شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

معرفی گاموت، برترین چاپخانه سررسید ایران!

چاپ سررسید و سالنامه

«تا وقتی که نتوانیم زمان را مدیریت کنیم، مدیریت هیچ چیزی امکان‌پذیر نخواهد بود». این جمله طلایی را  پیتر دراکر پدر علم مدیریت نوین بیان کرده است. مدیریت زمان یکی از مهم‌ترین کارهایی است که یک انسان باید بیاموزد. به همین منظور، امروزه روی میز هر دانش‌آموز، دانشجو، کارمند و حتی مدیران سطح بالای کشور یک سررسید یا تقویم رومیزی شیک و جذاب وجود دارد؛ سالنامه‌هایی که بهترین چاپخانه سررسید ایران، یعنی صنایع چاپ و بسته‌بندی گاموت تولید می‌کنند. اگر به‌دنبال تهیه بهترین انواع تقویم، سررسید یا ست‌های مدیریتی برای کسب‌و‌کارتان هستید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

گاموت؛ تولید‌کننده بهترین انواع سررسید، تقویم رومیزی و سالنامه در ایران

امروزه استفاده از سررسید و تقویم‌های رومیزی به جزئی جدایی‌ناپذیر از زندگی کارمندی یا مدیریتی تبدیل شده است. تقریبا روی میز هر محصل، کارمند یا مدیر می‌توان یک تقویم را مشاهده کرد. این افراد از سررسید نیز برای نوشتن خاطرات، نکات مهم یا یادداشت‌برداری در جلسات روزانه استفاده می‌کنند. یکی از معتبرترین شرکت‌های فعال در زمینه چاپ و بسته‌بندی در ایران، چاپخانه سررسید گاموت است که تاکنون پروژه‌های صدها شرکت مختلف کشور را با موفقیت و نتایج شگفت‌انگیز انجام داده است.

گاموت در زمینه تولید محصولات و پروژه‌های خاص مانند کاتالوگ‌های ویژه، لیبل‌های صنعتی، انواع مختلف جعبه، سالنامه و سررسید، تقویم رومیزی، هدایای تبلیغاتی، انواع نایلون و نایلکس و ست‌های مدیریتی جذاب ارزان‌قیمت یا لوکس و لاکچری فعالیت می‌کند. این شرکت محصولاتی متفاوت می‌سازد تا شما، کارمندان و مشتریانتان نیز سال خود را متفاوت ورق بزنید!

تقویم رومیزی

سالنامه گاموت؛ تولید بیش از ۶۰ مدل سررسید تبلیغاتی و تقویم رومیزی با‌کیفیت

همه ساله در ابتدای هر سال، شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف طراحی تقویم رومیزی و چاپ سررسید جدید را به شرکت‌های معتبر سفارش می‌دهند. مجموعه گاموت بیش از ۶۰ مدل مختلف سررسید، سالنامه و تقویم رومیزی را در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار جذاب و شکیل برای مشتریان خود عرضه می‌کند. سررسید‌های این مجموعه در اندازه‌های مختلفی طراحی و چاپ می‌شوند؛ این محصولات از لحاظ سایز در قطع سررسید وزیری، اروپایی، رقعی، نیم‌وزیری و سررسید رحلی تولید شده و با انواع جلد چرمی، جیر، ترمو، سلفونی، گالینگور و انواع جلد‌های لاکچری دیگر روانه بازار می‌شوند. اگر شما نیز صاحب یک کسب‌و‌کار تجاری هستید، با سفارش انواع تقویم یا سالنامه جدید و شیک از  چاپخانه سررسید گاموت می‌توانید لوگو و نام برند خود را بیش از پیش سر زبان‌ها بیندازید.

