چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

آموزش تصویری گرفتن کد تخفیف دیجی کالا و فروشگاه های اینترنتی

دیجی کالا، بزرگ‌ترین و معتبرترین فروشگاه آنلاین کشور است. این فروشگاه اینترنتی از سال ۱۳۸۳ مشغول به کار است و امروزه، نه‌فقط کالاهای دیجیتال، بلکه گستره وسیعی از اقلام خوراکی و پوشاک تا قطعات صنعتی را پوشش می‌دهد. علاوه بر مزایای متعددی که خرید از این فروشگاه دارد، امکان خرید با تخفیف نیز می‌تواند لذت خرید را دوچندان کند. در ادامه، روش‌های گرفتن کد تخفیف از دیجی کالا را شرح می‌دهیم.

تخفیف

کدهای تخفیف دیجی کالا

یکی از روش‌های اصلی دریافت تخفیف از دیجی کالا، عضویت در باشگاه مشتریان فروشگاه است. با هر بار خرید از این وب‌سایت یا دیگر فعالیت‌ها مانند ثبت نظر و غیره امتیازاتی در باشگاه مشتریان به شما تعلق می‌گیرد که می‌توانید با رسیدن آن‌ها به یک حدنصاب مشخص از این وب‌سایت تخفیف بگیرید.

البته، خود این وب‌سایت نیز به‌طور روزانه روی برخی از کالاهای خود، تخفیف‌هایی قائل می‌شود. به‌منظور اطلاع از این تخفیف‌ها باید صفحات تخفیف­ها و پیشنهادها و شگفت­انگیزهای این وب‌سایت را به‌طور مرتب چک کنید. از دیگر تخفیف‌هایی که دیجی کالا به کاربران خود ارائه می‌دهد، شامل کد تخفیف دعوت از دوستان برای خرید اول یا خرید اول خود کاربر هستند.

تخفیف دیجی کالا

دریافت کد تخفیف دیجی کالا از وب سایت تخفیفان

وب‌سایت تخفیفان، اولین و بزرگ‌ترین وب‌سایت ارائه کد تخفیف در کشور است. این وب‌سایت از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده و روزانه روی هزاران محصول و خدمت، کد تخفیف ارائه می‌کند. یکی از همکاران تخفیفان در زمینه تخصیص کد تخفیف به کاربران، دیجی کالا است. دیجی کالا، دارای یک صفحه اختصاصی در تخفیفان است که به‌طور روزانه، کدهای تخفیف بر روی انواع محصولات آن در دسته‌بندی‌های مختلف در آن قرار می‌گیرد.

تمامی کدهای تخفیف دیجی کالا مانند کدهای تخفیف شگفت­انگیز سوپرمارکت، دیجی استایل، خرید اول، ارسال رایگان و غیره در این صفحه قابل‌مشاهده هستند. برخی دیگر از کدهای تخفیف دیگر دیجی کالا، عبارت‌اند از:

  • تخفیف‌های لحظه‌ای
  • فروش پایان فصل
  • تخفیف‌های مناسبتی

نکته مهم این است که این تخفیف‌ها شامل تمامی دسته‌بندی‌های محصولات دیجی کالا می‌شوند و گاه تا ۸۰ درصد نیز می‌رسند.

بازگشت وجه با خرید از دیجی کالا

سرویس مهم و قابل‌توجه دیگر تخفیفان در زمینه خرید با تخفیف، سرویس بازگشت وجه خرید اینترنتی یا پولِ­تو است. در این سرویس با هر بار خرید کاربر از سوی وب‌سایت تخفیفان، مقداری از هزینه پرداخت‌شده، طی زمان‌بندی مشخص به حساب او بازمی‌گردد. این سرویس تنها مخصوص افرادی است که در تخفیفان حساب کاربری دارند. مبالغ بازگشت­شده به حساب کاربران، می‌تواند برای خریدهای آتی از دیجی کالا استفاده شود. همچنین، درصورتی‌که پس از مدتی، این مبلغ به ۵۰ هزار تومان برسد، امکان برداشت آن از حساب نیز برای کاربر میسر خواهد شد.

کد تخفیف دیجی کالا

مزایای استفاده از تخفیف‌های دیجی کالا در تخفیفان

تخفیفان، بزرگ‌ترین مرجع ارائه‌دهنده کد تخفیف دیجی کالاست. این وب‌سایت، همچنین، رابط کاربری آسانی داشته و دسترسی به کد تخفیف‌ها در آن بسیار ساده است. این خدمات نه‌تنها در وب‌سایت تخفیفان، بلکه در دو اپلیکیشن اندروید و IOS‌ این پلتفرم نیز در دسترس هستند.

از طرف دیگر، کاربران می‌توانند نظرات دیگر کاربرانی که از کد تخفیف‌های ارائه‌شده استفاده کرده‌اند را در صفحه دیجی کالا در تخفیفان، مشاهده کنند. درنهایت، امکان ارسال ایمیل‌های اطلاع­رسانی کد تخفیف دیجی کالا برای اعضای تخفیفان نیز فراهم شده است. به‌منظور دریافت کدهای تخفیف دیجی کالا، آموزش تصویری راهنمای گرفتن کد تخفیف دیجی کالا،دیجی استایل و اسنپ مارکت را مشاهده کنید.

سخن آخر

دریافت کد تخفیف از دیجی کالا، دو روش اصلی دارد. اولین روش از طریق خود وب‌سایت و باشگاه مشتریان آن است.  روش دوم از طریق وب‌سایت­های ارائه‌دهنده کد تخفیف است. وب‌سایت تخفیفان، یکی از این پلتفرم‌هاست. کدهای تخفیف دیجی کالا در این وب‌سایت تا ۸۰ درصد نیز می‌رسند.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 4, میانگین امتیاز: 3,75 از 5)
Loading...
این محتوا صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار فوق منتشر شده است و تصویر زندگی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.