پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

آشنایی با بهترین دکتر و کلینیک کاشت موی ایران

پیدا کردن بهترین دکتر و کلینیک کاشت طبیعی مو و ابرو کار آسانی نیست و در واقع یک مسئله چالش برانگیز و حساس برای هر کسی است که قصد انجام این متد زیبایی حساس را دارد. ابروها با توجه به نقش مهمی که در ظاهر و زیبایی زنان و مردان دارند، همیشه در مرکز توجه قرار می‌گیرند. برای انتخاب بهترین دکتر کاشت ابرو ، راه‌های زیادی وجود دارد؛ به عنوان مثال محتوای برخی از سایت‌های اینترنتی خاص، معرفی پزشکان مختلفی است که در این عرصه فعالیت دارند. در همین راستا بسیاری از مراجعه کنندگان این پزشکان نیز در همان سایت یا دیگر شبکه‌های اجتماعی، تجربیات خود را در مورد کاشت ابرو و موی خود نزد آن پزشک با دیگران در میان می‌گذارند. در حالت کلی، امروزه فضای مجازی کمک زیادی به آسان شدن انتخاب‌ها کرده است. ما نیز در این مقاله قصد داریم بهترین کلینیک کاشت ابرو را به شما زیباجویان عزیز معرفی نماییم.

تراکم مو

دلایل کم پشت شدن ابروها

یکی از مهم‌ترین دلایل کم پشتی ابروها عدم رسیدگی منظم و اصولی به آن‌ها است. عواملی دیگری همچون انواع بیماری‌های پوستی، ژنتیک، مصرف برخی از داروها (مانند دریافت داروهای شیمی درمانی)، اصلاح کردن نا درست ابروها نزد افراد بی‌تجربه و قرار گرفتن در معرض مستقیم نور آفتاب به صورت طولانی مدت نیز از جمله عواملی هستند که می‌توانند در کاهش حجم ابروها نقش موثری را ایفا کنند. امروزه راهکارهای موثری به منظور پرپشت کردن ابرو در دسترس می‌باشد که هر کدام تا حدودی منجر به رشد ابروها می‌شوند. استفاده از برخی مواد طبیعی مانند روغن کرچک، روغن بادام تلخ، روغن نارگیل و … از درمان‌های نسبتا موثری هستند که می‌توانند در طول زمان به تقویت ابرو کمک کنند. با این حال اگر می خواهید ابروهای ضخیم تری داشته باشید و به دنبال راهکاری دائمی می‌گردید، بهترین کار انجام کاشت ابروی طبیعی توسط بهترین دکتر کاشت ابرو در شهر خودتان یا دیگر شهرهای بزرگ است.

 

کاشت ابرو روشی تضمینی و ۱۰۰% موثر

یکی دیگر از راهکارهای به شدت پر طرفدار و موثر جهت پرپشت کردن ابروها، کاشت ابرو است  و از این روش می‌توان برای زنان و مردان در سنین مختلف (۲۱ سال به بعد) استفاده کرد؛ هرچند که بیشتر درخواست‌های ترمیمی ابرو از سمت خانم‌های ۳۰ الی ۵۰ ساله صورت می‌گیرد. کاشت موی ابرو بدون جراحی، با ۲ روش FUE و FUT در بهترین کلینیک کاشت ابرو یعنی کلینیک پوست و مو رز توسط دکتر رضا روحانی انجام می‌شود و طی این روش‌ها یک ناحیه از سر خود فرد (غالبا بالای گوش یا پشت سر) به عنوان ناحیه بانک مو انتخاب می‌شود و پس از این که توسط یک میکروسکوپ‌ پالایش می‌شوند؛ در نهایت گرافت‌های ظریفی که تا حد امکان شبیه به تارهای طبیعی ابرو هستند انتخاب شده و به ناحیه ابرو زیباجو پیوند داده خواهند شد.  کاشت ابرو بدون احساس درد است و هیچ اثری از زخم بر جای نمی‌گذارد (روش FUE) و موهای جدید بلافاصله پس از اتمام جلسه ایمپلنت ظاهر می‌شوند و نتایج نهایی به لطف خون رسانی غنی در ناحیه ابرو، طی ۴ الی ۶ ماه به رشد کامل خواهند رسید؛ رشد موهای جدید حتی تا ۱۲ ماه پس از کاشت ابرو نیز ادامه دارد. در کل پیوند ابرو با بی حسی موضعی و با تزریق محلول لیدوکائین انجام می‌شود. با توجه به ماهیت خاص روش پیوند ابرو، که به طور معمول بر روی متقاضیان خانم انجام می‌شود؛ به فولیکول‌هایی با قطر کم از محل اهدا کننده به میزان محدود نیاز است. با توجه به انتخاب نوع روش (FUE و یا FUT)، فولیکول مو از ناحیه اهدا کننده جدا شده و پس از آنالیز دقیق، به قسمت مورد نظر پیوند داده می‌شود.

