سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

ماسک سیب زمینی برای چاقی صورت

ماسک سیب زمینی برای چاقی صورت

یکی از عواملی که می‌تواند یک اثر هنری را محبوب‌تر و مشهورتر کند، اضافه کردن جزئیات به آن است. دلیل این امر این است که ما انسان‌ها، جزئیات را دوست داریم و دقت به جزئیات یک نقاشی یا مجسمه، یکی از کارهای بسیار لذت‌بخش و شگفت‌‌آور برای هر شخصی است. چهره هر انسانی نیز با وجود تمام تفاوت‌های کوچک و بزرگ خود، یک اثر هنری بسیار فاخر محسوب می‌شود؛ اما همیشه جا برای کمی جزئیات بیش‌تر وجود دارد. از دلایل مهم محبوبیت چهره‌ی سلبریتی‌های هالیوودی نیز جزئیات حساب شده آن‌ها است. صورت‌های تراشیده و شکل گرفته، این روزها به قدری پر طرفدار شده‌اند که بسیاری از افراد را تشویق به انجام انواع جراحی پلاستیک و تزریق مواد شیمیایی می‌کنند. اگر گونه‌هایی برجسته‌تر یا صورتی پرتر می‌خواهید، می‌توانید بدون درد، هزینه و عوارض ناشی از جراحی‌های پلاستیک، به آن‌ها دست یابید. انواع ماسک صورت خانگی یا فرآوری شده، می‌توانند پاسخ مناسبی برای این خواست شما باشند. یکی از بهترین و موثرترین ماسک‌ها، ماسک سیب زمینی برای چاقی صورت است. با تصویر زندگی همراه باشید تا قبل از خرید ماسک صورت ، روش‌های چاق شدن صورت با سیب زمینی را به شما، آموزش دهیم.

سیب زمینی، یک خوراک مغذی برای پوست شما

سیب زمینی بدون شک یکی از پرمصرف‌ترین خوراکی‌های جهان است. با پیشرفت روز افزون علم و گسترش کشفیات دانشمندان مشخص شد که سیب زمینی، علاوه بر این که یک ماده غذایی بسیار مفید برای بدن است، یک ماده مغذی برای پوست هم محسوب می‌شود. سیب زمینی پوست شما را از جوش، لکه و جای زخم پاک می‌کند. با استفاده از سیب زمینی می‌توانید آفتاب‌سوختگی و رنگ برنزه پوست را نیز درمان کنید. یکی از دلایلی که از ماسک سیب زمینی برای چاقی صورت استفاده می‌شود، این است که این ماده، رطوبت کافی را به پوست شما می‌رساند و از همین طریق، تمامی چین و چروک‌های ریز و درشت صورت را از بین می‌برد. هنگامی که چین و چروک‌ها صاف شوند، پوست کشیده‌تر می‌شود و صورت پرتر به نظر می‌آید. به علاوه، نشاسته موجود در آب سیب زمینی، توسط پوست جذب می‌شود و به مرور زمان صورت شما را چاق‌تر می‌کند. وجود مقادیر مناسبی از انواع ویتامین‌های C، A، B1، B2 و B3 نیز به جوان‌سازی هر چه بیش‌تر چهره شما کمک می‌کنند.

روش‌های خانگی چاق شدن صورت با سیب زمینی

در این قسمت، می‌توانید انواع ماسک خانگی بسیار ساده با سیب زمینی را برای چا‌ق‌تر کردن صورت خود، پیدا کنید.

تهیه ماسک صورت با سیب زمینی

برای تهیه این ماسک ساده، آب ۱/۲ سیب زمینی را بگیرید و سپس با استفاده از یک پنبه تمیز آن را به کل صورت یا قسمت‌های مورد نظر خود (مثلا گونه‌ها) بزنید.
حتما از آب سیب زمینی تازه استفاده کنید. نگه‌داری آب سیب زمینی، می‌تواند باعث کاهش مواد مغذی موجود در آن بشود.
می‌توانید از حلقه‌های بسیار نازک سیب زمینی (با ضخامت یک چیپس) برای چاق کردن صورت خود، استفاده کنید.

چاقی صورت با سیب زمینی و گلاب

گلاب، یک ماده آب‌رسان بسیار قوی برای پوست، محسوب می‌شود. استفاده از گلاب، می‌تواند به شما این اطمینان را بدهد که از شر چین و چروک‌ها، جوش‌ها و لکه‌ها خلاص خواهید شد.

برای تهیه این ماسک، ۱ تا ۱/۵ قاشق چای‌خوری گلاب را با آب ۱/۴ سیب زمینی، مخلوط کنید و پس از زدن این مخلوط به صورتتان، صبر کنید تا کاملا خشک شود.

