چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

کاشت ابروی طبیعی چیست و چه کسانی کاندید مناسبی برای کاشت ابرو هستند

کاشت ابرو و تجربه‌‎ی برخورداری از ابروهایی پرپشت از موارد پرطرفداری است که بسیاری از افراد آن را دنبال می‌کنند. در حقیقت با تغییر مد و از چشم افتادن ابروهای نازک افراد متعدد خصوصاً بانوان به دنبال راه‎‌های متفاوتی چون هاشور ابرو، تاتو و.. جهت جلوه‎‌ی بیشتر ابروهای خود بودند اما از آنجایی که این روش‎‌ها در واقع نمی‌توانند تأثیر چندان زیادی را در تشکیل حالت طبیعی ابرو ایجاد کنند، روش‎‌های نوینی از جمله کاشت ابرو حضور یافته و با استقبال بالایی روبرو شدند. بنابراین می‌توان گفت که کاشت ابروها که به واسطه‎‌ی پزشک در کلینیک‌‎های تخصصی انجام می‌گیرد می‌توانند درصد بالاتری از موفقیت را در پرپشت نمودن دائمی ابروها و حفظ حالت طبیعی آن‌‎ها ایجاد نمایند.

 کاشت ابرو

از دست دادن ابروها و یا ریزش و شکنندگی آن‌‎ها از جمله مشکلاتی است که بسیاری از افراد از جمله بانوان درگیر آن هستند. این اتفاقات می‌توانند بنا به دلایل متعددی چون دلایل ارثی، بیماری‎‌های تیروئیدی، افزایش سن و عفونت و…. صورت بپذیرند و در ظاهر افراد تغییراتی را ایجاد کنند که این تغییرات برای افرادی که به ظاهر خود اهمیت می‌‎دهند بسیار عذاب‌آور بوده و ممکن است منجر به کاهش اعتماد به نفس این افراد شود. از این رو توصیه می‌شود که به جای ناراحت بودن بابت از دست دادن ابروهای خود و یا استفاده از روش‌‎های پر خطر و البته مصنوعی چون تاتو و هاشور به دنبال روش‌‎های نوین پزشکی جهت بازیابی دوباره ابروهای خود باشید. کاشت ابرو با به وجود آوردن امکان برخورداری از ابروهایی پرپشت برای بسیاری از افراد توانسته در این مسیر گام مثبتی برداشته و چهره‌‎ی طبیعی افراد را به آن‎‌ها باز گرداند.

چه کسانی کاندید مناسبی برای کاشت ابرو هستند؟

به طور کلی بسیاری از افراد می‌توانند از این روش نوین در جهت پر پشت نمودن ابروهای خود و تغییر در شکل و ظاهر خود استفاده نمایند. بنابراین می‌توان گفت کلیه‎‌ی افرادی که

  • به دلایل ارثی و مادر زادی ابروهای خود را از دست داده‎‌اند و یا این که دارای ابروهایی کم پشت و نازک هستند.
  • افرادی که به دلایل متفاوتی چون سوختگی، بخیه ابرو، جراحی و یا شکستگی در ناحیه‎‌ی ابرو بخشی از ابروهای خود را از دست داده‌‎اند.
  • افرادی که قبلاً از روش‎‌های مصنوعی نظیر تاتو استفاده کرده‌‎اند و حالا تمایل به استفاده از کاشت ابرو دارند.
  • افرادی که تمایل به تغییر فرم ابروی خود و یا ایجاد تغییر در ابروی خود دارند.
  • افرادی که از بیماری‎‌های متعددی رنج می‌‎برند و در نتیجه‎‌ی این بیماری‎‌ها دچار ریزش ابرو می‌شوند نیز با اطلاع پزشک درمانی خود و نیز اطلاع متخصص کاشت می‌توانند به این کار اقدام نمایند.

چه افرادی نمی‎‌توانند به کاشت اقدام کنند؟

بعضی از افراد به علت مبتلا بودن به بیماری‎‌های خاص نمی‌توانند به کاشت ابرو اقدام کننده چرا که ممکن است عوارض کاشت برای این افراد بسیار خطرناک و چه بسا غیرقابل جبران باشد و یا این که اصلاً کاشت برایشان فایده‎‌ای نداشته و آن‎‌ها را متحمل ضرر مالی کند. بنابراین افراد مبتلا به بیماری‌های زیر بهتر است به این کار اقدام ننموده و یا این که موضوع بیماری خود را با متخصص حتماً در جریان بگذارند.

  • افراد مبتلا به دیابت و فشار خون کاندید مناسبی برای کاشت ابروی طبیعی نخواهند بود. چرا که در طی واکنش بیماری آن‎‌ها به تغییرات متابولیکی ممکن است حتی بعد از کاشت هم دچار ریزش ابرو شوند به همین خاطر نیاز است تا آزمایشاتی مبنی بر چک کردن وضعیت بدن فرد صورت بپذیرد تا از ضررهای مالی و جانی جلوگیری به عمل آورده شود.
  • افرادی که داروهای خاصی که منجر به ریزش مو می‌شود را مصرف می‌کنند.
  • افراد زیر ۲۲ سال که معمولاً از الگوی ریزش مشخصی برخوردار نبوده و یا سن انجام جراحی را ندارند بهتر است که درباره این جراحی کمی تأمل و صبر پیشه نمایند.

