پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
×

اینترنت و تماس رایگان برای زائران اربعین فراهم شد

اینترنت رایگان - تماس رایگان برای اربعین

بنابر زائران اربعین می‌توانند به منظور برقراری تماس صوتی و دیگر قابلیت‌های پیام‌رسان بصورت رایگان این پیام رسان استفاده کنند.
به گزارش روابط عمومی روبیکا، زائران می‌توانند در ایام اربعین جهت برقراری تماس صوتی و دیگر قابلیت‌های پیام‌رسان شامل پیام متنی، پیام صوتی و موقعیت‌یابی‌ رایگان از روبیکا استفاده کنند. قابلیت تماس از طریق روبیکا با تمامی خطوط ثابت و همراه در این ایام‌ به‌صورت رایگان فعال است.

امکانات ویژه روبیکا برای راهپیمایی اربعین

تماس صوتی، پیام متنی نامحدود، پیام صوتی و ارسال موقعیت مکانی با اینترنت رایگان امکاناتی است که در پیام‌رسان روبیکا می‌توانید از آنها استفاده کنید و با کمک آنها، هم نائب‌الزیاره عزیزانتان باشید و هم دوستان و آشنایان را از نگرانی در بیاورید.

بدون هزینه اضافی از روبیکا با ایران تماس بگیرید!

یکی از امکانات جالبی که برای زائران اربعین در نظر گرفته شده، امکان برقراری تماس تلفنی از طریق روبیکاست. یعنی، شما می‌توانید از طریق قابلیت تماس صوتی در پیام‌رسان روبیکا بدون پرداخت هزینه رومینگ با دارندگان ایران با استفاده از سیم‌کارت همراه اول یا ایرانسل در ایران تماس بگیرید؛ بدون اینکه نیاز باشد شخص گیرنده تماس، اپلیکیشن روبیکا را نصب داشته باشد. در واقع، فرد گیرنده تماس شما را مثل هر تماس دیگری که با خط تلفن همراهش برقرار می‌شود دریافت خواهد کرد.

در مسیر راهپیمایی اربعین، همراهی همسفرانتان را از دست ندهید!

استفاده از امکانات روبیکا و جایگزینی تماس معمولی و پیامک با آنها می‌تواند تاثیر زیادی در کاهش هزینه‌ تلفن و اینترنت سفر شما داشته باشد. در ضمن با قابلیت به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی (Location) در روبیکا می‌توانید همسفرانتان را از نگرانی در بیاورید، آنها را به راحتی پیدا کنید و هیچ وقت راه را گم نکنید.

مطلع شوید: آخرین اخبار پیاده روی اربعین

چطور از امکانات روبیکا برای پیاده‌روی اربعین استفاده کنیم؟

اگر امسال عازم زیارت اربعین هستید، برای استفاده از قابلیت‌های روبیکا کافی است سیمکارت داخلی خود را روشن کنید (با این کار، رومینگ بین‌الملل به طور رایگان برای شما فعال می‌شود)، اینترنت دیتا را روشن کنید و وارد بخش پیام‌رسان در اپلیکیشن روبیکا شوید.

دانلود روبیکا 

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 26, میانگین امتیاز: 4,31 از 5)
Loading...