چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

بهترین یخچال فریزر ایرانی ۱۴۰۰ از نظر کیفیت و قیمت

اگر قصد خرید یخچال فریزر خوب برای آشپزخانه خود میگردید و به دنبال بهترین یخچال فریزرهای ایرانی هستید، همراه ما باشید.

یکی از ضروری‌ترین و مهم‌ترین لوازم آشپزخانه، یخچال است که به طور معمول بیشتر از ۱۰ یا ۱۵ سال در خانه مورداستفاده قرار می‌گیرد و به همین دلیل باید برای خرید یخچال خوب و بادوام، مدتی زمان بیشتری را صرف کنید تا یک خرید خوب و مناسب داشته باشید.

بهترین یخچال فریزر ایرانی یا خارجی؟

همان‌طور که می‌دانید یخچال فریزر در ایران از دوران قبل انقلاب تولید می‌شد و برندهایی مثل آزمایش و ارج جزو اولین شرکت‌های لوازم‌خانگی بودند که در صنعت تولید لوازم‌خانگی فعالیت خود را آغاز کردند. البته متأسفانه در حال حاضر شرکت ارج تعطیل شده اما برند لوازم‌خانگی آزمایش، باقدرت به فعالیت خود ادامه داد و محصولات این شرکت مانند یخچال فریزر، آب‌گرمکن، کولر، بخاری و… جزو پرفروش‌ترین محصولات بازار هستند و خیلی از این محصولات در خانه‌های ما پیدا می‌شود.

این‌گونه می‌توان گفت که حداقل در هر خانه یک یخچال‌فریزر وجود دارد ممکن است قدمت یخچال به‌اندازه قدمت همان خانه و زندگی باشد به همین دلیل دور از تصور نیست که خانواده‌ها برای خرید بهترین یخچال فریزر دغدغه و وسواس داشته باشند.

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین خریدهای زندگی خرید یخچال فریزر محسوب می‌شود که نسبتاً خرید گرانی هم است و اگر انتخابی خوبی نداشته باشید، می‌تواند که برای شما دردسر به وجود آورد و برعکس اگر یک انتخاب درست داشته باشید می‌توانید سالیان سال با خوبی و با رضایت از آن استفاده کنید برای خرید بهترین یخچال فریزر ایرانی شما باید اطلاعات کامل و جامعی داشته باشید و بعد بر اساس نیاز خودتان برای خرید راهی بازار شوید.

بهترین یخچال فریزرهای ایرانی کدام هستند؟

دلیلی که باعث می‌شود افراد سردرگم شوند وجود تنوع زیاد برند، مدل، قیمت، جنس و رنگ یخچال است به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم با اطلاعات قبلی و تحقیق برای خرید یخچال اقدام کنید. اگر چنانچه سؤالاتی مثل بهترین یخچال فریزر ایرانی چه مارکی است؟ یا کدام یخچال ایرانی بهتر است؟ مواجه شدید ما در این قسمت پرفروش‌ترین و بهترین یخچال‌ فریزر ایرانی را برای شما مهیا کرده‌ایم به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهایی مطالب ما را دنبال کنید.

به‌طورکلی بالارفتن قیمت‌ها به‌صورت نجومی باعث شده است که بیشتر افراد خرید یخچال ایرانی را به یخچال خارجی ترجیح دهند. اگر بخواهیم با شما صادق باشیم می‌توانیم بگوییم که کیفیت یخچال‌های ایرانی گرچه مانند برندهای مطرح جهان نیستند ولی چند برند ایرانی بسیار خوب مانند (آزمایش، امرسان، اسنوا و…) وجود دارد که می‌توانیم از آنها نام ببریم.

انواع بهترین یخچال فریزرها

راهنمای خرید یخچال فریزر

بهترین یخچال فریزر کمبی: یخچال فریزر آزمایش مدل AZRF2471HO

از پرفروش‌ترین و بهترین یخچال فریزر های بازار، یخچال فریزر کمبی آزمایش مدل فریزر پایین است. این محصول دارای آبسردکن و یخساز اتومات است که مصرف‌کننده می‌تواند از تکه یخ‌های آماده استفاده کند. برد نمایشگر این محصول دیجیتالی است و در نورپردازی داخل یخچال از لامپ‌های LED  استفاده شده است.

یخچال فریزر کمبی آزمایش دارای فن و لاستیک دور درب ضد باکتری است که باعث پاکیزگی فضای داخل یخچال شده است. سیستم خنک کننده آن بدون برفک یا نوفراست است. همچنین مجهز به ورق گالوانیزه خودرنگ کره ای است که مناسب مناطق مرطوب است. یخچال فریزر آزمایش جهت جلوگیری از انتقال بوی فریزر به داخل یخچال، از سیستم توینگ کولینگ استفاده می کند. این محصول مجهز به سیستم الکترونیک تمام اتوماتیک که موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

راهنمای خرید یخچال فریزر

بهترین یخچال فریزر ساید بای ساید : دوو مدل D2S-3133MW

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل مدل D2S-3133MW یکی از جذاب ترین و بهترین یخچال فریزر ساید بای ساید های شرکت دوو است که وارد بازار شده است. مجموعه جدید Fresh Land سری پرایم ۲ درب است که از طراحی منحصر به فرد خاص خود رار دارا است. این مدل  ساید بای ساید دوو در واقع با تغییراتی نسبت به مدل قبلی یعنی ساید بای ساید دوو D2S-3033MW تولید و به بازار عرضه شده. رتبه مصرف انرژی این محصول +A می باشد که تا حد زیادی در کاهش مصرف برق صرفه جویی می کند.