چرا برای تبلیغات از چاپ سررسید اختصاصی گاموت استفاده کنیم؟

چاپ سررسید ارزان یا لاکچری، یکی از بهترین ایده‌ها و راهکارهای تبلیغاتی برای کسب‌و‌کارهای مختلف است. در‌واقع چاپ و تولید تقویم رومیزی یا سررسید اختصاصی یک ابزار تبلیغاتی کم‌هزینه اما موثر و زود‌بازده محسوب می‌شود. با ارائه هدایای تبلیغاتی مانند سررسید یا تقویم رومیزی به مشتریان می‌توان نام برند را بیش‌از‌پیش به مخاطبان هدف معرفی کرد. به همین دلیل، با نزدیک شدن به سال جدید، بسیاری از شرکت‌ها به‌دنبال یافتن بهترین چاپخانه سررسید ایران هستند.

سررسید یا تقویم جایگاه ویژه‌ای در زندگی محصلان، کارمندان و مدیران دارد. اکثر افراد در خانه‌ها یا دفاتر خود از تقویم رومیزی یا سررسید برای مشاهده تاریخ و برنامه‌ریزی روزانه استفاده می‌کنند. اکنون تصور کنید که نام برند و آدرس شما روی این محصولات درج شده باشد؛ بدون‌شک این نام تجاری در ذهن و خاطره مشتریان و افراد ثبت خواهد شد. صنایع چاپ و بسته‌بندی گاموت شما را در برندینگ و تبلیغات کسب‌و‌کارتان یاری خواهد کرد.

چاپ سررسید و سالنامه

ویژگی‌های چاپخانه سررسید گاموت؛ چرا گاموت را انتخاب کنیم؟

شرکت گاموت آمادگی دارد تا در همه ۱۲ ماه سال سفارش‌های تولید اقلامی مانند سررسید، تقویم رومیزی فانتزی یا ساده، جعبه‌های تبلیغاتی، چاپ بروشور و سربرگ، هدایای تبلیغاتی و چاپ سایر اقلام را دریافت کند. برخی از ویژگی‌های چاپخانه سررسید گاموت عبارت‌اند از:

  • داشتن صحافی و چاپخانه مجهز و پیشرفته
  • استفاده از مواد اولیه با‌کیفیت در تولید محصولات
  •  نیروی انسانی متخصص و آموزش‌دیده
  • قیمت‌های مناسب برای کسب‌و‌کارهای مختلف
  • داشتن بالاترین میزان رضایت مشتریان در بین کسب‌و‌کارها

هدف از چاپ سررسید تبلیغاتی، شناساندن کسب‌و‌کار و برند به مشتریان است. این کار فقط با درج نام روی تقویم یا سررسید انجام نخواهد شد. نحوه طراحی و کیفیت مواد به‌کار‌رفته در محصول نیز باعث برقراری ارتباط مخاطب با محصول و برند می‌شوند. مجموعه گاموت محصولات خود را با شکیل‌ترین طراحی‌ها و بهترین مواد اولیه تولید و عرضه می‌کند.

خرید سررسید و سفارش آنلاین انواع سررسید، سالنامه و تقویم رومیزی از گاموت

در این مقاله با برترین چاپخانه سررسید ایران آشنا شدیم. صنایع چاپ و بسته‌بندی گاموت امکان سفارش آنلاین محصولات خود را برای مشتریان فراهم کرده است. با چاپ سررسید اختصاصی و با استفاده از انواع تقویم‌های رومیزی، هدایای تبلیغاتی شیک و لوکس، ست‌های مدیریتی و سالنامه می‌توانید تبلیغاتی ارزان اما موثر برای کسب‌و‌کار خود انجام دهید.

مجموعه گاموت با سال‌ها تجربه در زمینه تولید این اقلام تبلیغاتی، همراه همیشگی شما در فرآیند برندینگ و بازاریابی خواهد بود. برای مشاهده تنوع بالایی از محصولات و ثبت سفارش آنلاین سررسید یا تقویم مورد‌نیاز خود می‌توانید وارد سایت چاپخانه سررسید گاموت به نشانی gamutprint.com شوید یا با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۵۴۰۳۱۵ تماس بگیرید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 1,00 از 5)
Loading...
این محتوا صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار فوق منتشر شده است و تصویر زندگی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.