با مو مصنوعی استفاده شود بهتر خواهد بود.

براش لب

اگر می خواهید آرایش لبی حرفه ای داشته باشید به شما استفاده از براش لب را پیشنهاد می کنیم، شما با براش لب می توانید سایه روشن ایجاد کرده و لب هایتان را به زیبایی بی آرایید.

براش ابرو

خرید براش ابرو یکی از مهمترین براش ها هنگام آرایش کردن است که معمولا دو سر داشته و یک سر آن برس دارد و سر دیگر آن کرکی است، برس ابرو یکی از کارهایی است که در مرتب کردن ابروهای شما تاثیر بسیاری داشته و جاهای خالی ابروهای شما را پر خواهد کرد.

یک براش خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یک براش خوب چه ویژگی هایی دارد؟ 

  • برس یک براش خوب نباید بریزد.
  • براش خوب باید نرم و لطیف باشد.
  • از براش های مو مصنوعی برای محصولات آرایشی کرمی و مایع استفاده نکنید.
  • استفاده از الیاف بسیار مرغوب.
  • دوام و ماندگاری بالا.

خرید براش آرایشی از فروشگاه اینترنتی الانزا

براش های آرایشی از جمله ابزارهای آرایشی مهم هنگام میکاپ هستند که به شما این فرصت را می دهد تا لوازم آرایش خود را به درستی روی پوست تان پخش کنید و پوستی صاف و یکنواخت داشته باشید. جالب است بدانید که خرید براش شاید کمی هزینه بر و نگران کننده باشد اما شما با خرید از فروشگاه معتبر الانزا می توانید دغدغه ی خود را کنار گذاشته و خریدتان را انجام بدهید. فروشگاه الانزا به شما این امکان را می دهد تا در صورت بروز مشکل هنگام خرید آنلاین توسط چت آنلاین مشکلات خود را با مشاوران این مجموعه در میان بگذارید و خریدی آسان و راحت داشته باشید.

آدرس شرکت: تهران، ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، کوچه خلیل زاده، پلاک ۴۱، طبقه اول – کدپستی: ۱۹۶۹۷۵۴۸۶۴

ایمیل جهت ارتباط:

cs@elanza.com
اینستاگرام الانزا:

https://www.instagram.com/elanza.shop

لینکدین الانزا:

https://www.linkedin.com/company/elanza-com

آپارات الانزا:

https://www.aparat.com/Elanzacom

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 3, میانگین امتیاز: 4,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.