ماسک آب سیب زمینی و خاک رس

خاک رس، از زمان‌های گذشته تا امروز، یکی از پرکاربردترین مواد برای زیباسازی پوست صورت بوده است. شما با استفاده از خاک رس، می‌توانید با چربی‌های اضافه، سلول‌های مرده، جوش‌ها، لکه‌ها، چین و چروک‌ها و خصوصا خشکی پوست خداحافظی کنید. استفاده از ماسک خاک رس، پوست شما را می‌کشد و جوان‌تر می‌سازد.

برای تهیه این ماسک، ۲ تا ۳ قاشق غذاخوری (سرخالی) خاک رس را با ۴ تا ۵ قاشق غذاخوری آب سیب زمینی تازه مخلوط کنید. مواد را روی صورت تمیز خود بزنید و صبر کنید تا کاملا خشک شوند.
غلظت این ماسک، باید به گونه‌ای باشد که به راحتی با برس روی صورت شما بنشیند (خیلی غلیظ و سفت نباشد) و از روی پوستتان نیز به راحتی نریزد (خیلی رقیق نباشد).

ماسک سیب زمینی برای چاقی صورت با زغال اخته

زغال اخته علاوه بر خواص بی‌شماری که با مصرف خوراکی خود برای بدنتان دارد، خواص شگفت‌انگیزی نیز برای سلامت پوست شما دارد. زغال اخته را میزان زیادی آب و میزان زیادی ویتامین، از جمله ویتامین C، تشکیل می‌دهد. این میوه، پوست شما را درخشان، بسیار جوان و شاداب می‌کند.

برای تهیه این ماسک، ۲ تا ۳ عدد میوه زغال اخته را خشک و سپس کاملا پودر کنید. پودر این میوه را با حدود ۳ تا ۴ قاشق غذاخوری آب سیب زمینی مخلوط کنید و ترکیب یک‌دست به دست آمده را روی گونه‌های خود بزنید. این ماسک را می‌توانید پس از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه، از روی صورت خود، پاک کنید.

ماسک چاق‌کننده صورت با سیب زمینی و شیر

شیر، سرشار از ویتامین و پروتئین است. همه این مواد می‌توانند دست به دست هم، پوست شما را بکشند و شاداب‌تر و بسیار جوان‌تر بکنند. مواد درون شیر، علاوه بر آب‌رسانی و نرم کردن پوست، آن را از شر رادیکال‌های آزاد و در نتیجه چین و چروک‌ها، در امان نگه می‌دارند.

برای تهیه این ماسک سیب زمینی برای چاقی صورت آب ۱/۴ تا ۱/۲ سیب زمینی متوسطی را بگیرید و سپس با ۲ قاشق غذاخوری شیر، مخلوط کنید. اجازه دهید که مخلوط، تا زمان خشک شدن، روی صورتتان باقی بماند.
به جای شیر تازه، می‌توانید از ۱ تا ۲ قاشق غذاخوری (سرخالی) پودر شیر خشک استفاده کنید. (اگر ترکیب شیر خشک با مقدار آب سیب زمینی گفته شده یک مخلوط سفت را درست کرد، می‌توانید به مقدار آب سیب زمینی خود، اضافه کنید.)

چگونه از سیب زمینی برای چاق شدن صورت استفاده کنیم؟

برای تهیه این ماسک ساده، آب ۱/۲ سیب زمینی را بگیرید و سپس با استفاده از یک پنبه تمیز آن را به کل صورت یا قسمت‌های مورد نظر خود (مثلا گونه‌ها) بزنید.

ماسک آب سیب زمینی و خاک رس چه فوایدی برای پوست دارد؟

با استفاده از خاک رس، می‌توانید با چربی‌های اضافه، سلول‌های مرده، جوش‌ها، لکه‌ها، چین و چروک‌ها و خصوصا خشکی پوست خداحافظی کنید. استفاده از ماسک خاک رس، پوست شما را می‌کشد و جوان‌تر می‌سازد.

ماسک چاق‌کننده صورت با سیب زمینی و شیر را چگونه تهیه کنیم؟

آب ۱/۴ تا ۱/۲ سیب زمینی متوسطی را بگیرید و سپس با ۲ قاشق غذاخوری شیر یا ۱ تا ۲ قاشق غذاخوری (سرخالی) پودر شیر خشک، مخلوط کنید. اجازه دهید که ماسک، تا زمان خشک شدن، روی صورتتان باقی بماند.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 5,00 از 5)
Loading...