دکتر

بهترین دکتر کاشت مو

اکثر مردان و بیش از نیمی از زنان با افزایش سن دچار ریزش مو می‌شوند؛ شایع‌ترین علت ریزش مو آلوپسی آندروژنتیک است که بیشتر به عنوان ریزش مو با الگوی مردانه شناخته می‌شود. افراد با رویداد این اتفاق به دنبال راهکارهای موثر جهت بازگرداندن زیبایی به ظاهر خود خواهند بود. با پیشرفت علم در حوزه علوم پزشکی، امروزه روش‌های مراقبت از زیبایی در سراسر جهان با استقبال بی نظیری از سمت مردم اعم از زن و مرد مواجه شده است و یکی از روش‌های به شدت پرطرفدار در این زمینه، کاشت موی طبیعی و پرتراکم با بهره گیری از موی خود فرد زیباجو می‌باشد که روشی طبیعی، غیر تهاجمی و تضمینی است و جهت بازگرداندن مو به سر و دیگر نقاط بدن بسیار موثر واقع شده. کاشت مو روشی است که طی آن فولیکول‌های مو را از یک قسمت پوست سر (معمولاً از پشت سر یا بالای گوش) و یا بدن (BHT) گرفته و در مناطق طاس پیوند زده می‌شود. نتایج این روش از اولین بار در سال ۱۹۳۹ تاکنون به طور قابل توجهی بهبود یافته است و به دنبال آن هر چند وقت یکبار یک تکنیک جدید کاشت مو برای طرفداران این روش به صورت رسمی معرفی می‌شود.

خط سر

برای انجام کاشت مو، یک کادر پزشکی مجرب و ماهر نیاز است؛ زیرا لازم است که بهترین فولیکول‌ها با بالاترین قدرت و همچنین بیشترین شباهت به سایر تارهای مو انتخاب شوند و سپس به ناحیه طاس یا کم پشت پیوند زده شوند و توصیه می‌شود که توسط بهترین دکتر کاشت مو انجام شود. در این راستا مفتخریم کلینیک پوست و موی رز را به شما عزیزان جهت کاشت مو به روش‌های میکروگرافت، FUE، FUT، SUT، BHT و … معرفی نماییم. شما هموطنان عزیز در صورت تمایل برای اطلاع از هزینه پیوند مو و ابرو می‌توانید با مشاورین کلینیک فوق تخصصی پوست و مو رز به صورت کاملا رایگان از طریق شماره  ۰۲۱۴۸۶۷۹ در ارتباط باشید. هچنین می‌توانید از طریق پیام رسان واتس اپ به شماره ۰۹۰۵۲۱۰۶۰۰۹ تمامی سوالات خود در این رابطه و سایر خدمات زیبایی با ما در میان بگذارید.

https://www.healthline.com/health/beauty-skin-care/how-to-grow-thicker-eyebrows#grooming-tips

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 3,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.