 کاشت ابرو

آشنایی با کاشت ابروی مناسب و طبیعی

ممکن است بارها کلمه‎‌ی کاشت ابرو را شنیده باشید و یا درباره تأثیرگذاری آن با دیگران صحبت کرده باشید. اما درباره‎‌ی این که کاشت ابروی مناسب چیست و یا چگونه انجام می‌شود اطلاعات چندانی نداشته باشید. خوب است بدانید که کاشت مو یا ابرو به برداشتن گرافت و یافولیکول مو از ناحیه‌‎ای به نام بانک مو و جای‌گذاری آن در مکان مشخص شده مثلاً بخش خاصی از ابرو گفته می‌شود. در نتیجه‌‎ی این عمل این فولیکول‎‌های مو در ناحیه‌‎ی ابرو رشد کرده و ظاهری همچون موهای خود ابرو را ایجاد می‌کنند.

اما نکته‎‌ای که سبب تفاوت بین انواع کاشت ابرو و مو می‌شود، ناحیه‌‌ی بانک موی مشخص شده توسط متخصص و انواع روش‎‌های مورد استفاده توسط او و ابزارهایی که مورد استفاده قرار می‌دهد می‌‎باشد. یعنی در واقع اگر کلیه‎‌ی این موارد در بهترین نوع خود انتخاب شوند شما با کاشت موفق و مناسبی روبرو خواهید شد و در غیر این صورت نمی‌توان انتظار نتیجه‎‌ی فوق‌‎العاده طبیعی و زیبا را داشت. بنابراین کاشت ابرویی می‌تواند مناسب باشد که اولاً تمامی مسائل بهداشتی و تخصصی در بهترین وجه ممکن در آن اتفاق افتاده باشد و پانیا‌ً فرد بتواند بهترین مراقبت را از آن انجام دهد تا بعد از چند ماه با نتیجه‎‌ای کاملاً ماندگار روبرو شود.

نکات بسیار مهم در خصوص کاشت ابروها

در کاشت ابروهای طبیعی همواره نکات ارزشمند ومؤثری مطرح می‌شود که توجه به این نکات در موفقیت کاشت و افزایش رضایت‌مندی متقاضیان بسیار تأثیرگذار بوده و منجر به عدم پشیمانی بعد از کاشت می‌شود.

  • انتخاب درست طراحی ابرو؛ طراحی ابرو، خصوصاً برای افرادی که دچار ریزش شدید ابرو شده و تقریباً بخش اعظمی از ابروی خود را از دست داده‎‌اند بسیار حائز اهمیت می‎‌باشد. بنابراین سعی کنید در هنگام بررسی مدل‌‎های پیشنهادی متخصص حتماً مدلی را که به آن علاقه دارید و یا احساس می‌کنید بهترین شکل ممکن را برای چهره‌‎ی شما به وجود می‎‌آورد انتخاب کنید تا سال‌‎های سال از ابروی کاشته شده‎‌ی خود رضایت کامل داشته باشید.
  • انتخاب متخصصی مجرب؛ متأسفانه امرزوه بسیاری از افراد در زمینه‎‌ی کاشت ابرو ورود پیدا کرده و در مراکز متعددی مشغول به کار هستند در حالی که از مدرک و تخصص کافی در این زمینه برخوردار نبوده و می‌توانند عوارض مختلف و متفاوت و همچنین ضررهای مالی متعددی را برای مشتریان به همراه داشته باشند. از همین رو حتماً در خصوص متخصص مد نظر خود و کلینیکی که وی در آنجا مشغول به کار است تحقیق بفرمایید تا بهترین نتیجه‎‌ی ممکن را از کاشت خود دریافت کنید.
  • انتخاب روشی مناسب جهت کاشت ابرو؛ فناوری و علم در زمینه‎‌ی کاشت مو و ابرو مدام در حال پیشرفت بوده و همواره روش‎‌های متعدد و جدیدی برای متقاضیان ارائه می‌شود. اما چیزی که در این بین اهمیت بالایی پیدا می‌کند، انتخاب بهترین و کم‌‎خطرترین روش می‌‎باشد. کم‌خطر‎‌ترین روش نیز به روشی اتلاق می‌شود که پزشک مجبور به ایجاد زخم‎‌های متعدد در ناحیه‎‌ی ابروی فرد نباشد و با  ایجاد کوچک‌‎ترین روزنه‌‎ها  توسط جدیدترین دستگاه‎‌ها بتواند به راحتی میزان مشخصی از گرافت مو را در طی کمترین تعداد جلسات برداشته و به کاشت آن اقدام نماید.

چرا انتخاب بانک مو در کاشت ابروهای طبیعی و مناسب مهم است؟

ممکن است دقت کرده باشید که جهت و رشد موهای ابرو با موهای سر که تنها به صورت عمودی و همگی در یک راستا رشد می‌کنند بسیار متفاوت می‎‌باشد. به گونه‎‌ای که در بخش‎‌های متفاوت ابرو نظیر دم ابرو و یا تنه و حتی سر آن، شاهد رشد متفاوت موها در زوایای مختلف هستیم. بنابراین انتخاب درست بانک مو و جای‌گذاری صحیح گرافت‌‎های برداشت شده از اهمیت بالایی برخوردار بوده و نیازمند مهارت و تجربه‎‌ی بالای متخصص کاشت ابرو می‎‌باشد. به همین دلیل متخصصان برای انتخاب بانک مو معمولاً زوایای مخصوصی چون ناحیه‎‌ی پشت گوش را در نظر می‌گیرند چرا که حالت و ضخامت موهای این ناحیه برای کاشت مناسب‎‌تر می‎‌باشند.

در صورت تمایل به انجام کاشت مو و ابرو توسط آخرین دستاوردها و فنون علمی و کاربردی می‌توانید به کلینیک کاشت موی بیمارستان گاندی مراجعه نمایید. برای ارتباط با سایت کلینیک پیوند موی طبیعی بیمارستان گاندی می‌توانید از آدرس phhtc.ir استفاده نمایید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 6, میانگین امتیاز: 3,50 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.