راهنمای خرید یخچال فریزر

بهترین یخچال فریزر دوقلو: یخچال فریزر آزمایش مدل رویال

یک مجموعه یخچال فریزر کامل و کارآمد که در کنار همدیگر قرار گرفته‌اند و تقریباً نیاز خانواده متوسط رو به بزرگ را برطرف می‌کند ولی می‌توان هر یک از آنها را به‌صورت جداگانه استفاده کرد و حتماً نباید در کنار هم باشند.

این یخچال فریزر از جدیدترین و بهترین یخچال فریزر دوقلو بازار است که در حال حاضر به یکی از پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار به فروش می‌رسد. این محصول می‌تواند همه نیازهای مصرف‌کننده را با کارایی مناسب و خوب برطرف نماید. این یخچال فریزر دارای نمایشگر LED  است. استفاده از لاستیک دور درب ضدباکتری و فیلتر خوشبوکننده با تکنولوژی ضدقارچ و ضدباکتری باعث شده تا فضای داخل یخچال همیشه خوشبو و ایزوله بماند.

به دلیل طراحی زیبا و خاص کشو و طبقات، باعث شده تا فضای بسیار زیادی برای مصرف‌کننده فراهم باشد. شیشه این طبقات بسیار مقاوم و سبد کشوهای این محصول از جنس ABS ساخته شده است. با وجود سیستم گردش هوای فراگیر هوشمند دیگر نگران ماندگاری مواد غذایی در یخچال فریزر آزمایش نیستید. این محصول مجهز به سیستم هشدار افزایش دما است که تا هنگامی که دمای یخچال بیش از حد افزایش یابد این سیستم هشدار دهد. این یخچال فریزر مجهز به سیستم عیب‌یابی هوشمند است و اگر بخشی از دستگاه دچار مشکل شود، این سیستم عیب را گزارش داده و شما به‌آسانی می‌توانید اقدام به تعمیر آن کنید.

سیستم خنک‌کننده این محصول nofrast است. یخچال فریزر رویال دارای دو سیستم خنک‌کننده است تا از انتقال بوی فریزر به داخل یخچال جلوگیری کند. بدنه این یخچال فریزر از جنس گالوانیزه خود رنگ کره‌ای است که مناسب مناطق مرطوب است. این یخچال فریزر مجهز به سیستم‌های انجماد سریع و سیستم مسافرتی ECO است.

راهنمای خرید یخچال فریزر

بهترین یخچال فریزر چهار درب : یخچال و فریزر تی سی ال مدل  TF540

یکی از بهترین یخچال فریزر های چهار درب یخچال و فریزر تی سی ال مدل F540-AWD/AMD/AMD/ASD است که با طراحی چهار درب تولید و به  بازار عرضه شده است. ظرفیت یخچال در این محصول برابر با ۲۹۶ لیتر و ظرفیت فریز برابر با ۱۳۳ لیتر است. این یخچال فریزر No Frost است. این محصول برچسب انرژی A+ است که مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. طراحی داخلی یخچال فریزر زیبا و جادار است تا فضای بزرگی برای استفاده در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد. این محصول برای خانواده‌هایی با جمعیت متوسط گزینه‌ی بسیار خوبی به شمار می آید و سبب می‌شود بتوانند مواد غذایی را حفظ کنند.

راهنمای خرید یخچال فریزر

 بهترین یخچال های کوچک: یخچال فریزر آزمایش مدل AZR6W

یکی از بهترین یخچال فریزر های مینی یک محصول ساده و همچنین کم‌مصرف و باکیفیت است و همچنین قیمت این محصول مقرون‌به‌صرفه بوده و این یخچال دارای گنجایش ۷ فوت می‌باشد. این یخچال از لحاظ فنی دارای مشخصات زیر است.

  • نوع گاز مُبرد  R134a
  • حجم مفید: ۱۰۵ لیتر
  • حجم کل: ۱۰۸ لیتر
  • قدرت موتور: ۱.۸hp
  • جریان مصرفی: ۰.۴ آمپر
  • توان تغذیه: ۵۲ وات

در این مقاله سعی کردیم شما را با انواع بهترین یخچال فریزر های مختلف آشنا کنیم. اگر قصد خرید کولر یا آبگرمکن را دارید. حتما مقاله های زیر رو مطالعه کنید.

مشاهده راهنمای خرید کولر + لیست پرفروش‌ترین کولرهای بازار

مشاهده راهنمای خرید آبگرمکن + لیست پرفروش‌ترین کولرهای بازار

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 5, میانگین امتیاز: 3,40 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.